Puhutaanko sellaisesta naisesta pahaa jos pienellä paikkakunnalla on ollut varattujen ukko miesten kanssa? Miehiä varmaan yli 10.
Kommentit (23)
Taatusti liikkuu. Riittänee väjempikin kuin 10.
Ei todellakaan puhuta pahaa vaan päin vastoin, kunnioituksella.
Ihan mielenkiinnosta miten toi onnistuu? Ei ole kovinkaan helppoa saa 10 ukkomiestä pukille vaikka muuta luulisi pikkupaikkakunnalla
Ei pahaa, vaan hyvää! On hyvä tietää keneltä saa helposti. Ei sitten käytä turhaan aikaa sellaisiin naisiin, joilta ei kuitenkaan saa.
Kai sinkkunainen saa touhuta mitä tykkää. Kunhan katsoo, että ehkäisy on hoidettu. Miehistä ois aihetta puhua pettäjinä.
Maailman vanhimmalla ammattinimikkeellä kutsutaan.
Miehistä vois puhua. Niillä on huonot avioliitot jos harhailevat. Kannattaa erota jos on tyytymätön.
Puheet on puheita. Onko kyseessä omasta halusta? Vai kenties taloudellinen hyötyminen?
Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
Uskoisin, että halukkaita riittää lisääkin ap. Monet aviomiehet elävät puutteessa.
Eiköhän ne miehet ole vastuussa tekemisistään. Nainen ei ole luvannut kenellekkään mitään.
Mitä enemmän kokemusta,sen parempi!
Naisista puhutaan aina pahaa, teki tai oli tekemättä mitä tahansa.
Jos miehet on varattuja , niin miehet tekee väärin. Muutoin kaikki on vapaita sekstailemaan niin paljon kuin haluaa muiden aikuisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta miten toi onnistuu? Ei ole kovinkaan helppoa saa 10 ukkomiestä pukille vaikka muuta luulisi pikkupaikkakunnalla
Exä levittelee must huhuja, oon kuulemma pettänyt sitä 5-10 miehen kanssa.
Harmi, etten mä ole nähnyt näistä miehistä ainoatakaan. Varmaan turha sanoa, että ex petti itse selän takana minkä ehti ja sai.
Vierailija kirjoitti:
Lasketko leikkiä? Nainen saa miehiä jonoksi asti seksiä antamalla.
Varattujen ukko on ollut miesten kanssa?
Kyllä ja liikkuu.