Miten suhtautua kun miehellä ei seiso??
Olen tavannut kivan miehen 3 vkoa sitten, kauhean mukava ja kunnollinen kaikin puolin, hellyyttä ja juttua riittää. Hän kertoo olevansa ihastunut, puhuu vaikka mistä tulevaisuuden suunnitelmista kanssani ja olen itsekin häneen todella ihastunut. Mutta kaksi kertaa on sellainen kuhertelu johtanut yhdynnän yritykseen, jolloin hänellä välittömästi lurpahtanut. Tätä on edeltänyt pitkäkin esileikki, jolloin on välillä seissyt kunnollakin. Ja en ole mikään kokematon ja arka, joten olen ottanut suhin yms apuja, mutta hän kertoo että on liikaa suorituspaineita. Olemme puhuneet seksistä paljonkin, olen kertonut hänelle mistä pidän jne, mutta en kyllä mikään erityisen vaativa ole tms. Ja hänen mukaansa syy ei ole minussa, olen kaunis ja viehättävä jne. Mutta mutta, minä haluan seksiä (sitä yhdyntää) ja jos ei ala onnistua, niin miten pitkää sitä oikein voi odotella? Miten suhtautua? Olemme 35v, eronneita, lapsia on edellisistä liitoista ja kummallakin varmaan noin puolen vuoden tauko seksin suhteen takana.
Kommentit (17)
on tunnettu muutama viikko? Terveeltä ja hyväkuntoiselta vaikuttaa. Ei tupakoi, eikä näytä olevan alkoholin kanssa ongelmaa.
Yhdellä poikaystävälläni oli tuollaista ongelmaa (oli silloin 25), ja ongelma hävisi, kun eka onnistuminen tuli. Tosin olin hänen ensimmäisensä, joten sekin varmasti vaikutti.
En muista, millä konstilla saimme sen ensimmäisen, mutta joka tapauksessa sen jälkeen ei enää lerpahtanut.
-5 (vissiin)
ja alku oli hankala:( Mutta nykyään meillä on tosi ihana seksielämä.
ja on selvästi kiihkeä tunnelma...? Siis mun aiemmin tapaamat miehet (ja niitä on kyllä useampi) on paremminkin yltiökiireisiä päästä hommiin, mutta tästä on ihan mukava vain suudella ja kiltisti hyväillä.Taidan olla liian aktiivinen ja ronski tuollaiselle romantikolle...mikä harmi, kun mies on ihana ja seksikäs.
Jännittää liikaa, varsinkin jos takana pitkä parisuhde, sitä on taas kuin ekakertalainen:)
tuollainen alkuhankaluus miehellä lupaa hyvää tulevan seksin kannalta. Pakkohan se on hyvää ollakin, kun on kohta kuukausi pidetty esileikkiä yllä...Mutta oikeasti, musta tuntuu että tää käy munkin itsetunnolle jos pitää monta viikkoa vielä odottaa..
sillon suhteen alussa. Ja siihen oli syynä kerran tapahtunut lerpahdus tosi kännissä=)
Harrastettiin kyllä kuhertelua ja kaikkea muuta, mutta ei yhdyntää. Sitten kun me kerran se tehtiin, ei ongelmia oo ollu ja seksielämä on vieläkin erittäin kiihkeää ja ihanaa.
Eli hang in there, kyl se siitä.
oli ollut seksiä vähänpuoleisesti (mutta syytti siitä exäänsä).
kiihkeetä päällekäymistä ja kaikkea siltä väliltä, mutta ei! Ja juottanut muutaman oluen, että jos se veisi estot. Ja on oltu muualla kuin hänen ja mun luonaan.Miten vaikeaa se miehen viettely voi oikein olla. Ennen ei ole tarvinnut kuin sanoa et on available..
että se mies tuntisi itsensä rennoksi sun kans. Eli todennäköisestihän tässä on kyse jännityksestä, johon vois auttaa se että tekisitte jotain muuta yhdessä.
Kolme viikkoa ei oo ees kovin pitkä aika=)
Odottaako joku oikeasti kolme viikkoa ennenkuin harrastaa seksiä? Mä olen aina harrastanut nopsasti, jo ekana iltana tai viimeistään toisena. Eipä ole näitä ongelmia sit ollut. Mutta olen siis ihastunut ja yritetään nyt sit ottaa rennosti. (Mutta mielessäni ihmettelen ja epäilen..)
Sulle selvästi seksi aika tärkeä osa "olemista". Niin mullekin. Jossain vaiheessa
seurustelin pitkään tyypin kanssa, jolla oli alusta asti erektiovaikeuksia. Eli siinä tapauksessa ei ainakaan käyny niin, että alkuhankaluuksien jälkeen olis taivas auennut.
Joku blokki sillä oli sen seksuaalisuutensa suhteen. Mua rupes sitten jossain vaiheessa todella ärsyttämään se touhu, loputon hellä hipellys ja hermostunut venailu, että nouseeko vai eikö. Joten jos sulle seksi tärkeä osa parisuhdetta, niin peräydy, jossei petihommat ala kohta puoliin luistaa.
Odottaako joku oikeasti kolme viikkoa ennenkuin harrastaa seksiä? Mä olen aina harrastanut nopsasti, jo ekana iltana tai viimeistään toisena. Eipä ole näitä ongelmia sit ollut. Mutta olen siis ihastunut ja yritetään nyt sit ottaa rennosti. (Mutta mielessäni ihmettelen ja epäilen..)
Monta kertaa oli ihan lähellä onnistumista, mutta lerpahti aina ennen kuin pääsi sisälle asti. Mies oli myös tuollainen ap:n mainitsema hellittelijä ja jossain vaiheessa alkoi kaikki tuo romanttisuus ällöttämään, kun ei kuitenkaan päässyt tositoimiin. Niin ja jaksoin sentään odottaa 3 kk...
vaikka sitten jo aamulla päästiin tositoimiin ;) Eikä ole koskaan sen jälkeen ollu ongelmia (yhdessä kohta kaksi vuotta ja seksielämä hyvin aktiivista), joten kyllä ne miehetkin vaan kai paineita joskus ottaa liikaa.....
Ehkä ei vaan kehtaa kertoa. Monet lääkkeet aiheuttavat ikävä kyllä sivuvaikutuksena juuri impotenttia.
Jos asia on sinulle kovin tärkeä, kannattaa tietty miettiä tarkkaan jatkaako suhdetta.