Pk-seudun ruokakauppa, jossa on hyvä maskikuri
Alkaa kyllästyttää lähikauppa, jossa asiakkailla ei ole maskia. Suosittele pk-seudun ruokakauppaa, jossa asiakkaat noudattavat maskisuositusta.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa kookauppa. S ryhmässä käy pelkästään juntteja ja se näkyy maskitomuutena. On ollut ihanaa tämä korona aika kun ne pahimmat urpot erottuvat nyt niin helposti katukuvassa.
Minä käytän jokaista kauppaketjua ja käyn aina ilman maskia kaupassa, tai siis en koskaan käytä maskia missään. No okei, viime vuonna kerran käytin, kun kävin koronatestissä, oli negatiivinen.
Asuinalueellani (3-6km) on monia eri kauppoja. On Citymarket, S-market, Prisma, 2 Lidliä, monta K-kauppaa, K- supermarket, monta Alepaa, Tokmanni, sekä monia pieniä erikoisliikkeitä. Käytän tosiaan jokaista näistä, en tietenkään joka kauppareissulla, mutta usein saatan käydä viikottain kolmessa-neljässä eri kaupassa hakemassa tarvittavat tuotteet ja tarjoukset.
Käyn töissä, mutta pääsen kerran viikossa lähtemään töistä aikaisemmin, niin on aikaa tarpeeksi tehdä ostokset. Olen keski-ikäinen, hyvin toimeentuleva sinkkunainen, pk-seudulta.
Mites ne Suomeen tulevat vierastyöläiset? Ärsyttää kun koko ajan tulee lisää tartuntoja ja rajoituksia, mutta ei puututa siihen mistä tartuntaketjut lähtee liikkeelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa kookauppa. S ryhmässä käy pelkästään juntteja ja se näkyy maskitomuutena. On ollut ihanaa tämä korona aika kun ne pahimmat urpot erottuvat nyt niin helposti katukuvassa.
Minä käytän jokaista kauppaketjua ja käyn aina ilman maskia kaupassa, tai siis en koskaan käytä maskia missään. No okei, viime vuonna kerran käytin, kun kävin koronatestissä, oli negatiivinen.
Asuinalueellani (3-6km) on monia eri kauppoja. On Citymarket, S-market, Prisma, 2 Lidliä, monta K-kauppaa, K- supermarket, monta Alepaa, Tokmanni, sekä monia pieniä erikoisliikkeitä. Käytän tosiaan jokaista näistä, en tietenkään joka kauppareissulla, mutta usein saatan käydä viikottain kolmessa-neljässä eri kaupassa hakemassa tarvittavat tuotteet ja tarjoukset.
Käyn töissä, mutta pääsen kerran viikossa lähtemään töistä aikaisemmin, niin on aikaa tarpeeksi tehdä ostokset. Olen keski-ikäinen, hyvin toimeentuleva sinkkunainen, pk-seudulta.
Saako pilua?
Vierailija kirjoitti:
"Maskikuri" on täysin verrannollinen alueen asukkaiden sivistykseen.
Etelä-Haagassa kaikissa ruokakaupoissa on 100% kuri päällä.
En ole törmännyt yhteenkään vapaamatkustajaan, jota tämä pandemia ei koskisi.
Kiitos. Taidanpas käydä E-Haagan kaupoissa maskittomana. Toivottavasti osun samaan aikaan kuin ap.
Kun olen siinä kaupan ovella ottanut viimeiset henkoiset savukkeestani vedän kunnolla ilmaa keuhkoihin ja kaikessa rauhassa kiertelen supermarketin hengitystä pidättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maskikuri" on täysin verrannollinen alueen asukkaiden sivistykseen.
Etelä-Haagassa kaikissa ruokakaupoissa on 100% kuri päällä.
En ole törmännyt yhteenkään vapaamatkustajaan, jota tämä pandemia ei koskisi.
Kiitos. Taidanpas käydä E-Haagan kaupoissa maskittomana. Toivottavasti osun samaan aikaan kuin ap.
Voisitko kertoa että miksi? Provoiletko vaan täällä vai mikä sinua vaivaa?
Eikö enempää suositeltavia ole?