Miten päästä psykologin ÄO-testiin?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Marssit yksityiselle ja pistät rahat tiskiin.
Paljon maksaa?
työvoimatoimisto voi antaa maksusitoumuksen neuropsykologin tutkimukseen
Mä haluuuuan ainakin ennemmin tienata kunnnolla rahaa.
Vierailija kirjoitti:
työvoimatoimisto voi antaa maksusitoumuksen neuropsykologin tutkimukseen
Lmiten?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluuuuan ainakin ennemmin tienata kunnnolla rahaa.
Mä teeen vaikka huuumeilla noi rahat. Tai tilaaan ilmaisia bingispalloja netistä ja markkinoiiin ja myyyn ne stressileluina.
Mensa järjestää maksullisia palikkatestejä. Ei se kyllä testaa kuin jonkinlaista yleisälykkyyttä kuviohahmotusten katuta.
Vierailija kirjoitti:
Mensa järjestää maksullisia palikkatestejä. Ei se kyllä testaa kuin jonkinlaista yleisälykkyyttä kuviohahmotusten katuta.
Paljon maksaa?
Tästä tuli mieleen...
Jos maksan itselleni testin ja vastaan niin, että mut luokitellaan vaikeasti kehitysvammaiseksi niin voinko tällä paperilla hakea suoraan työkyvyttömyyseläkettä ja vammaistukia? Ei oikein työssäkäynti nappaa.
Vai joutuuko sitä tarkentaviin tutkimuksiin lisäksi ja millaisiahan ne mahtavat olla.
neuropsykologilla on joka tapauksessa se valta suorittaa testejä ja tulkita niitä ja arvioida sinua, voithan vastata miten vain ei sinusta ole kiinni vaan hänen arviostaan
Vierailija kirjoitti:
neuropsykologilla on joka tapauksessa se valta suorittaa testejä ja tulkita niitä ja arvioida sinua, voithan vastata miten vain ei sinusta ole kiinni vaan hänen arviostaan
Ei ole valtaa.
Jokainen voi olla menemättä testeihin.
Työkkärin kautta jos haluat testeihin,joudut ensin meneen lääkärille yms. ja sitten katsotaan tarvitko tuollaista arviota.
Mutta mitään numeroa et tule saamaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksaa?
Jos ei kykene tätä itse selvittämään, niin en suosittele testiin menemistä.
Kysyppä, jos pääsisit Kelataksilla?
Marssit yksityiselle ja pistät rahat tiskiin.