Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerä riita asiasta mihin en voinnut vaikuttaa mitenkään

Vierailija
06.03.2021 |

Eli lyhyesti kaatusin noin viikko sitten pyörällä ja nyt sitten toisen kerran vielä pahemmin kuin ekalla. No nyt selkä niin kipeä etten käytännössä pääse enään ylös sängystä. Jokainen nouseminen, tavaran nostaminen maasta, joka ikinen askel sattuu ihan huolella jne. Lääkäriin olen menossa.

Harmittaa,suututtaa, kiukuttaa vaan muiden syyttely "mitäs kaatusit" "olisit katsonut eteesi" "Miksi et lähe lenkille koiran kaa??" "leikkisit joskus lapsen kanssa" jne.... suorastaa v....... se että en voinnut etukäteen tietää että hei kohta sä kaatuat , äläpäs kaadu, lunta jään päällä.... tosiaan en tehnyt tätä edes tahallani. Tuntuu niin masentavalta alkaa TÄLLÄISTÄ YKSINKERTAISTA asiaa niiku vatvomaan tuntikausia kuinka minä tahalleni kaatuan. Vaikka en tehnyt sitä edes tahallani. Toikin koira homma ja lapsen kanssa oleminen. Harmittaa koska en voi asialle yhtään mitään ja se harmittaa muutenkin itseä ilman tota syyttelyäkin. Lapsen kanssa pystyn jotenkin olemaan, mutta en täysilläni. Mutta sekään ei ilmeisesti riitä.

Anteeksi sekava teksti. Masentaa vaan tämä selkä ja kaatuminen ja sitten toi ihme syyttely mille en voi mitään. harmittaa sekin kun tulivat yhdessä kutittamaan ja sitten tuli sanottua vähän kovemmin takasin. En voinnut edes tietää että siinä olikin lunta päällä ja jäätä alla. Mitä mä tätä enään edes vatvon. Miten mä pääsen tästä itse syyttelystä eroon?? :(((((

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatusin. Sä kaatuat. Mitäs kaatusit. Jotenkin kivoja taivutuksia kaatua-sanalle, oletko sä jostain Pori/Rauma-suunnalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko ajaa pyörällä talvella?

Käytä aikasi sängynpohjalla vaikka oikeinkirjoituksen opetteluun. "Voinnut", "kaatuan"? Hohhoijaa.

Vierailija
4/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatusin. Sä kaatuat. Mitäs kaatusit. Jotenkin kivoja taivutuksia kaatua-sanalle, oletko sä jostain Pori/Rauma-suunnalta?

Anteeksi mutta tämä ei ole mikään vitsi mulle. no toivottavasti kaadut säkin seuraavalla kerralla ja satutat selkäsi pahasti :(

Vierailija
5/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ”olet menossa” lääköriin? Miksi et ole jo mennyt ja saanut kunnon lääkettä ja saanut paranemisprosessia alkuun?

Vierailija
6/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että on sulaa hulluutta nyt lähteä ajamaan pyörällä, jos siinä on perusrenkaat alla. Täällä etelässäkin on nyt todella liukasta.

Älä aja kolmatta kertaa, hyvä ihminen. :D

Vierailija
7/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hei kaatua!

Vierailija
8/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko ajaa pyörällä talvella?

Käytä aikasi sängynpohjalla vaikka oikeinkirjoituksen opetteluun. "Voinnut", "kaatuan"? Hohhoijaa.

Ekalla kerralla kaaduin pyörällä. Olin tulossa töistä kotiin ja toisella kerralla olin kävellen ja satuin kävelemään sellaisesta kohtaa missä oli lunta ja jäätä alla. Tätä en huomannut. Kai olisin voinnu kiertää senkin jos olisin tiennyt.

Vierailija
9/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että on sulaa hulluutta nyt lähteä ajamaan pyörällä, jos siinä on perusrenkaat alla. Täällä etelässäkin on nyt todella liukasta.

Älä aja kolmatta kertaa, hyvä ihminen. :D

En ole ajanut kuin yhden kerran pyörällä. Toisella kertaa kaatusin kävellen.

Vierailija
10/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kompastusin ja, kaikke hyvää sul.

Vierailija
11/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ”olet menossa” lääköriin? Miksi et ole jo mennyt ja saanut kunnon lääkettä ja saanut paranemisprosessia alkuun?[/quot

koko ajan menossa.

Vierailija
12/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinnut, kaatusin... ap, opettele kirjoittamaan suomea.

Vierailija
13/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä sinua syyttelevät? Onko sellaisia pakko päästää kotiinsa?

Vierailija
14/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooo täytyyy sitten vaan kunnolla toivoa karmaa teille jotka huomauttelette pikkujutuista. Sittehän ainakin tiiätte kuinka kipeä mun selkä tälläkin hetkellä on!!!!!!!!!

Vierailija
15/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies.

Vierailija
16/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma mies

Vierailija
17/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma mies

Mies harjoittaa henkistä väkivaltaa.

pakkaa passisi, terveyspaperisi, koulu- ja työtodistuksesi, rakkaimmat valokuvasi, lääkkeesi, silmälasisi, hygieniatarvikkeesi , hiukan vaatteita ja lompakkosi, ja ota taksikyyti lähimpään turvakotiin.

Vierailija
18/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha riita. Jos itselle jäi paha mieli omasta sanomisesta, voit laittaa vaikka viestin missä pyydät anteeksi että sanoit niin kovasti takaisin ja että itseäsikin ärsyttää kun et kipujen takia pysty kunnolla olemaan lapsen ja koiran kanssa. Ja koska itseäsi harmittaa tilanne ja kivut, tuntui arvostelu todella pahalta. Et voi muuttua kivuttomaksi vaikka haluaisit, turha siis enempää tapahtuneita kaatumisia miettiä.

Ja kielioppikiusaajat, eikö ole parempaa tekemistä? Vaikka Iltalehden uutisista etsiä virheitä? Ne on kuitenkin ammattilaisten kirjoittamia, saa jo vähän arvostella.

Vierailija
19/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vetänyt panacodia?

Sekoa settiä.

Vierailija
20/38 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan eka kerta, kun saat aiheetonta syyttelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi