Kumman kaa mökille: Halla-aho vaiko Marin
Kumman kanssa olisi kiva mökkeillä, istua iltaa ja jutella.
Kommentit (34)
Juttuseuraksi ehkä kuitenkin Jussi, en tiedä osaako Sanna puhua muuta kuin ulkoa opeteltua jargonia. Muuten Sanna, koska hän voisi hoitaa siivoamisen. Tykkään itse kokkailla mutten siivota.
Tietenkin nainen. En mä mitään ukkoa haluaisi kanssani mökille.
Jussin kanssa voitaisiin parantaa maailmaa.
Sanna, silkkisissä alusvaatteissa ja kiiltävät tummat hiukset olkapäille laskeutuen.
Minä ottaisin mielelläni älyllistä seuraa mökille mukaan, eli Halla-Aho.
Jussin kanssa voisi olla mielenkiintoisia keskusteluja ja pohdiskeluja. Sannalle pitäisi varmaankin lähettää kysymykset ja keskusteluaiheet viikkoa ennen mökkireissua, että osaa sitten vastailla.
N37
Mieluummin Halla-aho, koska en jaksa kuunnella yhtään mitään "papatusta" keneltäkään.
Ajatusmaailma ei kyllä osu oikein kummankaan kanssa yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kanssa imettäisi yhdessä toistemme munia koko ilta ja yö.
Hyvä Mestari!
Voin pestä Jussin selän ja pyytää häntä kumartumaan. Sitten ihan hellästi...
Jussin kanssa voitaisiin spraatata. Sanna on liian vanha taas siihen mitä naisen kanssa tehdään.
Halla-aho. Voisi syntyä hauskoja keskusteluja nuotion äärellä.
Sannan takakireää olemusta ei varsinkaan jossain mökillä kestäisi sekuntiakaan.
Halla-Aho vaikuttaa älykkäältä ihmiseltä. Lisäksi hän tuntuu pystyvän keskustelemaan asioista johdonmukaisesti. Marinin ulosanti vaikuttaa vuoroin hyökkäävältä ja puolustautuvalta, ehkä itsekin olen samanlainen, että en usko saisin mökkeillessä hänen kanssaan minkäänlaista keskustelua aikaiseksi, riitelyksi menisi. Valintani olisi siis Halla-Aho.
Minä luulen että halla-aho antaisi minun olla rauhassa myös pahantuulinen, eikä tarvitsisi esittää pirteää, joten H-A
Uskon että keskustelu onnistuu paremmin Halla-ahon kanssa. Lisäksi Halla-aho vaikuttaa muutenkin enemmän "omanlaiselta" ihmiseltä jonka seurassa olisi helpompi viihtyä.
Vierailija kirjoitti:
Juttuseuraksi ehkä kuitenkin Jussi, en tiedä osaako Sanna puhua muuta kuin ulkoa opeteltua jargonia. Muuten Sanna, koska hän voisi hoitaa siivoamisen. Tykkään itse kokkailla mutten siivota.
Sanna on tosi rentoa ja hyvää juttuseuraa. Helppo kuvitella hänet vaikkapa mökin terassille tai baarin tupakkapaikalle heittämään läpyskää, tupakka ja kaljatuoppi kätösissään.
Halla-aho. Voisin kuunnella häntä tuntikausia.
Marin. Voisin istua rauhassa löylyissä, kun puhuva pää toistelisi sisällä, että nyt. ei. ole. aika. mennä. saunaan.
En jaksaisi istua iltaa alkoholistin kanssa. Tästä syystä valitsisin Halla-ahon
Jussi.