Maskeja voitaisiin jakaa asemilla yms
Monella ei ole maskia, koska eivät ole viitsineet sitä itse hankkia. Täällä kun osa on totutettu niin ettei tarvi mitään itse tehdä.
Kommentit (17)
Yksi tapa ehkäistä koronaa olisi että ravintolayrittäjät, kuntosaliyrittäjät, heidän työntekijänsä, määrättäisiin kuukausittain koronatestiin (Testi koskisi näitä "riskialoja", ja se otettaisiin pumpulitikulla nenästä).
Näin koronatapauksia saataisiin kiinni ajoissa
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle itsensä vähävaraiseksi tuntevalle on jaettu syksystä lähtien maskrja ilmaiseksi. Kunnan tai kaupungin sivuilta selviävät jakelupisteet.
kun ei selviä. kerrotaan vaan että jotkut järjestöt ja yhdistykset. ei tuo riitä.
– Ihmisten välillä on eroja siinä, miten tilanteeseen reagoidaan sekä millä tavoin ahdistusta, huolta ja turhautuneisuutta koetetaan hallita. Tutkimusten mukaan salaliittoteorioihin uskovat kokevat tilanteen usein hyvin uhkaavana.
Soverin mukaan on myös mahdollista, että taustalla oleva pelko jää heiltä itseltään tunnistamatta.
Erilaiset salaliittoteoriat ovatkin yksi selviytymismekanismi: ne voivat lisätä kontrollin tunnetta ja tarjota yksinkertaisia selityksiä monimutkaisiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tapa ehkäistä koronaa olisi että ravintolayrittäjät, kuntosaliyrittäjät, heidän työntekijänsä, määrättäisiin kuukausittain koronatestiin (Testi koskisi näitä "riskialoja", ja se otettaisiin pumpulitikulla nenästä).
Näin koronatapauksia saataisiin kiinni ajoissa
Todennäköisesti kaupan kassat kuuluisivat myös tuohon joukkoon
Urheilukeskukset tulisi sulkea kokonaan, varsinkin salibandyssä se leviää
Kaikilla ei ole maskia kun eivät halua sitä käyttää, koska täällä ei ole pakko ei voida pakottaa käyttämään, tässä kaupungissa joissakin virastoissa, postissa, pankissa, terveysasemilla ym. on ainakin ollut noita maskeja tulijoille heti ovella jaossa, että suositellaan että puet tämän, mutta eihän se tehoa.
maskien jakelupisteet ovat vanhentunutta tietoa ainakin vantaalla. tiedot on viime syksyltä. paikat on kiinni.
Ideana kiva mutta käytännössä ei toimi kun joku rohmuaa.
Viimeksi terveyskeskuksessa oli odotustilassa maskipaketti, joka oli tarkoitettu asiakkaille käydessään terveyskeskuksessa. Joku täti tunki puolet paketista taskuihinsa vaikka ei edes käyttänyt maskia.
Maski maski maski. Ettekö muuhun osaa kiinnittää huomiota. Ei se edes mitään suojaa
Miksi pitäisi jakaa turhia naamarättejä?
ei yhden maskin takia kannata lähteä kävelemään pitempää matkaa joten ole sitten ilman
Itse käytän THL:n jakamia maskeja vessapaperina
Eli en pidä kasvoilla, mutta pyyhin perseen näihin
Onko ihan outo idea etta ostaisi itse?
Suomen pitäisi maksaa maskit jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan outo idea etta ostaisi itse?
niin kauan kun hinnat on nykyisellä tasolla ei ole varaa niihin. kysehän oli vähävaraisista ihmisistä.
Jokaiselle itsensä vähävaraiseksi tuntevalle on jaettu syksystä lähtien maskrja ilmaiseksi. Kunnan tai kaupungin sivuilta selviävät jakelupisteet.