Tuli 3 tonnin lasku, kun oltiin laitettu talouspaperia vessanpönttöön. Tuli tukos ja päivystävä putkiliike paikalla
Ihan vain nenän niistämiseen ja pikku pyyhkimiseen ollaan laitettu käytettyä talouspaperia.
Mutta varoituksen sana kaikille. Nyt ollaan viisaampia ja olisihan se pitänyt tajuta, että talouspaperi on tukkeuttavaa imukykynsä ansioista toisin kuin veskipaperi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Paperi- ja paskatukosten avaamiseen riittää ensin ämpärillinen kiehuvan kuumaa vettä ja sen jälkeen pari kolme ämpärillistä kuumaa hanavettä, maustettuna runsaalla määrällä Fairya, tai vastaavaa. Nuo kaikki kaadetaan tarkasti kohti pohjaa. Kyllä aukeaa.
Anteeksi, unohtui kokemuksen aiheuttanut yli kahden viikon ummetuksen purkautuminen, n. puolen metrin pytoniin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni putki jostain syystä tukkoon, vanha okt. Puhtaanapitofirma kävi imaisemassa putken auki, vieläpä pesi ja huuhteli sen.
Lasku oli 120€, pidän edullisena.
Meillä meni myös. Ja pesun jälkeen kohta uudelleen. Piti sukittaa vanha betoninen pääviemäri kun siinä ei enää kakka liikkunut. Lähes 6000€ maksoi se lysti mutta eipä ole tukkeutunut enää.
Onko kaikki palstalaiset nykyään Porvoosta? Laiskaa.
Ei maksa noin paljoa. Toisekseen jos ok kyseessä niin pitkälti pärjää itse tekemällä. Minut laskettiin viime kesänä avaamaan ties mitä möhnäkertymmä likakaivoon. Työnsin viemärivaijeria kaivonkautta tulosuuntaan ja rassasin. Vähitellen haisevia ylläri lähti liikkeelle ja minutkin päästettiin kaivosta.
Talvella avasin tukkeutuneen lavuaarimme ihan itse. Lattiakaivon kautta tungin vaijeri pätkää tulosuuntaan ja rassasin. Taas sain mähnät liikkeelle. Kumpikin homma olisi tullut maksamaan noin 100-500e
Jenni A kirjoitti:
Ei maksa noin paljoa. Toisekseen jos ok kyseessä niin pitkälti pärjää itse tekemällä. Minut laskettiin viime kesänä avaamaan ties mitä möhnäkertymmä likakaivoon. Työnsin viemärivaijeria kaivonkautta tulosuuntaan ja rassasin. Vähitellen haisevia ylläri lähti liikkeelle ja minutkin päästettiin kaivosta.
Talvella avasin tukkeutuneen lavuaarimme ihan itse. Lattiakaivon kautta tungin vaijeri pätkää tulosuuntaan ja rassasin. Taas sain mähnät liikkeelle. Kumpikin homma olisi tullut maksamaan noin 100-500e
Aika kommaria rassata itse paskaputkia kun siihen voi palkata jonkun köyhän työläisen
Vessapaperi liukenee ajanmittaan veteen - talouspaperi ei niinkään
voi siitä selvitä työaikana satasillakin, jos jaksaa odottaa muutaman viikon. viikonloppuyönä sama homma kiireiselle helposti tuhansia
Meillä oli uudehkon taloyhtiön putket vuotaneet jonnekin talon alle. Selvittelyissä löytyi mm. runsaasti vauvan vaippoja. Kyllä. Tosi juttu.
Siis tuonhan pitäisi olla ihan yleistietoa ap joten jos et tienny ni saat syyttää vaan itseäsi. Tyhmästä päästä sakotetaan.
Tuntien taistelu kerrostalon putkitukoksen kanssa päättyi uskomattomaan yllätykseen – viemäristä putkahti 5 kiloa kalaa
Tietämättömyys tuli kalliiksi. Tukoksen korjaamisesta aiheutui reippaasti yli tuhannen euron lasku.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006063318.html
Up