Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskaltaa tunnustaa, että nostaa as. tukea ja yksinhuoltaja

Vierailija
09.08.2006 |

korotuksia vaikka ei olisi siihen oikeutettu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä asui kolme vuotta luonani, kirjat äidillään, eli virallisesti avoliitossa ei oltu ja minä sain asumistukea ja yksinhuoltajakorotusta plus elatusmaksuja. Nyt kun suhde jo näyttää ja tuntuu varmalta, ilmoitettiin, että ollaan avoliitossa eli heti tipuin pois asumistukioikeudesta, yksinhuoltajakorotuksesta ja elatusmaksutkin pienenivät.

Mutta ihan hyvä näin :) Tiedän monia jotka huijaavat tietoisesti vuosikausia nyhtääkseen kaiken irtoavan rahan..

Vierailija
2/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkätakia sepitäisi olla mun rahoista pois? Ja ei tätä kylläkään voi yhdessä asumiseksi sanoa vaikka kihloissa ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kateutta tarvita, että haluaa että asiat menee lain mukaan. Vai saanko mä hakea teidän pihalta auton? Oot vaan kateellinen jos ilmoitat poliisille...

Vierailija
4/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole sinulta pois, jos joku nostaa sinun pankkitililtäsi rahaa ilman lupaa?

Vierailija
5/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa asumuserossa jotta saadaan vuokrarhat sossusta.

Muuten minun olisi pakko mennä töihin koska miehen palkka on huono ja siitäkin menee 1/3 ulosottoon jota ei huomioida edes asumistuessa.

Teen lapseni eteen mitä tahansa, huijaan sosssua sen 2 vuotta jotta saan hoitaa lastani kotona.

Normaalisti olen töissä, olen ollut jo 15 vuotta, jotta olen minäkin niitä veroja sen verran maksellut että nyt on minun vuoro lapsen etuuden ollessa kyseessä niitä nostaa.

Vierailija
6/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ainakaan Lahdessa kiinni jääty :)

Vierailija
7/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoita pois, mutta jos puolisolla eri osoite, niin aika paha osoittaa muuta.