Miksi äitini haukkuu minut maan rakoon kun kerroin haluavani opetella soittamaan pianoa?
En kuulemma enää näin vanhana voi mitenkään tulla hyväksi soittajaksi ja minun olisi syytä unohtaa mokoman hölmöilyt jo ja järkevöityä ja kasvaa vihdoinkin aikuiseksi.
Kommentit (66)
Laita äitisi yht. tiedot niin voin kysäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista äitiä ole pakko sietää.
On kai äidilläkin oikeus mielipiteisiin vaikka ne ei olisikaan yleisesti hyväksyttyjä
Tottakai. Mutta kenenkään velvollisuus ei ole kuunnella niitä.
Pitää oppia suvaitsevaisuutta ja että et ota ittees. Toisen mielipidettä arvostetaan ja yhdessä tutkitaan omaa vuorovaikutuksen tapaa ja mietitään, miten itse voin rakentaa parempaa siltaa toisen luo.
Mulla ei ole mitään tarvetta rakennella mitään siltoja sellaiseen saareen missä minusta ei ole kuin pahaa sanottavaa. 32 vuotta riitti ja paipai, äiti. Haukkukoon peilikuvaansa aikansa kuluksi. Kun eihän sillä ole edes kavereita joille räksyttää. Ihan itse on ajanut heidätkin tiehensä. Suvaitse ja arvosta niin paljon kuin ikinä haluat, minä en tee kumpaakaan.
Ei ole montaakaan päivää kynttilämerestä kun täällä jo kiusaava äiti hyväksytään ja häntä puolustellaan.
Ei kaikesta pidä ottaa nokkiinsa! Ei tarvii ottaa itsetunnon päälle.