Onko Keski-ikäinen Joe Cocker seksikäs? (video)
Kommentit (18)
Joe Cocker oli seksikäs kaiken ikäisenä. Ja olen heteromies...
Onkohan tuon intensiivisempää katsetta olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Joe Cocker vai Leonard Cohen?
Kyllä se on Joe. Leonard on vähän sellainen tylsä setämies.
Ei tuo säväytä vaikka olen samaa ikäluokkaa. Olen huomannut että miesmakuni on pysähtynyt 45 vuoteen. Siitä kun mennään yli, ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo säväytä vaikka olen samaa ikäluokkaa. Olen huomannut että miesmakuni on pysähtynyt 45 vuoteen. Siitä kun mennään yli, ei vaan kiinnosta.
Miten aiot pärjätä kun yli nelivitosia miehiä ei todellakaan kiinnosta itsensä ikäiset naiset?
Jarvis Cocker on se Cockermpi Cocker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot pärjätä kun yli nelivitosia miehiä ei todellakaan kiinnosta itsensä ikäiset naiset?
Onneksi on tuo oma ukko ja seksifantasiat alle nelivitosista miehistä. Eikä yli nelivitosilla miehilläkään sen kummempaa ole vaik kuin uhoat. Täällä oikeassa elämässä kavereilla ja sukulaisilla.
Toi ruutupaitainen tuolla taustalla on lievästi hotti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap mies kysyy tällaista?
Näytän samalta kuin Joe.
Jos tuon ikäinen ja näköinen mies haluaa olla seksikäs, sen täytyy olla TODELLA itsevarma. Av:lla kysely ei lupaa hyvää sen suhteen. Jos olisit seksikäs, en sinun tarvis sitä täällä kysellä, tietäisit muutenkin. Koettakaa ukot ymmärtää että naisilla on yhtä monta miesmakua kuin on naistakin. Varmasti on monia naisia joiden mielestä olet seksikäs. Kuten jokainen mies on jonkun mielestä.
Sen verran on tullut puuta uitettua, ettei itsevarmuutta puutu.
Joe Cockerin kipale mikä soi Poliisin pojan alussa oli kyllä kova. Kuka muistaa nimen?
Joe on kurko