Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä auto, mikä se on?

Vierailija
09.08.2006 |

Tarvitsemme uuden auton, farmarin malliltaan. Mikä olisi hyvä? Volvo, toyota? Muut käy mutta rellua tai sitikkaa en kelpuuta...

kehukaa omianne.... nyt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta negatiivista kuin bensan kulutus.

Vierailija
2/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällä ollut aina joku honda ja erittäin vähän on tarvittu korjausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin talvella eri merkeissä valtavia eroja! Toiset jättää helpommin tielle yms. Volvot ei vissiin ole kovin hyviä talvella vaikka toista saa kuulla.... japsit luotettavia.

Vierailija
4/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

volvo ei ole koskaan jättänyt tielle. Ja aina starttaa vaikka ois seissyt hangessa monta tuntia.

kulutus ainoa minus mutta itse en vaihtais.

Vierailija
5/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt volvo, 6 vuotta vanha. Olen aivan rakastunut malliin ja turvallisuuteen mutta tuo kulutus on saanut miettimään kannattaisko vaihtaa johonkin toyotaan tms. Mutta pikazekkaus varmisti ettei suurta eroa olekaan kaupunkikulutuksessa... joten vaikeaksi menee.

Kamalan hintaisia nuo volkkarit muuten , minä kun en ole koskaan pitänyt niitä juri mitenkään merkkiautoina......

Vierailija
6/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli mun nauraa :D

Just kuukaisi sitten yks Bemari-taksi hyytyi matkalle ja sain sen jälkeen kuulla, että noita " toimintahäiriöitä" esiintyy ko. merkissä enemmänkin.

Eli en ikimaailmassa suosittelisi Bemaria.

Toyota on kerrassaan luotettava -ja kuluttaa kohtuullisesti/vähän, se on näillä bensahinnoilla mielestäni merkittävä asia!

Vierailija
7/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä toyotoista on käytännössä suurin>?

olen katellut joitain tilavuuslitroja ja ties mitä mutta en ymmärrä todellisuudessa miten se näkyy. eli kertokaal issee

Vierailija
8/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu oot. :))

Vierailija
9/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti bemareissa noita " toimintahäiriöitä" kuulemma on. Ei tietenkään kaikissa, mutta itse en ottaisi riskiä ja hankkisi KALLISTA autoa, jos riski on keskimääräistä suurempi.

Vierailija
10/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyydy uskokaa jo!!!!

Vierailija
11/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Avensis.

Mutta mielestäni paras on Yaris Verso: aivan loistavat sisätilat ja tavaratilaan mahtuu enemmän kuin farmariin (takaosan saa tasaiseksi)

Lisäksi autoon on helppo nousta ja näkyvyys on hyvä.

Niin, ja se kulutus.. ei ollenkaan paha, sillä kone on 1,4 litrainen.

Vierailija
12/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei IKINÄ...

Vierailija
13/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväisiä Mazda 5:een. Liukuovet ovat loistavat!

Vierailija
14/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turvallisin ja paras!!!

Ihan sama kuinka paljon kuluttaa!

Vierailija
15/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarin tilavuus lasketaan takapenkin takaa ikkunoiden alareunaan. Siksipä pikkufarmareissa on niin korkea kylki ja kapeat ikkunat takana... Se toinen mitta lasketaan samalla tavalla, mutta takapenkkien ollessa käännettynä.

Meillä on MB 220E ja on ollut hyvä (2 vuotta vanha nyt). Mersuissa on kyllä vikojakin, mutta ilmeisesti uusimmat ovat taas parempia.

Hyvä auto on niin suhteellista, jollakin se on luotettavuutta ja halpoja kilometrejä, toiselle suorituskykyä ja kolmannelle luksusta. Noin mutuna alle 100 000 km ajettu japanilainen on varmaan " järkevin" . Autoasioissa vaan se " järkevä" ei ole aina sitä, mitä kaupasta mukaan lähtee... Itse jos päättäisin, mulla olisi varmaan uusi VW Passat Variant.

Vierailija
16/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvosta taas huonoja kokemusksia. Mulla neljä vuotta vanha volvo, uutena ostettu ja monesti on joku osa hajonnut ja sen kaa olen tiellekkin jäänyt muutamaan otteeseen.

Vierailija
17/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot tehdään vauhdilla, eikä laatu ole enää samaa kuin ennen. Lisäksi merkkejä on nykyään aika vähän, koska autotehtaita on mennyt yhteen. Esim. skoda, seat ja volkkari, ei mitään eroa kestävyydessä. Muissa ominaisuuksissa voi sitten olla.

Autot on nykyään todella hepposia ja kun vika tulee, se yleensä aina on iso ja kallis korjata. Kokemusta on mersuista, volvoista ja muutamassa isosta toyotasta sekä voygerista ja transporterista. Isällä taksifirma. Mersun nimeen vannoi aina ennen, mutta nyt on kuulemma sama minkä ostaa, kun hyvää ei yksinkertaisesti enää saa. Ostaisin itse jonkun keskihintaisen, koska niihin yleensä remontitkin halvempia kuin volvoon tai mersuun.

Vierailija
18/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että raha pysyis jollain tavalla kiinni autossa.

Ihan uutta emme ole todnäk ostamassa mutta suht vähän ajettua, sillä autossamme on nyt 120000 ajettu joten vois jo vaihtaa....

Vierailija
19/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä farkkuvolvo (v70) eikä kyllä pahaa sanaa keksi! NOh... bensan kulutus voisi olla kaupunkiajossa pienenmpi... matka-ajossa ei suuria eroja muihin isoihin autoihin. Ja se mitä on katseltu näitä remonttihintoja ( ei ole tarvinnut vielä remontoida) niin osat ei ole sen kalliimpia kuin muihinkaan autoihin.

Toinen mistä meillä on kokemusta niin Toyota ja sekin oli hyvä. Silti en enään muulla ajele kuin volvolla... se on hyvä ja turvallinen auto!

Eikä muuten traktori ollenkaan kiitos ohjaustehostimen se on todella näppärä pyöriteltävä!!!

Vierailija
20/29 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajaa ja turvallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi