Mies haluaisi meille ns. pariskuntaprofiilin facebookiin ja että poistaisin oman tilini, suostuisitko?
Olemme olleet yhdessä kohta vuoden ja meillä on jo paljon yhteisiä ystäviä. Itselläni siellä on oikeastaan vaan kymmenisen ihmistä, suurin osa sukulaisia, pari vanhaa lapsuudenkaveria (miespuolisia)
Suostuisitko tekemään yhteisprofiilin, siis tyyliin nimellä Katja/Markku Niemi/Heikkilä ?
Kommentit (62)
Täällä tietoa digitaalisesta väkivallasta:
https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/digit…
Tuossa vaiheessa sanoisin kiitos ja näkemiin tai siis... näkemiin.
Ai kauheeta. Tuli ihan huono olo tästä aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
En suotuisi. Voiko kumpikin ylläpitää/ päivittää/"hallinnoida" yhteistä profiilia vai vain toinen - kysyn kun en ole niin perehtynyt asiaan? Jos vain toinen, kumpi ylläpitää.
MIKSI olisi yhteinen?
Jos tulisi ero, miten pääsisi pois profiilista? ( kun kuolleen henkilönkin profiilinpoistaminen on tosi hankalaa)Mieti oikeasti asiaa
Kummalla on varmistus sähköposti tai numero? Eli kumpi voi bloka toisen ulos ja hallinnoida asetuksia. Annatko siis oman nettiprofiilisi, sen minkä kaikki muut sinusta näkee, jonkun toisen käsiin?
Facetilillä voi myös liittyä vaikka minne muualle nettiin ja sen yhteisöihin, se hallinta sinusta ei siis rajoitu vain facebookiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään normaali-ihmisellä ole yhteisprofiilia.
Minun 80+ isovanhemmillani on. Mutta en kyllä tunne ketään alle eläkeikäistä jolla olisi yhteisprofiili.
Poistaisin.
Sen miehen elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 80+ isovanhemmillani on. Mutta en kyllä tunne ketään alle eläkeikäistä jolla olisi yhteisprofiili.
Mä olen nähnyt pari tällaista ja yhden, jonka tili on "Perhe Virtanen". Ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt pari tällaista ja yhden, jonka tili on "Perhe Virtanen". Ahdistavaa.
Pohjois-Pohjanmaalla? ;)
Facebook edellyttää yksilöprofiilia.
Täysin hullu idea ja kuolleena syntynyt idea. Profiilien idea on tuoda yksi ihminen esille ja keskustella niin että yhden ihmisen kuva näkyy ja on omat tykkäykset. Jos seurustelee ylimustasukkaisen kumppanin kanssa tai sellaisen joka yhdistää väkisin kaiken (tilit, kortit ja profiilit), kannattaa erota melkein. Entä jos erossa et saa pois sitä tai mies kommentoi puolestasi ihan outoja juttuja, älä suostu.
Mun mielestä se olisi kiva. Monilla US-tutuilla on. Minusta olisi tosi ihanaa, jos vaan olisi parisuhde.
Kontrolifriikki haluaa että lakkaat olemasta yksilö. Niin se vapaus menetetään, pala kerrallaan. Blessed be.
Ehdottiko tämä mies että hän deletoi oman tilinsä? Vai vain sinä?
En ja Facebookissa on kai kielletty näiden yhteisprofiilien luominen, joten tulee estot jos joku ilmoittaa.
Se tarkoittaa ulkopuoliselle sitä, että jompikumpi on pettänyt ja on tarkkailun alla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita ole kun romaneilla. Eli luultavasti olis pakko suostua.
Nauratti ääneen!
Ehkä sitten ok jos toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa. Onhan näitä.
Mitä ihmettä nyt taas. Mikä ihme juttu on joku pariskuntaprofiili. Mä alan tulla, tai siis oon jo, tai siis oon ollu jo pitkään liian vanha tuollaiseen älyttömyyteen.
Oisit nauranu päin naamaa ja pitänyt sitä vitsinä.
Yhtä outoa kuin pariskunnan yhteiset rahat.