Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"

Vierailija
06.03.2021 |

Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.

Kommentit (601)

Vierailija
361/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen ulkonäköön viittaaminen positiivisessa mielessä tämän yhden palstahullun mielestä väärin. Öö jaaha.

Vierailija
362/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

diih kirjoitti:

AP.. Sinulla on ongelmia, ei miehelläsi. Kyllä se on ihan normaalia ihastella tuntemattomien ulkonäköä parisuhteessakin, tuskin kukaan sokea on.

Mutta kuinka juntti pitää olla, että sanoo sen ääneen. Tulee mieleen exäni joka kehui aina muita naisia mutta ei minua koskaan. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään alkaa hänelle kommentoimaan muiden miesten komeutta. Onneksi en enää ole noin törpön kanssa!

Okei, sinulla reaktiosi selittää se että olet jakanut törpöille. Mieheni ei kommentoi minun eikä muiden ulkonäköä juuri koskaan, joskus saattanut sanoa tuollai samalla tavalla kuin ap:n mies. Ehkä kerran pari kymmenen vuoden aikana. Olen itsekin saattanut joskus. En muista.  Keskustelemme paljon kaikenlaisesta.

Jakanut? Oletko sinä sitten selibaatissa kun seurustelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset näyttää parhailta, juu...

Vierailija
364/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tää on provo mut tuskin. Siis ihan sama, saattaisin itse todeta että kiva perse tolla muijalla.

Miksi? Luuletko että kumppaniasi kiinnostaa.

Vierailija
365/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka äimistelet siellä että onko toisten ulkonäön kehuminen huonoa käytöstä? Niin KYLLÄ ON. Ja lisäksi ihan helvetin noloa.

Kukaan itsetuntoinen ja älykäs ihminen ei kyylää ja arvostele toisten ulkonäköä hyvässä kuin pahassakaan.

Ikävä jos sulle ei ole hyvää käytöstä opetettu.

Tämä ehkä tyhmin kommentti mitä olen ikinä lukenut tällä palstalla. Kannattaa joskus hetki miettiä mitä roskaa kirjoittaa. "Kukaan itsetuntoinen ja älykäs ihminen ei kyylää ja arvostele toisten ulkonäköä hyvässä kuin pahassakaan". Mielestäsi kukaan älykäs mies ei siis sanoa vaimoaan kauniiksi.

Vierailija
366/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

diih kirjoitti:

AP.. Sinulla on ongelmia, ei miehelläsi. Kyllä se on ihan normaalia ihastella tuntemattomien ulkonäköä parisuhteessakin, tuskin kukaan sokea on.

Mutta kuinka juntti pitää olla, että sanoo sen ääneen. Tulee mieleen exäni joka kehui aina muita naisia mutta ei minua koskaan. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään alkaa hänelle kommentoimaan muiden miesten komeutta. Onneksi en enää ole noin törpön kanssa!

Okei, sinulla reaktiosi selittää se että olet jakanut törpöille. Mieheni ei kommentoi minun eikä muiden ulkonäköä juuri koskaan, joskus saattanut sanoa tuollai samalla tavalla kuin ap:n mies. Ehkä kerran pari kymmenen vuoden aikana. Olen itsekin saattanut joskus. En muista.  Keskustelemme paljon kaikenlaisesta.

En jakaisi henkilölle jota pidän törppönä.

Kannattaa myös tarkistaa tuo selibaatin määritelmä jos haluat sitä sanaa käyttää argumenteissasi. Se ei ole pelkkää parittelusta pidättäytymistä.

Vierailija
367/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen ihailla, ei se sulta pois ole.

90 epävarmaa peukuttaa :)

Muistakaa naiset, ettette kommentoi myöskään komeaa ja lihaksikasta miestä edes leffassa miehenne kuullen.

Vierailija
368/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

diih kirjoitti:

Kannattaa myös tarkistaa tuo selibaatin määritelmä jos haluat sitä sanaa käyttää argumenteissasi. Se ei ole pelkkää parittelusta pidättäytymistä.

Miksi seksin harrastaminen naiselle on sinusta jakamista? Ja voisin väittää, ettei kaikkien ihmisten törppöys ihan heti paljastu. Eihän muuten kukaan eroaisi. Voi pyhä jysäys tätä tyhmyyttä ja naisten haukkumista ja syyllistämistä taas.

Vierailija
369/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla huomattavan paljon itsestään ja etenkin parisuhteestaan epävarmoja liikkeellä. Aikanaan oli sellainen instituutio kuin missikisat. Sitä katsottiin ihan perheen voimin ja aivan vapaasti sai kukin kommentoida toisten naisten ulkonäköä ihan positiiviseen sävyyn.

Ei taitaisi olla mahdollista kaikille täällä, luetun perusteella.

Vierailija
370/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yritätte saada loukkantumattomat loukkaantumaan ja loukkaantuneet... loukkaantumattumaan?

Tietääkö kukaan?

Vierailija
371/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Eli älkää olko rehellisiä miehet! Mitä tekemistä jonkun kauneudella on siihen että mies kuitenkin rakastaa sinua? Jos parisuhteen luottamus perustuu pelkkään ulkonäköön niin kannattaa pysyä sinkkuna.

Vierailija
372/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

diih kirjoitti:

Taisit juuri huomata olevasi törpön kanssa, jos muiden ulkonäön kommentointi on teille arkipäivää. Ei siinä, kyllähän törppöjä riittää parisuhteissakin.

Vierailija
373/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömiä kommentteja. Ihmisen ulkonäöstä ei saisi puhua edes kehuvaan sävyyn.

Vierailija
374/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla huomattavan paljon itsestään ja etenkin parisuhteestaan epävarmoja liikkeellä. Aikanaan oli sellainen instituutio kuin missikisat. Sitä katsottiin ihan perheen voimin ja aivan vapaasti sai kukin kommentoida toisten naisten ulkonäköä ihan positiiviseen sävyyn.

Ei taitaisi olla mahdollista kaikille täällä, luetun perusteella.

Patriarkaatin naisten esineellistämisen ja alistamisen multihuipentuma! Ei kuuluu nykyihmisyyteen!

Vierailija
375/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muita ominaisuuksia kehua kumppanin kuullen, vai miksi ulkonäkö olisi poikkeus? Saako esim tv:ssä esiintyvästä asiantuntijasta sanoa, että "onpa fiksu!" Eikö sekin loukkaa puolisoa? Jos ei, niin miksi ei? Miksi ulkonäkö olisi eri asia?

Vierailija
376/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

diih kirjoitti:

Taisit juuri huomata olevasi törpön kanssa, jos muiden ulkonäön kommentointi on teille arkipäivää. Ei siinä, kyllähän törppöjä riittää parisuhteissakin.

"Ehkä kerran pari kymmenen vuoden aikana. Olen itsekin saattanut joskus. En muista.  Keskustelemme paljon kaikenlaisesta."

:) 

Onnea haastaviin opintoihisi. Kyllä sinä vielä palkoille pääset.

Vierailija
377/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katsovat aina minua ja pullotustani.

Kyllä siinä ovat ukot kateellisia.

T. Alfa

Vierailija
378/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa naiset, ettette kommentoi myöskään komeaa ja lihaksikasta miestä edes leffassa miehenne kuullen.

Harvan miehen itsetunto tuollaista edes kestää. Monesti olen törmännyt ilmiöön, kuinka naisen ulkoisia avuja saa kehua ja kyylätä, mutta jos nainen kehuukin jotain hottia miestä, niin alkaa mökötys...

Vierailija
379/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä niin kuin saa itselleen jos kommentoi kumppanilleen, että onpas tuo toinen mies komea? Tai miksi kuvittelette että kumppaninne haluaa kuulla sellaista? En keksi yhtäkään syytä miksi minun pitäisi miehelleni kehua muita miehiä.

Vierailija
380/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvan miehen itsetunto tuollaista edes kestää. Monesti olen törmännyt ilmiöön, kuinka naisen ulkoisia avuja saa kehua ja kyylätä, mutta jos nainen kehuukin jotain hottia miestä, niin alkaa mökötys...

Voi pyhä jysäys tätä tyhmyyttä ja miesten haukkumista ja syyllistämistä taas.