Hyvä auto, mikä se on?
Tarvitsemme uuden auton, farmarin malliltaan. Mikä olisi hyvä? Volvo, toyota? Muut käy mutta rellua tai sitikkaa en kelpuuta...
kehukaa omianne.... nyt.
Kommentit (29)
meidän volle kutosen koneella ja kaikilla herkuilla, kehrää kuin kissa ja kääntyy tosi pienessä tilassa
Käyppä joskus vittuuksissas koeajamassa Lada. Sen jälkeen tuntuu kaikki autot helvetin hyviltä.
Eikä tasan tarkkaan ole koskaan jättänyt mihinkään, helvetin hyvä kesät talvet.
Eikä taatusti vaihdeta merkkiä.
Volvo oli turvallisuuden edellä kävijä 10 vuotta sitten, nyt moni muu merkki kirinyt rinnalle tai ohi. Tämän todistaa myös testit.
Volvolla on ainoastaan turvallinen maine.
On ollut mersua, audia ja bemaria. Kaikki ne on olleet hyviä. Myöskin peugeot ja opel (paljon parjattu) olivat ihan hyviä. Yksi Mazda on jäänyt tosi hyvin mieleen, mulla oli sitä kohtaan hirveet ennakkoluulot, ja hyvä oli sekin.
Volvoa en ole omistanut, mutta uskoisin olevan hyvä valinta.
Itse ajamalla kyllä tietää mikä auto on se paras itselle. Joidenkin kanssa ei vaan synkkaa, ja toisiin ihastuu jo kun istahtaa ajajan penkille. Myöskin ne lisäominaisuudet on ainakin mulle tärkeät. Turvallinen auto ennekaikkea, ei vanha auto. Pitää olla myös ilmastointi, automaattivaihteet (mieluiten) voin tinkiä siitä, hyvät sterkat ja renkaat. Tilat mihin mahtuu isompikin ihminen tarvittaessa takapenkillä mukavasti matkustamaan. Penkit on oltava hyvässä kunnossa ja värilläkin on vähän väliä. Niin ja vähintään 2.0 kone, auton pitää kiihtyä kunnolla ja nopeaa. Tulikohan tässä nyt kaikki.
Huomenna meet kiertelemään autokauppoja ja koeajeluille!
VW Passat on kyl yks tilaihme! Suosittelen!
Audi nyt käytössä, mutta sisätiloiltaan ahdas. Renault Laguna oli kiva auto. Ja Opel Vectra. Mutta siis Tourania suosittelen.
nää kaikki naisten mielipiteitä???+