Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihanaa ruokaa tekisin makaronista?

Vierailija
06.03.2021 |

Minulla on 2 pss Myllyn Paras makaroneja. Aion tehdä niistä ruuan tänään. Tarvitsen vinkkejä.

Kommentit (305)

Vierailija
201/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaksi pussia makaronia kulhoon ja kulho mikroon täysille. Laita kulhoon kilo voita ja sulata. Heitä mikro ja kulho parvekkeelta.

Korkkaa kalja ja juo se. Toista. Vie tyhjät tölkit kauppaan ja osta yksi (1!!) pussi makaronia. Yhdelle pussille on helpompaa keksiä reseptejä kuin kahdelle.

Vierailija
202/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kaksi pussia makaronia kulhoon ja kulho mikroon täysille. Laita kulhoon kilo voita ja sulata. Heitä mikro ja kulho parvekkeelta.

Korkkaa kalja ja juo se. Toista. Vie tyhjät tölkit kauppaan ja osta yksi (1!!) pussi makaronia. Yhdelle pussille on helpompaa keksiä reseptejä kuin kahdelle.

Ei tämä kyllä kuullosta hyvältä. Haluan jotain hyvää tehdä niistä. Ne menisivät pilalle noin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten tämä makaroniprojekti etenee?

Vierailija
204/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole keittänyt niitä kun en ole keksinyt mitä ruokaa laittaisin. Alkaa olla jo myöhä niin en varmaan tänään tee enää.

Vierailija
205/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keittänyt niitä kun en ole keksinyt mitä ruokaa laittaisin. Alkaa olla jo myöhä niin en varmaan tänään tee enää.

ap

Vierailija
206/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ne, ripottele päälle cheddar tai parmesan juustoraastetta ja oheen ketsuppia. Paista kanaa ja suolaa se. Kevyt ruohosipulisalaattikastike kevytkermaviiliin kastikkeeksi. Marjamehua juomaksi.

Vierailija
207/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ihan huippu hyvä ketju!!!! :)

Vierailija
208/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko makaroniruuan valmistus lykkääntymässä vielä huomiselle? Kello alkaa olla jo paljon.

Kyllä taidan tehdä sen vasta huomenna.

ap

Ok. Ihan ymmärrettävää. Mikä niissä on parasta ennen -päiväys? Ettei mene ohi.

Voi tsiisus tällainen ketju jäänyt ihan huomiotta, lukematta. Ahmin koko repertuaarin kerralla.

JA: Tässä kohtaa repesin. :D

Vierailija
209/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä makaroonit puoli tuntia kuumassa vedessä. Kaada se keitinliemi pois kun makaroonit ovat kypsiä. Sitten laita päälle parmesan (juusto) raastetta. Myös tuoretta yrttiä kuten timjamia voi ripotella vähän annoksen päälle. On ihanaa.

Eli osta kaupasta: parmasan juusto ja timjami yrttipussi

Vierailija
210/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap on syönyt?

Vierailija
211/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa ihan huippu hyvä ketju!!!! :)

Mitä hyvää tässä on? Ap on vatvonut yli 200 viestin ja kolmen päivän ajan makaronien keittämistään. Pakko olla joku autisti kyseessä.

Vierailija
212/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap on syönyt?

Minulla on porkkanoita ja ostin myös lauantaimakkaran. Olen syönyt niitä. Ja myös voileipää.

ap

Vierailija
213/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap on syönyt?

Epäilen että nuudeleita ja on kynnyskysymys siirtyä makaroneihin.

Vierailija
214/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä ne, ripottele päälle cheddar tai parmesan juustoraastetta ja oheen ketsuppia. Paista kanaa ja suolaa se. Kevyt ruohosipulisalaattikastike kevytkermaviiliin kastikkeeksi. Marjamehua juomaksi.

Eihän tuo nyt helvetti soikoon käy, kun varmasti kuulostaa tosi rasvaiselta! Yrität lihottaa ap:n?

Vierailija
215/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap on syönyt?

Minulla on porkkanoita ja ostin myös lauantaimakkaran. Olen syönyt niitä. Ja myös voileipää.

ap

Tee lauantaimakkarasta makkarakastike, vähän kuin nakkikastike. Keitä makaronit ja raasta porkkanat. Syö makaronia makkarakastikkeella, porkkanraasteen kanssa.

Vierailija
216/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap on syönyt?

ap

Tee lauantaimakkarasta makkarakastike, vähän kuin nakkikastike. Keitä makaronit ja raasta porkkanat. Syö makaronia makkarakastikkeella, porkkanraasteen kanssa.

Käytän lauantaimakkaraa leivän päällä. 

ap

Vierailija
217/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap on syönyt?

ap

ap

Tee lämpimiä leipiä leivästä ja makkarasiivuista ja makaroniporkkanasalaattia.

Vierailija
218/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä tehdä jotain herkullista noista makaroneista. Onko kenelläkään mitään ihanaa ja herkullista reseptiä mitä voisin tehdä niistä?

ap

Vierailija
219/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap on syönyt?

ap

ap

Tee lämpimiä leipiä leivästä ja makkarasiivuista ja makaroniporkkanasalaattia.

Haluaisin mielummin lämmintä ruokaa.

ap

Vierailija
220/305 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap on syönyt?

ap

ap

Kuullostaa tosi rasvaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme