Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absurdeimmat tilanteet ja koomauksen seksielämään liittyen

Aurinkopaistaa
06.03.2021 |

Olen syntynyt varmaan jotenkin outojen tähtien alle, mutta tässä top 3:

1) Nuoruuden poikaystävä koitti leikkiä äijää ja olla avarakatseinen (ei muuten ollut) ja toi kerran aikuisviihdekaupasta dildon kotiin. Alun nolostelun jälkeen minä hieman ujona nuoreahkona naisena tykästyinkin siihen, kunnes erään riidan tuoksinassa äkkäsi mies tulla mustasukkaiseksi itse ostamalleen dildolle. Olin kuulemma nykyisin niin ylimielinen, kun tekoveijari oli isompi kuin hänen vehkeensä. Lopulta haki keittiöstä semmosen vanhanajan puuvartisen pihviveitsen ja nirhasi teatraalisesti tekoveitikkaan reiän, että helmet ropisi lattialle ja lopulta heitti raadellun esikaalimadon seitsämännen kerroksen parvekkeelta alas. Jostain syystä en käynyt noukkimassa sitä, koska se otti ja laskeutui yhteisen pihakeinun juureen

2) Toinen pidempiaikainen poikaystävä päätti piristää seksielämää ja kävi myös aikuisviihdekaupassa. Tämä lähti yhteisestä sopimuksesta yllättää toinen. En ole prinsessa minäkään, mutta en tiedä mikä on vähemmän epäkiihottava näky, kuin aikuinen mies ihan aikuisten oikeasti ostaa ne norsunkärsäalkkarit ja persepuolella ei ole mitään muuta kuin se vyötärökuminauha. Se näky kun ne karvaset persekannikat viuhuu ja kärsä tököttää ja pitäisi onnesta soikeena olla touhuamassa siinä. Valitettavasti nämä sulostuttajat tulivat vielä pareittain leopardiversion kera. No need to tell more....

3) Aikuisena iski reissussa hirveät himikset ajellessa ja päätettiin alkaa puuhiin. Auto parkkiin sopivan syrjäiseen paikkaan ja homma käyntiin. Siinä puuhattuattuamme tuli kuuma ja hommien jälkeen alettiin availemaan umpihuuruisen auton ovea, niin eikö siitä juuri kävele ohi joku metsäveijari eräjorma keskellä ei yhtään mitään juuri sinä siunaaman ajankohtana ja kumpikin meistä keski-ikäisistä punasine p**onaamoinenne, perseet paljaana suoraan sinne oven suuntaan. Eikä siinä kaikki. Hetken päästä tämä sama ukko oli paikallisella huoltoasemalla, jonne pysähdyimme evästauolle

Muita hölmöilijöitä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi