Miten viettelen miehen?
Miten viettelen miehen? Olen jonkin aikaa ollut ihastunut erääseen omanikäiseeni mieheen mutta olen hieman kokematon näissä asioissa. Onko parasta odottaa että mies hoitaa asian vai onko jotain vinkkejä miten viettely onnistuu? En usko että mitkään elokuvista tutut temput toimisi tosielämässä.
Kommentit (41)
Saisko asiallisia vinkkejä kiitos. Sutkauttelijat voi painua vaikka suomi24:lle
Ei toimi. Huonoimmassa tapauksessa koko ukko jäätyy. Pyydä suoraan kahville ja kerro olevasi kiinnostunut.
Miksi se pitää erityisesti vietellä? Kysyt suoraan treffeille ja sitten saat selvänn kyllä/ei vastauksen suoraan ja homma selvä.
Niin tosiaan. Ota huomioon ettei täällä ole viettelykulttuuria. Joo, saattavat käydä pienessä maistissa stripparilla, mutta siihen se jääkin. Täysin tuntemattomalle joka on selvinpäin, älä mielellään edes kokeile.
Mene sen pöydän luokse notkumaan ja kysele kaikkea turhanpäiväistä, ja hymyile sille paljon. Jos ei se vähän ajan päästä tajua niin pyydä vaikka kahville
Kysele Vapaa-ajalla kuulumisia ja mee puhuu muutenkin, ja koita tehdä jotain pientä selvittelyä onko varattu, onko lapsia jo, mistä on kiinnostunut jne.
Älä suoraan ainakaan kysele ja utele hirveesti, koska se voi alkaa toista hämmästyttää ja näin ollen ei halua edes olla seurassasi ellei ole pakko.
Anna myös aikaa, jotta huomaat alkaako häntä jossain kohtaa kiinnostus herää, ja järjestä joku kerta leffa-ilta kaverin ja hänen poikaystäväänsä kanssa, ja kutsu myös tämä äijä josta sinä olet kiinnostunut.
Yritä ottaa pitkiä katsekontakteja hänen kanssaan, hymyile aina hänelle ja muista heittää välillä hyvää vitsiä.
Hakeudu välillä hänen seuraansa, mutta älä kauheesti koko ajan ettei toiselle tuu fiilistä, että "apua, mitä ihmettä!".
Panosta enemmän pukeutumiseen ja korosta meikillä kasvojen parhaita puolia, ja jos pystyt, niin hommaa joku esim. Hedelmiltä tai kukilta tuoksuava hajuvesi ja laita aina vähän korvien taakse tai ranteisiin.
Lyö tavara tiskiin ja kysy maittaisko.
BersylBilden kirjoitti:
Tanssi viettelystanssi. Sen jälkeen nosta hametta ja heiluttele silakan tuoksua sanomalehdellä miehen naamalle.
😅
Vierailija kirjoitti:
Kysele Vapaa-ajalla kuulumisia ja mee puhuu muutenkin, ja koita tehdä jotain pientä selvittelyä onko varattu, onko lapsia jo, mistä on kiinnostunut jne.
Älä suoraan ainakaan kysele ja utele hirveesti, koska se voi alkaa toista hämmästyttää ja näin ollen ei halua edes olla seurassasi ellei ole pakko.
Anna myös aikaa, jotta huomaat alkaako häntä jossain kohtaa kiinnostus herää, ja järjestä joku kerta leffa-ilta kaverin ja hänen poikaystäväänsä kanssa, ja kutsu myös tämä äijä josta sinä olet kiinnostunut.
Yritä ottaa pitkiä katsekontakteja hänen kanssaan, hymyile aina hänelle ja muista heittää välillä hyvää vitsiä.
Hakeudu välillä hänen seuraansa, mutta älä kauheesti koko ajan ettei toiselle tuu fiilistä, että "apua, mitä ihmettä!".
Panosta enemmän pukeutumiseen ja korosta meikillä kasvojen parhaita puolia, ja jos pystyt, niin hommaa joku esim. Hedelmiltä tai kukilta tuoksuava hajuvesi ja laita aina vähän korvien taakse tai ranteisiin.
Älä nyt vosuksi heittäydy :D
Meet ja tökkäät miehen nenää ja piipahdat samalla. :) Sen jälkeen joko nolostut ja juokset karkuun tai sit uskallat kysyy treffeille.
Älä laita korvan taakse vain parfyymia vaan myös nilkkasi.
Pihtaa värkkiä ja keskustele turhilla keskustelupalstoilla?
Vilauta miehekke peenistäsi, toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaa värkkiä ja keskustele turhilla keskustelupalstoilla?
Mie tien tälleen. MIes 30 kolunnut jo koko kylän naiset.
Voi juku ku voimaannuttaa :D N40
Ehdoin tahdoin haluat iskeä kätesi paskaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerron oman näkemykseni. Usko sitten, tai älä.
Ihan sama minulle jo näin nelikymppisenä.
Voin sanoa olleeni nuorena komea, koska teiniaikana eri tyttöjä tuli pimputtelemaan ovikelloa ja joitakin kurkki ikkunoiden takaa.
Äitinikin tuskastui tuohon tyttöjen touhuiluun ja itsellänikin joskus suoraan sanottuna v¤%&#"i sellainen tungettelu.
Tytön pokaaminen oli helppoa, mutta annoin aina tytön tehdä aloitteet, jne. En ollut koskaan kenessäkään "Kiinni".
Aikuistuttuani käytin samaa kaavaa. Toisaalta olen miettinyt, kuinka paljon enemmän olisi kokemuksia kauniiden naisten kanssa, mikäli olisin lähestynyt heitä itse.
Nykyinen vaimonikin tuli kaverinsa suostuttelematta luokseni, vaikkei koskaan aiemmin oltu tavattu.
Käy siis kiinni kohteeseen ja selvitä vastapuolen tunteet. Sillä siitä selviää.
Jos minulle tulisi ero en oikein tietäisi, miten toimia naisten kanssa ja suurella todennäköisyydellä antaisin heidän lähestyä ensin, koska en halua tungetella. Liekö tuo nuoruuden tungettelu sitten liian syvällä takaraivossa, en tiedä.
Kylä ei ollut ihan umpisiittola 20000 väkiluvulla, josta muutin 20km päähän yhteen Suomen suurimmista kaupungeista. Kävin nuorella iällä aina isossa kaupungissa, enkä koskaan jäänyt "Kylille pyörimään" noiden seikkojen vuoksi.
- Naimisissa jo 20v ja kaksi lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen vaimonikin tuli kaverinsa suostuttelematta luokseni, vaikkei koskaan aiemmin oltu tavattu.
Suostuttelemana piti sanomani. :)
Ole itse aktiivinen ja sano suoraan, että olet ihastunut. Ja/tai sovit tapaamisia kahden kesken. Kun olette kahden, niin halaat. Ja jos halaaminen menee hyvin, niin suutelet. Jne. Me miehet olemme joskus huonoja havaitsemaan vihjeitä. Itse pidän suorasta ja rehellisestä puheesta.
t. m50+
Ei mies ymmärrä viettelyä.
Sano että haluat panna.