Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"

Vierailija
06.03.2021 |

Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.

Kommentit (601)

Vierailija
381/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä niin kuin saa itselleen jos kommentoi kumppanilleen, että onpas tuo toinen mies komea? Tai miksi kuvittelette että kumppaninne haluaa kuulla sellaista? En keksi yhtäkään syytä miksi minun pitäisi miehelleni kehua muita miehiä.

En keksi yhtäkään syytä miksi sinun pitäisi tietää ketä kehun miehelleni tai miksi tekemiseni pitäisi olla riippuvaisia sinun valinnoistasi.

Vierailija
382/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean helmen mieheksi oot aloittaja löytänyt! Parempiakin miehiä on kyllä saatavilla. Sellaisia joilla on käytöstavat.

mutta ne menevät niille vastaan tuleville näteille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yritätte saada loukkantumattomat loukkaantumaan ja loukkaantuneet... loukkaantumattumaan?

Tietääkö kukaan?

Vierailija
384/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun idea on se, että puolisoaan ei saa loukata, heittelemällä mitä tahansa ulkonäkökommentteja naisista. Mies ei arvosta omaa naistaan eikä sitä kommetoitua naistakaan.

Ongelma on tämä miesten keskittyminen naisen ulkonäköön.

Miehet eivät todellakaan itse kestäisi itsensä vertailua muihin miehiin. Nähty ja kuultu.

Vierailija
385/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla huomattavan paljon itsestään ja etenkin parisuhteestaan epävarmoja liikkeellä. Aikanaan oli sellainen instituutio kuin missikisat. Sitä katsottiin ihan perheen voimin ja aivan vapaasti sai kukin kommentoida toisten naisten ulkonäköä ihan positiiviseen sävyyn.

Ei taitaisi olla mahdollista kaikille täällä, luetun perusteella.

Taas väännellään asiaa. Missikisoihin osallistuvat asettuvat tarkoituksella arvosteltavaksi ja siinä kohdassa ulkonäön arvostelu on perusteltua. Mutta kadulla, kaupassa, lenkkipolulla yms vastaan tuleva ihminen ei ole asettanut itseään arvostelun kohteeksi.

Vierailija
386/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että et osaa laittaa miehiä"komeus"järjestykseen koska nainen on täysin sokea miehen ulkonäölle. Mies taas kyllä osaa arvioida naisen ulkonäön tarkasti päästä varpaisiin. Miehet myös katsovat nyt hiihtoa lähinnä naishiihtäjien tiukkien kroppien takia. Sen sijaan naisia ei kiinnosta miesurheilijat.

Em. syystä uimahallissakin on miesten puolella naissiivoojat koska siinä ei ole mitään seksuaalista, toisin kuin jos naisten puolella olisi miessiivooja paitsi jos siellä on keski-ikäisten rouvien vesijumppa :D

Vierailija
387/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun idea on se, että puolisoaan ei saa loukata, heittelemällä mitä tahansa ulkonäkökommentteja naisista. Mies ei arvosta omaa naistaan eikä sitä kommetoitua naistakaan.

Miehet eivät todellakaan itse kestäisi itsensä vertailua muihin miehiin. Nähty ja kuultu.

Mistä vedät tuon "mitä tahansa"?

Mikä on neutraalimpaa kuin "nätti"?

Vierailija
388/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla huomattavan paljon itsestään ja etenkin parisuhteestaan epävarmoja liikkeellä. Aikanaan oli sellainen instituutio kuin missikisat. Sitä katsottiin ihan perheen voimin ja aivan vapaasti sai kukin kommentoida toisten naisten ulkonäköä ihan positiiviseen sävyyn.

Taas väännellään asiaa. Missikisoihin osallistuvat asettuvat tarkoituksella arvosteltavaksi ja siinä kohdassa ulkonäön arvostelu on perusteltua. Mutta kadulla, kaupassa, lenkkipolulla yms vastaan tuleva ihminen ei ole asettanut itseään arvostelun kohteeksi.

Eihän se sitä sille sanonutkaan.

Vierailija
389/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilta vain uupuu totaalisesti tilannetaju. Sitten sama urpo saattaa kotona heti vongata vaimoltaan ja ihmettelee miksi vaimoa ei kiinnosta. Kannattaisikohan ehkä kohdistaa ne kehut ihan siihen omaan vaimoonsa eikä suureen ääneen kehua muita naisia. Otan osaa ap.

Vierailija
390/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi? 

No näin just!

Meillä ainakin normipäivä menee näin:

Aamulla huomautan miehelleni miten työpaikan pekka on komeampi kuin mieheni.

Päiväsellä keskustellaan siitä miten naapurin jake on niin paljon kätevämpi käsistään kuin mieheni joka ei osaa oikeastaan mitään.

Päivällispöydässä kerron kuinka monta miestäni älykkäämpää miestä olen tämänkin päivän aikana tavannut.

Illalla saunassa kerron faktana että näin salilla miehen jolla oli paljon isommat lihakset ja timmimpi kroppa kuin miehelläni.

Saunan jälkeen sängyssä muhinoidessamme muistutan että exälläni on paljon isompi muna, ja kovempi panokunto kuin miehelläni.

Ihan eri asia vertailla kuin tokaista jonkun olevan kaunis tai lahjakas tmv.

Vertailu on veemäistä, kohteliaisuus ei ole.

Vierailija
391/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen tapaus:

Lähdimme ns. lemmenlomalle kesällä viikonlopuksi. Ulkoiltiin, syötiin hyvin, vietettiin aikusten romanttista iltaa...

Seuraavana päivänä autoajelulla todella oli ajaa ojaan, syy parikymppinen lenkkeilijätyttö puolialastomana, niinkuin nykyään itseään pitää esitellä, tiedätte kyllä.

Mies yritti tummien aurinkolasien takaa kyylätä niin kauan, että vielä lenkkeilijän kohdallakin sivusilmällä lasien takaa kyyläsi ja ojaan päin ajoi. Tuumasin, että vaihdetaanko kuskia, kun et tiellä pysy? Sitten kysyin, pitäiskö mun vaihtaa hiusvöri blondiksi? Miks, kysyi mies. Kun tuntuu kiinnostavan, totesin.

Sama kyylääminen jatkui sitten vaatekaupassa. Naisten osastolla, miehen pää pyöri ympyrää kuin tikun nokassa. Olimme muka minulle vaatteita etsimässä, häntä ei todellakaan kiinnostanut mikään vaate, jonka hänelle näytin vaikka itse oli ehdottanut kauppaan lähtemistä.

Siinä se sitten yhtäkkiä seisoi ja toljotti jonkun ehkä 16 v. tytön perää, kun tämä käveli ulko- ovea kohti. Kysyin, mitä toljotat. Ei vastausta. Laitoin vaatteet tankoon, kävelin kaupasta ulos, menin autoon istumaan. Siihen loppui kauppareissu.

Tällainen käytös ei ollut ensimmäinen kerta, näitä on ollut.,.. näistä on puhuttu, riidelty.

Todella loukkaavaa, inhottavaa, alistavaa. Varsinkin ns. lemmenloman aikana, kun uskot olevasi miehesi vaimona kunnioitettu.[/quote

Miehesi on normaali heteromies, kyllä kenen tahansa miehen pää kääntyy 16-20v naisen tiukan perän suuntaan olipa mies naimisissa eli ei. Veikkaan, että itse olet jo kauneimman kukintakautesi ohittanut ruusu? 

Sen sijaan naisia ei voisi vähempää kiinnostaa joku 16v mopolla pärräävä räkänokka.

Vierailija
392/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni sanoo joskus vastaavassa tilanteessa, että sinä varmaankin tykkäät tuon näköisestä.

Niin kuin olisikin, hän tietää makuni.

Vierailija
393/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yritätte saada loukkantumattomat loukkaantumaan ja loukkaantuneet... loukkaantumattumaan?

Tietääkö kukaan?

Vierailija
394/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity otsikkoon mitenkään. Tässä kukaan ole mitään vertaillut paitsi AP itse joka otti miehensä kommentin vertailuna itseensä. Vertailu ei tietenkään ole ok, mutta toisten ulkonäön kehuminen ei ole vertailua puolisoonsa.

Vierailija
395/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaatin naisten esineellistämisen ja alistamisen multihuipentuma! Ei kuuluu nykyihmisyyteen!

Silti naiset jakaa tissi- ja persekuvia Instassa enemmän kuin koskaan? Tähän on tarve koska?

Vierailija
396/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi? 

No näin just!

Päiväsellä keskustellaan siitä miten naapurin jake on niin paljon kätevämpi käsistään kuin mieheni joka ei osaa oikeastaan mitään.

Päivällispöydässä kerron kuinka monta miestäni älykkäämpää miestä olen tämänkin päivän aikana tavannut.

Illalla saunassa kerron faktana että näin salilla miehen jolla oli paljon isommat lihakset ja timmimpi kroppa kuin miehelläni.

Saunan jälkeen sängyssä muhinoidessamme muistutan että exälläni on paljon isompi muna, ja kovempi panokunto kuin miehelläni.

Mikä kohteliaisuus se ap:lle on jos hänen miehensä kehuu TOISTA naista? Sanoisi ne kehunsa sitten sille toiselle naiselle, silloin se ehkä voisi olla kohteliaisuus. Tosin kaikki eivät arvosta ulkonäön kommentointia vaan pitävät sitä limaisena.

Vierailija
397/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä tolvana ”mies”, en katsoisi hetkeäkään. Ei niinkään tuo lapsellinen retkahtaminen nuoren naisen kauneuteen, vaan totaalinen tyhmyys, kun alkaa sitä huokailemaan vaimolleen.

Vierailija
398/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen ihailla, ei se sulta pois ole.

90 epävarmaa peukuttaa :)

Muistakaa naiset, ettette kommentoi myöskään komeaa ja lihaksikasta miestä edes leffassa miehenne kuullen.

Harvan miehen itsetunto tuollaista edes kestää. Monesti olen törmännyt ilmiöön, kuinka naisen ulkoisia avuja saa kehua ja kyylätä, mutta jos nainen kehuukin jotain hottia miestä, niin alkaa mökötys...

Sitä ilmiötä kutsutaan heikoksi itsetunnoksi. Kannattaa antaa sellaisten kypsyä vielä rauhassa ja deitata niitä jotka ovat sinuit itsensä kanssa.

Vierailija
399/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset nyt niin huonossa kunnossa? Vai miksi näin kuuma keskustelu aika mitättömästä aiheesta.

Vierailija
400/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto.

No näin just!

Mikä kohteliaisuus se ap:lle on jos hänen miehensä kehuu TOISTA naista? Sanoisi ne kehunsa sitten sille toiselle naiselle, silloin se ehkä voisi olla kohteliaisuus. Tosin kaikki eivät arvosta ulkonäön kommentointia vaan pitävät sitä limaisena.

Ai vaikka näin: "Onpa tuo uutisten lukija sujuva kerronnassaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme