Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä tupakoivia äitejä?

Vierailija
09.08.2006 |

itse aloitin taas polttamisen.

raskausajan olin tietenkin polttamatta. nyt poltan kun lapsi 7kk on unilla ja tiedän että seuraavaan syöttöön on reilusti aikaa.

mulla on aika huono omatunto tästä asiasta. olen tosi kaksinaamainen kun poltan mutte kuitenkaan ikinä polttaisi jos olen lapsen kanssa jossain. myöskään isovanhemmat eivät tiedä tästä. säälittävää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata aloittaa uudestaan.

mutta tiedän miten vaikeaa se on.

Vierailija
2/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas poltellut 4 kuukautta, töissä ja lapsen mentyä nukkumaan. Nyt olen yrittänyt koko päivän olla menemättä ostamaan askia. Aamupäivällä poltin viimeksi... Voi kun pääsis tästä itsepetoksen tilasta. Koko ajan kuiskuttaa pieni piru korvaan, että eihän se yksi mitään, osta vaan aski, eihän siitä tarvi polttaa kuin yksi vaan ja laittaa jemmaan, vielä yksi ja huomenna uudella tarmolla lopettamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raskaustesti näytti positiivista, lopetin heti polttamisen. Imetys lähti hyvin käyntiin ja mielessä ei käynytkään tupakka. Kun vauva oli 8 kk, aloitti hylkimään rintaa ja lopetin imetyksen. Siitä se sitten lähti... tupakka ensin silloin tällöin ja nyt joka pv. Poltan iltaisin kun lapsi on mennyt nukkumaan. Poltan salaa kaikilta paitsi mieheltäni. En polta kuin 1-3 tupakkaa/ilta, joten olis helppo luopua niistäkin. Häpeän itseäni... :(

Vierailija
4/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttelen " omalla" ajalla, yleensä illalla kun olen saanut lapset nukkumaan

Vierailija
5/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta in ihana polttaa joskus. ei sellanen alituinen kiskominen houhuta.

mutta vaikka illalla kun päivä on pulkassa.

ärsyttää vaan kun salailen kauheesti että poltan mutta kuitenkin haluan polttaa. en mä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme