Mitä nainen haluaa lahjaksi?
Mitä nainen haluaa lahjaksi? Syntymäpäivät, joulut ja muut merkkipäivät.
Kommentit (47)
Jospa ap olisit fiksu ja kysyisit siltä naiselta. Eihän me sitä tunneta. Kiesus mikä ää liö sä olet
nainen itsekin kirjoitti:
Lahjakortti jonnekin kauneussalonkiin, nettivaatekauppaan tai esim. teatteri-/ festariliput toimii yleensä (toki korona- aika rajoittaa tapahtumia tällä hetkellä).
Toki, mikäli haluaa lisätä lahjan henkilökohtaisuutta, voithan toki omin käsin tehdä lahjan ”kylkeen” itse kortin, johon kirjoitat jotain mielestäsi kaunista tästä kyseisestä päivänsankarista🥰
No ei! Nainen haluaa lahjakortin lankakauppaan tai kirjakauppaan. Viherkasvi tai tulppaanikimppu olisi myös kiva, tai joku kirpparikierros (silleen et lähtisi vaan seuraksi mukaan). Metsäkävely laavulle, nokipannukahvit ja jotain evästä, siitäkin tykkäisin. Tai jos tekisi mulle hyvän päivällisen.
Noi olisi siis vaihtoehtoisia ehdotuksia, joista valita. :)
nainen itsekin kirjoitti:
Lahjakortti jonnekin kauneussalonkiin, nettivaatekauppaan tai esim. teatteri-/ festariliput toimii yleensä (toki korona- aika rajoittaa tapahtumia tällä hetkellä).
No mä en ainakaan halua lahjakorttia yhtään mihinkään, ja kaikkein viimeksi johonkin kauneushoitoon. Käyttämättä jää. Liput johonkin kivaan, jonne mennään yhdessä, on ok.
Ja muuten jotain pientä minua ajatellen hankittua, ja kukatkin sopii aina. Jos nainen on vaativampaa sorttia, niin koru tai vastaava on aika varma valinta.
Kuuntele pitkin vuotta pieniä vinkkejä (vaikka ne ei olisi vinkeiksi tarkoitettu). Muista jokainen ”mä tarvitsisin” tai ”onpa ihana”, kyllä niistä löytyy joku sopiva lahjaidea.
Vitonen lisää, että en pahastuisi myöskään KitchenAidin lämpötilasäätimellisestä vedenkeittimestä, uudesta imurista, hyvästä viltistä tai paketista lempikahviani.
Joko leimauduin ihan friikiksi? 😂
Mä en oikeastaan tarvii mitään. En käy salongeissa ja keikkaliput ostan kuitenkin itse, tuntuisi jopa hassulta jos mies ne ostaisi lahjaksi, yhdessä kuitenkin sinne mentäis todennäköisesti (nyt tietty ei sitäkään). Tavaraa ei tartte, tosin yhden ihanan mukin mies antoi ystävänpäivälahjaksi (liittyi harrastukseeni), mutta ehkä jotain kasveja ja kukkia on kiva saada, joku pieni muistaminen. Mies aina jotain pientä keksii, mikä on ihanaa, vaikka ei edes tarvitsisi. Kaiken ylimääräisen haluan laittaa säästöön, että joskus saan sen, mitä eniten toivon, puutarhan.
Minulle voi antaa lahjaksi kukkia, kirjoja (jännärit ja dystopiat uppoaa aina), korvikset, ravintolaillallisen, viherkasveja.
Kylpylään , Naantalin mieluiten Tai Unkariin.
Ihmiset voivat täällä listata sinulle omia preferenssejään, mutta oikea vastaus on tämä: jokainen nainen haluaa sellaisen lahjan, josta näkee, että olet ajatellut juuri häntä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap olisit fiksu ja kysyisit siltä naiselta. Eihän me sitä tunneta. Kiesus mikä ää liö sä olet
Ajattelin näin ollen ap että kysynys olisi vähän yleisempi, ei yksilöity. Tuntuisi todella oudolta muutenkin kysyä mitä haluaisit lahjaksi, eikö lahjan ajatus ole yllätys?
En oikeastaan tarvitse yhtään mitään. Kirja, kasvi, no kasvohoitoa olen kyllä miettinyt, olen viimeksi käynyt yli 10v sitten, raikas tuoksu ja hiomakoneen voisin myös ottaa. 😄
Mä haluaisin kukkia, laadukasta suklaata, kuohuviiniä ja hajuveden. Ja tänä aikana myös take-away ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vitonen lisää, että en pahastuisi myöskään KitchenAidin lämpötilasäätimellisestä vedenkeittimestä, uudesta imurista, hyvästä viltistä tai paketista lempikahviani.
Joko leimauduin ihan friikiksi? 😂
"lempikahvi" mistä kyseisiä naisia Löytyy.
Ei voi sanoa kun joku voi haluta ihan eri.
dragon dildon niin saa lopultakin riittävästi.
Voisin ottaa lahjaksi autoni sisäpesun ja fiksauksen. Myös sisälämppärin pistoke tai irrotettava vetokoukku olisivat aika jees.