Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi meille ns. pariskuntaprofiilin facebookiin ja että poistaisin oman tilini, suostuisitko?

Vierailija
06.03.2021 |

Olemme olleet yhdessä kohta vuoden ja meillä on jo paljon yhteisiä ystäviä. Itselläni siellä on oikeastaan vaan kymmenisen ihmistä, suurin osa sukulaisia, pari vanhaa lapsuudenkaveria (miespuolisia)

Suostuisitko tekemään yhteisprofiilin, siis tyyliin nimellä Katja/Markku Niemi/Heikkilä ?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod

Vierailija
42/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ suostuisi tohon. En ikinä, voi luoja.

Ja jos suostuisin niin toivottavasti mun kaverit raahais mut jonnekin hoitoon tai tekis vahvan intervention.

Kuulostaa niin rajoittavalta, dominoivalta ja sairaalta asenteelta edes ehdottaa tollasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistaisin.

Sen miehen elämästäni.

Vahva komppaus

Vierailija
44/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä outoa kuin pariskunnan yhteiset rahat.

Mitä outoa yhteisessä tilissä on.

Meillä on lapsia jolloin tili on paljon helpompi kun mollemmat siirrtää sinne tietyn määrn rahaa kuukaudesssa.

Sieltä ostetaan ruuat, bensat ja lapsille vaattteet yms.

Sitten omalta tililtä käytetään omiin menoihin kuten minä meikkeihin tai mies omiin cd levyihin

Vierailija
45/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan olen itse nähnyt vaan Joillain vanhoilla ihmisillä..

Tämä eri asia, mutta itse ihmettelen myös sitä että yksi fb kaveri meni vuosi sitten naimisiin. Sen muija tägää sen joka postaukseen (näkyy siis mulle) ja ne ilmoittelevat jatkuvasti facessa I love you tai vastaavaa toisilleen. Ei siinä mitään, mutta asuvat yhdessä niin en ymmärrä tätä. Ei ole multa toki pois. Tai kuva tyyliin :mun mies/nainen. En tiedä, vähän tulee jotain mustasukkaisuus viboja🤷‍♀️ Ikinä ei mitään omia postauksia.

Toki jokainen tehköön tavallaan. Itse en ikinä suostuisi yhteiseen profiiliin tai ainakin kyseenalaistaisin miksi?

Vierailija
46/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin tollaisen profiilin vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että kummallakaan ei ole vielä facebook-profiilia ja sinne liityttäisiin jonkin yhteisen harrastuksen vuoksi. Tällöin profiilille ei pyydettäisi kavereita, vaan sillä liityttäisiin vain esimerkiksi harrastukseen liittyvään ryhmään tai johonkin sairauteen liittyvään vertaistukiryhmään. 

Jos jollakin ystävälläni olisi tuollainen profiili, niin en sen kautta pitäisi yhteyttä ollenkaan. Ahdistavaa ajatella, että ystävälle tarkoitetut viestit lukeekin hänen puolisonsa. 

Vierailija
47/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tälläinen "tuplakaveri". Ei ole läheinen ystävä (toista osapuolta en edes tunne) eikä pidetä yksityisesti yhteyttä. Mut joo. Sellainen viba tulee, että ne on sulautuneet yhdeksi massaksi. Mies puhuu vaimostaan äitinä. On heillä siis lapsiakin.

Ei sopisi mulle...

Vierailija
48/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi pyytää sitä ja kun vastaisin ei niin miehen reaktio kertoisi paljon, kuten jatkuuko suhde vai ei. Jos ottaisi vastauksen normaalisti eikä jatkaisi asian kanssa niin se olisi ok. Jos mies suuttuisi/hermostuisi tms vastauksestani ja/tai yrittäisi kääntää päätäni niin vakava keskustelu ja mahdollisesti suhteen päättäminen.

Vierailija
49/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Eihän tuollaisia ole kuin joillain eläkeläisillä. Lähinnä siis vaimo hoitaa ”onnittelut meiltä molemmilta”.

Vierailija
50/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä yhteinen tili? Face on muutenkin jo mennyttä.

Vierailija
51/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi tälläinen "tuplakaveri". Ei ole läheinen ystävä (toista osapuolta en edes tunne) eikä pidetä yksityisesti yhteyttä. Mut joo. Sellainen viba tulee, että ne on sulautuneet yhdeksi massaksi. Mies puhuu vaimostaan äitinä. On heillä siis lapsiakin.

Ei sopisi mulle...

Poistaisin kavereista tuon tapauksen. En pidä siellä tuntemattomia katsomassa tekemisiäni.

Vierailija
52/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei!

Vierailija
53/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onnistuisi. Mikä hyöty siitä oikeastaan edes olisi, jos molemmilla on jo omat profiilit? Kuulostaa hirveän sekavalta. Vähän sama kuin jos olisi yhteinen puhelin. Ei mitään järkeä. 

Vierailija
54/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tekisi yhteistä profiilia.

Vähän kun kuuluttaisi kaikille että jompi kumpi puolisoista sairaalloisen mustasukkainen.

Romaneilla niitä tosiaan näkee. Miksiköhän?

Mä en ole nähnyt romaneilla koskaan, enkä muutenkaan kuin ehkä noin viidellä pariskunnalla yli kymmenen vuoden aikana. 

Vierailija
55/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kun kuuluttaisi kaikille että jompi kumpi puolisoista sairaalloisen mustasukkainen.

Mä en ole nähnyt romaneilla koskaan, enkä muutenkaan kuin ehkä noin viidellä pariskunnalla yli kymmenen vuoden aikana. 

Kun lukee noita FB:n Iltalehden ja Ilta-Sanomien kommenttiosiota, niin siellä näkee mm. romaneilla ja vanhemmilla pariskunnilla yhteistilejä. Käy lukeen, jos et usko. Eihän ne tietty aina siellä kommentoi, mutta aika usein kyllä. 

-eri vastaaja

Vierailija
56/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee noita FB:n Iltalehden ja Ilta-Sanomien kommenttiosiota, niin siellä näkee mm. romaneilla ja vanhemmilla pariskunnilla yhteistilejä. Käy lukeen, jos et usko. Eihän ne tietty aina siellä kommentoi, mutta aika usein kyllä. 

-eri vastaaja

Entä jos nainen haluaisi apua ja lähteä parisuhteesta, niin ei voi kertoa sitä avunpyyntöä oman profiilinsa kautta, koska mies vahtii sitäkin? Jos sattuu ettei kaikki menekään hyvin parisuhteessa. Ja mies alkaa hallita koko profiilia eronkin jälkeen.

Vierailija
57/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Kannattaa nyt kuitenkin hieman ajatella, että mikään tässä elämässä ei ole pysyvää ja sitten kun se ero todennäköisesti tulee kuitenkin niin mites sitten faceprofiilien kanssa? Kannattaisiko sittenkin ehkä olla vaan ne omat?

Vierailija
58/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule. Pääsen kyllä halutessani miehen faceen viestejä katsomaan ja hän minun. Ei me todellakaan tarvita yhteistä profiilia. Minä sitä paitsi hoidan sitä kautta harrastusyhdistysten viestintää - tuskin miestä niiden asiat kiinnostaa.

59/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yhteistilejä näkee elämänkouluporukalla.

Vierailija
60/62 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi