Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa kun tyttären kaverit niin naisellisia, tuoksuu hyviltä ja sievät vaatteet. Oma vaan kulkee samassa nuhjuisessa hupparissa kynnet purtuina ja tukka silmillä

Vierailija
06.03.2021 |

Luulisi nyt 16vuotiaan välittävän omasta ulkonäöstään!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tytär ja olen onnellinen. Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja viehättävyys (miesten silmissä).

Kyse on perushygieniasta ja siitä huolehtimisesta.

Ei tässä sellaisesta puhuttu, vaan näteistä vaatteista, kauniista kynsistä ja hajusteiden käyttämisestä.

Nuhjuinen huppari, kynnet purtuna ja tukka silmillä.

Käy siis silti päivittäin suihkussa, pesee hiukset, vaihtaa vaatteet?

Mulla on naisellinen tyyli ja vihaan kaameita huppareita. Vaikka en huppareista pidä, eivät ne silti automaattisesti ole likaisia. "Tukka silmillä" nyt voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Ehkä tyttö ei pidä jostain kampauksien väkertämisestä, vaan kulkee hiukset auki, kun muut tytöt laittavat hiuksiaan. Ei sekään tarkoita, että hiukset olisivat likaiset.

Vierailija
42/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis näytä esimerkkiä! Ota mukaan shoppailemaan ja miettikää yhdessä miten laittautua hänen maun mukaan kivasti.

No tyttären maku on rento huppari, huoleton tukka eikä ole kiinnostunut kynsien maalaamisesta.

Rento ja nuhjuinen eivät ole synonyymeja. Kynnet voivat olla lakkaamattomat, mutta ehjät.

Mä kuljin teininä mun äidin vanhassa farkkupaidassa, jota voisi kauniisti kuvata nuhjuiseksi. Se ei tehnyt siitä likaista.

Kynsien pureskelu on vaan paha tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tytär ja olen onnellinen. Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja viehättävyys (miesten silmissä).

Ei tässä sellaisesta puhuttu, vaan näteistä vaatteista, kauniista kynsistä ja hajusteiden käyttämisestä.

Mulla on naisellinen tyyli ja vihaan kaameita huppareita. Vaikka en huppareista pidä, eivät ne silti automaattisesti ole likaisia. "Tukka silmillä" nyt voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Ehkä tyttö ei pidä jostain kampauksien väkertämisestä, vaan kulkee hiukset auki, kun muut tytöt laittavat hiuksiaan. Ei sekään tarkoita, että hiukset olisivat likaiset.

Teinillä on useita huppareita, mutta ne eivät ole nuhjuisia.

Nuhjuiset päätyvät roskiin.

https://fi.m.wiktionary.org/wiki/nuhjuinen

Vierailija
44/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis näytä esimerkkiä! Ota mukaan shoppailemaan ja miettikää yhdessä miten laittautua hänen maun mukaan kivasti.

EI, EI, EI! Älkää painostako tyttöjä shoppailemaan vain siksi, että ovat syntyneet tytöiksi! Antakaa heidän olla sellaisia kuin ovat, ettei heidän tarvitse siirtyä muunsukupuolisiksi ahtaiden naiseuskäsitysten vuoksi.

Säännöllinen suihkussa käynti ja puhtaat vaatteet kuluvat ihan kaikille sukupuolille. Tuoksuttomia dödöjäkin löytyy.

Kenenkään ei ole pakko pukeutua pinkkiin, jos ei itse halua.

-ohis

Ja missä sanottiin, ettei tyttö käy suihkussa, käytä puhtaita vaatteita tai dödöä?

Perushygienia ei ole mitään ahtaita naiskäsityksiä. Ahdas naiseuskäsitys tarkoittaa sitä, että pitää pukeutua ja käyttäytyä tietyllä tavalla ollakseen nainen.

Vierailija
45/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, vaikka omasi kulkisi nuhjuisessa hupparissa? Eikö tärkeintä ole, että tyttö on onnellinen ja terve? Nykypäivän nuorilla on aivan liikaa muutenkin miellyttämisen- ja menestymisen paineita ja some riesana, että olisit onnellinen, että tyttösi uskaltaa olla erilainen nuori. Kavereitakin löytyy, niin tyttösi tuskin on masentunutkaan. Ei se kynsien pureminenkaan mikään iso rasti ole, jos ei tule mitään kynsivallitulehdusta tms. 

Miten minulle tulee tästä enemmänkin mieleen, että isälle tässä olisi enemmän tärkeintä, että lapsen pitäisi näyttää jotain statusta ulospäin, ettei isää hävettäisi. Jos ei ja tulkitsin väärin, niin hyvä. 

Annettaan lapsien ja nuorien olla nuoria. Eivät he sitä kauaa ole ja jokainen varmaan joskus kaipaa niitä hetkiä, kun olisi kiva palata hetkeksi *huolettomaan* nuoruuteen. Jokainen kyllä löytää ajan kanssa oman tiensä, olkoon se sitten vaikka verkkarien ammattimainen suurkuluttaja. 

Vierailija
46/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossakaan ei sanota, että nuhjuinen olisi likainen.

Vierailija
47/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossakaan ei sanota, että nuhjuinen olisi likainen.

Ap:n teini kulkee yhdessä ja samassa nuhjuisessa hupparissa eli jossain välissä se äiti tai isä ehkä onnistuu nappaamaan hupparin pesuun.

Vierailija
48/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tyttärellesi vanhempi herrasmies, joka saa tyttäresi puhkeamaan kukkaan. Olethan varjellut tyttäresi kirsikkaa? Kukaan itseään arvostava herrasmies ei halua neitosta, joka on päästänyt jonkun finninaamaisen koltiaisen touhuamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä