Miten viettelen miehen?
Miten viettelen miehen? Olen jonkin aikaa ollut ihastunut erääseen omanikäiseeni mieheen mutta olen hieman kokematon näissä asioissa. Onko parasta odottaa että mies hoitaa asian vai onko jotain vinkkejä miten viettely onnistuu? En usko että mitkään elokuvista tutut temput toimisi tosielämässä.
Kommentit (41)
En yrittäisi vietellä miestä, ei siitä tule mitään. Ei se tule ymmärtämään mitään ujoja hymyjä ja pitkiä katseita ja nättejä kampauksia.
Paremmin toimii kun sanot että "haluaisitko lähteä joku päivä mun kanssa kahville". Vaikka jonkun keskustelun jälkeen livautat ton, että "oli kiva jutella sun kanssa, haluaisitko lähtee joku päivä kahville jatkamaan juttua?"
Sitten kun kiinnostus on selkeästi ilmaistu, voit aloittaa sen viettelyn. Mutta ei se toimi niin päin että ensin viettelet ja oottelet tajuisko se mies ehkä tänä vuonna tai parin vuoden päästä että sua kiinnostaa.
Hyvä kun tuolla maajussi-ketjussa haukutaan suomalaisia naisia siitä, kun eivät panostaneet tarpeeksi treffeille. Täällä ketjussa ap yrittää nähdä vaivaa ihastuksensa eteen, niin tulee pelkkiä provoja vastaukseksi....
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun tuolla maajussi-ketjussa haukutaan suomalaisia naisia siitä, kun eivät panostaneet tarpeeksi treffeille. Täällä ketjussa ap yrittää nähdä vaivaa ihastuksensa eteen, niin tulee pelkkiä provoja vastaukseksi....
Siihen on syynsä miksi stripparin luo mennään kevyessä maistissa tai käydään selvänä tyyliin kerran pari.
Suomalainen flirtti: ei uskalleta katsoa päin ja mennään yksin kotiin.
Laitoin miehelle viestiä näillä sanoilla:
Moikka xxxxx! Kuinka on ilta sujunut? :) ajattelin että haluaisitko lähteä kahville joku päivä? Terv Sussu töistä
Siihen vastasi näin: ”En juo kahvia vaan teetä. Mistä sait mun numeron?”
Arvasin että tässä käy näin. No mikäs nyt neuvoksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moikka xxxxx! Kuinka on ilta sujunut? :) ajattelin että haluaisitko lähteä kahville joku päivä? Terv Sussu töistä
Ap
No eihän tässä ole ongelmaa, on ihan normaalia pyytää jotain tyyppiä ulos! Tsillaa, vedä henkeä.
Mä vastaisin että "sain sun numeron Tiialta (tai mistä ikinä saitkin, kertoisin rehellisesti) ja halusin pyytää sua ulos. Kyllä teekin sopis. Mutta jos et halua niin sekin tietysti ok! Nähdään kuitenkin töissä, hyvää illan jatkoa!"
Aivan turha tehdä kärpäsestä härkästä. Jos se tykkää susta niin se lähtee ulos sun kaa. Jos ei tykkää niin onneksi sait tietää sen näin helposti, eikä niin että keikistelet sille viekoitellen seuraavat 18 kuukautta... tässä sä et hävii mitään, etkä ole tehnyt mitään väärää!
Kiinnostus on sanottava suoraan. Ei tänä päivänä uskalla naista lähestyä kuin tansseissa, ettei syytetä ahdistelusta.
Häh, mene sen viereen ja sanon saanko? aina irtoo! Mulla ihanan mies - iso kulli ja upea mies...aamulla saa taas. juuri lupasi. Nyt juodaan viiniä, ja katsotaan putousta! Ouh yes! :D
Housut nilkkoihin. Sitten venytät ison ahterisi levälleen ja anot peppuunpanoa.
Treffeille pyytäminen on ihan järkevä, siinä voi tutustua onko kiinnostunut.
Tansseissa on aika välitön mahdollisuus.
Itselle oon kimpatkin hoitanut, ihan helposti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin provoja!? Monta hyvää neuvoa ja tämä ollut tähän asti paras:
Polvistut sen eteen, kaivat madon esiin ja alat imemään kunnes puurot on suussa. Toimii varmasti!
Tee aloite ja pyydä tätä treffeille, laittaudu erityisen hyvin, laita päälle jotain mikä saa mielikuvituksen liikkeelle muttei mitään liian provosoivaa ja siellä sitten kevyttä koskettelua sekä kepeää flirttailua juttujen ja eleiden tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voit harjoittaa esim. meditaatiota niin saat paremman yhteyden kehoosi ja seksuaaliseen energiaasi. Silloin vaikutat luonnostaan viettelevämmältä.
Voit jatkaa tälle viestittelyä esim. kertoa tälle mistä sait hänen numeronsa ja pyytää uudestaan treffeille. Jos hän ei ole kiinnostunut niin kannattaa myös hyväksyä
ettet voi miellyttää kaikkia ja että saavuttamattomat ihastukset ovat osa elämää.
Voit silti tehdä tulevaisuuttasi ajatellen töitä itsesi kanssa että muutut viehättävämmäksi
ei noita vietellä tarvii, huiskii rumimmat luudalla pois näkyvistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen viisikymppinen mies. Ja tuosta vastauksesta tulee mieleen, että ko. mies on täysi törppö tai sitten nuori koulupoika. Minun maailmassani tuollaiseen ehdotukseen tartutaan heti! Tilaisuuksia ei tule elämässä kovin montaa ja "jokainen tilaisuus on zäänssi".
Joten sinun sijassasi saattaisin jopa harkita, kannattaako noin tyhmään mieheen uhrata paukkuja? Mutta voisithan kokeilla vielä suoraa kysymystä? Eli viesti: Moi, haluaisin olla kanssasi <3. Sopiiko?
Jos hän tuohon vastaa jotain idioottimaista, niin unohda koko pelle.
Minulle naiset tulevat sanomaan: Haluaisitko lähteä joku päivä vaikka kahville?
Siinä on yhdessä lauseessa kaikki: Nainen on minusta niin kiinnostunut että hän haluaa tavata kahvilla. Tähän asti se on myös tarkoittanut että nainen haluaa minua seksuaalisesti.
Noin siis ennestään tuntemattomat naiset ovat toimineet. Jotenkin tuttu nainen taas saattaa sanoa: Olisi kiva nähdä sua muutenkin/enemmänkin. Pitäisikö mennä yhdessä vaikka kahville?
Toki näin Korona aikana ”kahville” meno ei ehkä oikeasti onnistu, mutta itse en ainakaan ole vielä koskaan sinne kahville asti edes päässyt :)
Liikaa ei kannatata vain vihjailla. Monella miehellä menee selkeätkin vihjeet helposti ohi.
Siiiri Angerkoski ja Tauno Palo tyyliin, katso vanhoja suomi klassikoita yleltä.
Esim. oli lautalla pieni kahvila, suosittelen ja sitten....
Polvistut sen eteen, kaivat madon esiin ja alat imemään kunnes puurot on suussa. Toimii varmasti!