Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa kun tyttären kaverit niin naisellisia, tuoksuu hyviltä ja sievät vaatteet. Oma vaan kulkee samassa nuhjuisessa hupparissa kynnet purtuina ja tukka silmillä

Vierailija
06.03.2021 |

Luulisi nyt 16vuotiaan välittävän omasta ulkonäöstään!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, että tyttärellä on kavereita.

Vierailija
2/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla mun äidin suusta sillä erotuksella että ikää minulla yli 10 v enemmän.  Haukkuu aina ulkonäköni ja puhuu että "Milloin sinä oikein kasvat aikuiseksi ja somistaudut" . Mulle muut asiat on tärkeämpiä kuin ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikävä juttu. Olis kiva et oma tytär olis kaunis ja huolehtis itsestään. Hiki haisee. Puhtaus ja kevyt hajuvesi on kiva. Ja se et olis silmää kauniille vaatteille.

Vierailija
4/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus? Monelta aikuiselta jää teinin oireilu huomaamatta, kun sen kuvitellaan olevan normi teini-ikää.

Vierailija
5/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit nuoret tytöt on herttasia. Kynsien jyrsiminen on epähygieenistä, rumaa ja monille tulee kynsivallintulehdus.

Vierailija
6/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko miettinyt, mistä tyttäresi käytös johtuu? Koska se alkoi. Mitä tapahtui?

Vierailija
7/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen tytär ja olen onnellinen. Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja viehättävyys (miesten silmissä).

Vierailija
8/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo.

Vierailija
9/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittautuisi, moni äiti voisi huolestua, että tällää itseään muita varten eikä keskity tulevaisuuteensa.

Vierailija
10/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tytär ja olen onnellinen. Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja viehättävyys (miesten silmissä).

Kyse on perushygieniasta ja siitä huolehtimisesta.

Vierailija
11/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et ei jaksa huolehtia perushygieniasta saattaa olla mt-ongelmien oire.

Vierailija
12/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä on loukattu ja syytetty ties mistä tyhmäksi tai sillä ei ole rahaa ostaa ripsiväriä eikä vaihtovaatteita tai edes alushousuja vaihdettavia.Voi olla nälissään ja puuttua muutakin. Myös on ehkä halunnut opiskella jotain ei ole päästetty.Uimapuku ja kunnon kengät? Vanhempien tehtäviä on myös parturi ja hiusgeelin käyttö. Häpeääkö hän jotain ruumiillista kuritusta tai onko hänet raiskattu ? Saako hän kuukautis suojia. Rahaa?Kynsiä puree monet silti ne on ihmisiä.Pääseekö hän pesulle,uimahalliin?

Vierailija
13/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap jatkuvasti on vertaillut ja vertailee lastaan muihin, eipä ihme, että lapsi oireilee.

Vierailija
14/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän Bible Beltillä ap asuu? Suomessa en ole nähnyt yhdelläkään teinitytöllä sieviä vaatteita sitten 80-luvun. Juhliinkin tullaan jossain lökäpöksyissä. Sotamaalaus voi olla ja Guessin pissislitkussa on kylvetty, mutta vaatteet ei ole sieviä nähneetkään.

Vierailija
15/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis näytä esimerkkiä! Ota mukaan shoppailemaan ja miettikää yhdessä miten laittautua hänen maun mukaan kivasti.

Vierailija
16/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin teinityttö kulkee löysissä huppareissa ym. Mutta on silti oikein nätti ja tuoksuu puhtaalle ja hyvälle.

Ap:een kannattaisi varmaan hommata paremmat lasit ja katsoa peiliin tarkemmin.

Vierailija
17/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä sellaisesta puhuttu, vaan näteistä vaatteista, kauniista kynsistä ja hajusteiden käyttämisestä.

Vierailija
18/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ihminen ei haise hielle ja hiukset/vaatteet ovat puhtaat on ihan normaalia hygieniaa eikä miesten miellyttämistä. Toivottavasti et ole siirtänyt asennettasi lapseesi.

Vierailija
19/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ongelma nyt se että tyttärellä on huono hygienia vai se ettei tämä pukeudu sinun standardiesi mukaan viehättävästi?

Jos ensimmäinen niin tyttäresi on mahdollisesti masentunut. Jos toinen, niin anna tyttäresi olla sellainen kuin on. Kaikki ei edes pidä sellaista tälläytynyttä lookia esteettisesti viehättävänä, itse en teininä edes huomannut jotain kavereiden kynsijuttuja. Ei kiinnostanut.

Vierailija
20/48 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä sellaisesta puhuttu, vaan näteistä vaatteista, kauniista kynsistä ja hajusteiden käyttämisestä.

Ja NAISELLISEUUDESTA, joka ilmeisesti tarkottaa vain ulkoisia ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä