Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa kun tyttären kaverit niin naisellisia, tuoksuu hyviltä ja sievät vaatteet. Oma vaan kulkee samassa nuhjuisessa hupparissa kynnet purtuina ja tukka silmillä

Vierailija
06.03.2021 |

Luulisi nyt 16vuotiaan välittävän omasta ulkonäöstään!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ymmärrän huolesi kynsien pureskeluun, koska epähygieenistä, mutta se, että haluat ahtaa tyttäresi keinotekoiseen naiseuden muottiin on se mitä en ymmärrä.

Mitä jos asiat olisi niin, että käsitys miehekkyydestä ja naiseudesta olisivat päinvastaisia, surkuttelisitko sinä mekkoon pukeutuvaa tytärtäsi, koska se on miehekästä? Ilmeisesti kyllä, koska niin kauan kun miehekkyys ja naisellisuus on keinotekoisesti keksittyä, on muilla ihmisillä tarve tunkea muut ihmiset samaan muottiin

Terveisin: en tykkää käyttää mekkoja ja hameita

Vierailija
22/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän teini on mallinsa saanut olisit edes saippuaa ostanut ja opettanut peseytymään eikö kukaan ole lasua tehnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida hirveesti sietää erilaisuutta..?

Vierailija
24/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tytär ja olen onnellinen. Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja viehättävyys (miesten silmissä).

Kyse on perushygieniasta ja siitä huolehtimisesta.

Ei tässä sellaisesta puhuttu, vaan näteistä vaatteista, kauniista kynsistä ja hajusteiden käyttämisestä.

Nuhjuinen huppari, kynnet purtuna ja tukka silmillä.

Käy siis silti päivittäin suihkussa, pesee hiukset, vaihtaa vaatteet?

Vierailija
25/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tuota sure.

Jospa tyttäresi osaakin ottaa niiltä muilta oppia ja seura tekeekin hänet sitten kaltaisekseen.

Vierailija
26/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kauniit tytöt hengailee sotkuisen kanssa? Onko ne kauniit kiusaajia ja sotkuinen tyttö niiden uhri? Olisin enemmän huolissani tästä.

Vierailija
27/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis näytä esimerkkiä! Ota mukaan shoppailemaan ja miettikää yhdessä miten laittautua hänen maun mukaan kivasti.

No tyttären maku on rento huppari, huoleton tukka eikä ole kiinnostunut kynsien maalaamisesta.

Vierailija
28/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tytär on todennäköisesti lesbo.Ne ei pahemmin ulkonäöllä brassaa.

Vierailija
29/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teinin vaatteet ovat nuhjuiset, niin yleensä vanhemmat antavat raahaa uusien ostamiseen tai maksavat teinin nettiostokset.

Vierailija
30/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puts kirjoitti:

Täh? 😁

Vierailija
31/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis näytä esimerkkiä! Ota mukaan shoppailemaan ja miettikää yhdessä miten laittautua hänen maun mukaan kivasti.

No tyttären maku on rento huppari, huoleton tukka eikä ole kiinnostunut kynsien maalaamisesta.

Rento ja nuhjuinen eivät ole synonyymeja. Kynnet voivat olla lakkaamattomat, mutta ehjät.

Vierailija
32/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puts kirjoitti:

Sinulle ilmeisesti on täysi yllätys, että kaunis nainen voi olla lesbo 🙄

Vierailija
33/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI, EI, EI! Älkää painostako tyttöjä shoppailemaan vain siksi, että ovat syntyneet tytöiksi! Antakaa heidän olla sellaisia kuin ovat, ettei heidän tarvitse siirtyä muunsukupuolisiksi ahtaiden naiseuskäsitysten vuoksi.

Vierailija
34/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on teinityttö. Hupparit on kuule muotia ja leveälahkeiset farkut. Ostan sille tänään uuden hupparin jossain kauniissa keväisessä värissä. Mun tyttö on ihan kaunis ja nätti, ei edes välttämättä tarvitse meikkiä. Ja tosiaan parfyymin ja suihkusaippuan voi ostaa itse, kun tietää mikä miellyttää itseä. Mammalta tulee rahat siihen.

Vierailija
35/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen, että tyttärellä on kavereita.

Mutku mulla on nää kokoomuslaiset arvot, niin vois se nyt vähän korostaa sosiaaliekonomista asemaansa.

Vierailija
36/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien pureskelu on ikävä tapa mutta siitä on todella vaikea päästä eroon. 30-vuotias veljeni pureskelee edelleen kynnet ja kynsinauhat huomaamattaan.

Mitä väliä tyttäresi pukeutumistyylillä muuten on? Kunhan vaatteet ovat puhtaita ja ehjät, niin se riittää. Jos olet huolissasi, että vaatteet ovat nuhjuisia, voit tarjoutua ostamaan uusia. Mutta muista, että niiden on oltava tyttäresi maun mukaisia, ei sinun.

Vierailija
37/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voisi olla mun äidin suusta sillä erotuksella että ikää minulla yli 10 v enemmän.  Haukkuu aina ulkonäköni ja puhuu että "Milloin sinä oikein kasvat aikuiseksi ja somistaudut" . Mulle muut asiat on tärkeämpiä kuin ulkonäkö.

Äitisi on oman aikansa arvomaailman uhri eikä todennäköisesti kykene ajattelemaan, että ihminen saa olla mitä ikinä itse haluaa tänä päivänä.

Vierailija
38/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit tekee päinvastoin kuin vanhemmat. Omaksu huppari-look ja lopeta suihkussa käynti. Kasvata rastat. Älä hymyile. Haamuile ympäri kämppää. Ja kas kummaa, tyttärestäsi kuoriutuu ihana perhonen.

Vierailija
39/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne kauniit tytöt hengailee sotkuisen kanssa? Onko ne kauniit kiusaajia ja sotkuinen tyttö niiden uhri? Olisin enemmän huolissani tästä.

Samoin, minusta ei oikein sovi kuvioon . Vaikea uskoa aitoon ystävyyteen .

Vierailija
40/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin kanssa lesboa. Ne on tosi usein aika nuhjuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi