Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"

Vierailija
06.03.2021 |

Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.

Kommentit (601)

Vierailija
341/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naiset oikeasti henkisesti niin sairaita ja mustasukkaisia, että toisen naisen ulkonäön kehuaminen aiheuttaa vihan tunteita?

Vierailija
342/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset oikeasti henkisesti niin sairaita ja mustasukkaisia, että toisen naisen ulkonäön kehuaminen aiheuttaa vihan tunteita?

Oletko sinä oikeasti henkisesti niin laiska ettet viitsi lukea ketjun kommentteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisen ihmisen ulkonäön kehuminen on jotenkin huono käytöstä? En kertakaikkiaan voi uskoa näitä kommentteja.

Kysymys on myös se, että mikä ihme siinä ulkonäön kommentoinnissa on niin tärkeää, että sitä puolustellaan kynsin hampain? Ihmisen ulkonäön kommentointi on turhaa ja pinnallista. Kukaanhan ei ole itse saanut päättää minkä näköisenä syntyy ja tällä perusteella sitten kehutaan???

Vierailija
344/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentointi on loukkaamista, nimenomaan tarkoitettu puolisolle. Sama myös näissä kyyläämisissä, täydellistä toisen dissaamista.

Vierailija
345/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni näytti netistä Jennifer Lopezin kuvaa ja sanoi, että voi kun olisi itsekin viisikymppisenä vielä noin hyvän näköinen. Totesin, että et ole edes nyt noin hyvän näköinen.  

Vierailija
346/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on provo mut tuskin. Siis ihan sama, saattaisin itse todeta että kiva perse tolla muijalla.

Vierailija
347/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Teidän liitto ei tule kestämään ,jos noin pienestä mökötät koko viikonlopun. 

Sanoin eileen El Gigantissa että jopa olet komea nuorelle myyjämiehelle. Sehän on vaan kohteliasta. 

Ymmärrätkö, että tuo on häirintää? Hän on työssään eikä sinulla ole oikeutta kajota häneen edes sanallisesti. Hänellä ei ole mitään mahdollisuutta sanoa, että pidä mielipiteesi itselläsi, kun on työssä. Käyttäydyit moukkamaisesti

Jep. Meidän myymälään tuli joskus pariskunta ja mies sanoi minua "tajuttoman kauniiksi naiseksi" kun hänen naisensa ei kuullut. Mulla on tosta vieläkin paha mieli sen naisen puolesta (millainen mies hänellä oli). Itse vietin heidän asiointinsa loppuajan takahuoneessa ja toinen henkilö hoiti asiakaspalvelun.

Ihan eri asia vaikka vislata kadulla perään, kuin mennä toisen työpaikalle missä huomion kohteen täytyy sinua palvella, joten tilanne on jo valmiiksi ns. alisteinen.

Vierailija
348/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sanoa mitä ajattelee. 95% miehistä samassa tilanteessa ajattelee kuin miehesi mutta vain 5% sanoo sen ääneen.

Jälleen kerran: J U U R I   S I I T Ä   O N   K Y S Y M Y S. Juuri siitä on kysymys, ettei ole hyvää käytöstä sanoa sitä ääneen. Ei me naisetkaan sokeita olla, ihan yhtä lailla noteeraamme hyvännäköiset miehet ympärillä, mutta ainakaan omassa parisuhteessa ei aiheuteta toiselle häpeää eikä myötähäpää mölisemällä ajatuksia ääneen.

hyvä käytös = kaksinaismoralismi?

Eli sinusta olisi rehdimpää mölistä ääneen että haluat panna vastaantulevia ihmisiä? Minä olen sekopää ja haluaisin kuullakin sen, koska tietäisin silloin että lennät kuin leppäkeihäs elämästäni, mutta suurin osa hakee parisuhteissaan jotakin tyytymiskompromissia, jolloin tuo on loukkaavaa.

Sehän itseasiassa olisi kyllä rehellistä jos näin asian laita olisi. Näin se ei kuitenkaan ole. Ei se, että toteaa jonkun nätiksi tarkoita sitä että haluaisin pettää puolisoani hänen kanssaan.

Vierailija
349/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika!

Kohta varmaan sun mies vuorostaan tulee tänne keskustelulla:

Olin vaimoni kanssa lenkillä, vastaan tuli mies ja hän hämmästelu tämän komeutta.

Vierailija
350/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.. Sinulla on ongelmia, ei miehelläsi. Kyllä se on ihan normaalia ihastella tuntemattomien ulkonäköä parisuhteessakin, tuskin kukaan sokea on.

Vierailija
351/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi? 

No näin just!

Meillä ainakin normipäivä menee näin:

Aamulla huomautan miehelleni miten työpaikan pekka on komeampi kuin mieheni.

Päiväsellä keskustellaan siitä miten naapurin jake on niin paljon kätevämpi käsistään kuin mieheni joka ei osaa oikeastaan mitään.

Päivällispöydässä kerron kuinka monta miestäni älykkäämpää miestä olen tämänkin päivän aikana tavannut.

Illalla saunassa kerron faktana että näin salilla miehen jolla oli paljon isommat lihakset ja timmimpi kroppa kuin miehelläni.

Saunan jälkeen sängyssä muhinoidessamme muistutan että exälläni on paljon isompi muna, ja kovempi panokunto kuin miehelläni.

Mihin tämä liittyy? AP:n postauksessa ei verrattu ketään mihinkään vaan nähtiin kaunis ihminen ja todettiin että onpa nätti.

Ylianalysointia. Matala äo johtaa helposti sellaiseen alkukantaiseen puolustautumiseen kaikkia uhkia vastaan, kuten kauniimpaa naista. Huomaan tämän kyllä muiden naisten vittuilevasta käytöksestä vaikka miten nätisti itse olisi. Sitten jos vielä jonkun oma mies kehuisi niin helvetti soikoon.

Ennemminkin mä rinnastan tällaisen käytöksen hienotunteisuuden puutokseksi, missä täytyy puolison kuullen kommentoida jonkun ihmisen kauneutta. Mun mieheni on yleisen kauneuskäsityksen mukaan komea ja raamikas eikä lainkaan huonolla itsetunnolla varustettu, muttta en näe mitään pointtia hänen läsnäollessaan(kaan) kommentoida muiden miesten ulkonäköä. En myöskään nauti tilanteista missä joku mies, etenkään ystäväni puoliso, kommentoi ulkonäköäni erityisen positiivisella tavalla, sillä koen sen tätä puolisoaan hiukan loukkaavaksi tai tilanteen ainakin vähän noloksi. Kyllä jokainen ihminen noteeraa kauniit ja näyttävät ihmiset, mutta kysymys on kuuluu mikä pointti näitä on ääneen kommentoida. Etenkään puolison kuullen. Hienotunteisuus on osa älykkyyttä, eli onko niin että mainitsemasi äo ei olekaan mikään tae sydämen sivistyksestä.

Niitä ihmisiä on tapana kutsua täälläpäin törpöiksi, joilla ei ole hienotunteisuutta muita kohtaan. Mielestäni kuulostaa myös kunnioituksen puutteelta omaa kumppaniaan kohtaan.

Vierailija
352/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään että kaikki on kiinni yksilöistä, tilanteesta ja toisen lukemisesta. En minäkään miehelleni jokaista kuumaa vastaantulevaa miestä hehkuta mutta voin sanoa välillä että ”Se piip joka on muuten komee” ja voidaan yhdessä tiedostaa varmaan asia että joo, niin on. Mutta minä olen parisuhteessa sitoutunut mieheeni ja haluan olla nimenomaan hänen kanssaan miljoonasta muustakin syystä kuin hänen komeutensa takia. Mun mies on mulle ihanin ja rakkain ja komein joka tapauksessa.

Vierailija
353/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka äimistelet siellä että onko toisten ulkonäön kehuminen huonoa käytöstä? Niin KYLLÄ ON. Ja lisäksi ihan helvetin noloa.

Kukaan itsetuntoinen ja älykäs ihminen ei kyylää ja arvostele toisten ulkonäköä hyvässä kuin pahassakaan.

Ikävä jos sulle ei ole hyvää käytöstä opetettu.

Vierailija
354/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Mutta vain sovinisti ja kiusaaja selittää noita listoja puolisolleen. Pitäisi omana tietonaan. Antaisin mieheni kuulla kunniansa.

Miksi? Oletko edes aikuinen? Eikö realismi hiivi jossain vaiheessa kuvaan ja tajuat, että et ehkä ole kilpailukykyinen joidenkin nättien nuorten pimujen kanssa.

Onko sinusta tosiaan aikuisen käytöstä rankata jotain "nuoria pimuja" kauneusjärjestykseen? Ja vielä omalle puolisolle ääneen. 😂 -eri

Vierailija
355/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi? 

No näin just!

Meillä ainakin normipäivä menee näin:

Aamulla huomautan miehelleni miten työpaikan pekka on komeampi kuin mieheni.

Päiväsellä keskustellaan siitä miten naapurin jake on niin paljon kätevämpi käsistään kuin mieheni joka ei osaa oikeastaan mitään.

Päivällispöydässä kerron kuinka monta miestäni älykkäämpää miestä olen tämänkin päivän aikana tavannut.

Illalla saunassa kerron faktana että näin salilla miehen jolla oli paljon isommat lihakset ja timmimpi kroppa kuin miehelläni.

Saunan jälkeen sängyssä muhinoidessamme muistutan että exälläni on paljon isompi muna, ja kovempi panokunto kuin miehelläni.

Mihin tämä liittyy? AP:n postauksessa ei verrattu ketään mihinkään vaan nähtiin kaunis ihminen ja todettiin että onpa nätti.

Ylianalysointia. Matala äo johtaa helposti sellaiseen alkukantaiseen puolustautumiseen kaikkia uhkia vastaan, kuten kauniimpaa naista. Huomaan tämän kyllä muiden naisten vittuilevasta käytöksestä vaikka miten nätisti itse olisi. Sitten jos vielä jonkun oma mies kehuisi niin helvetti soikoon.

Ennemminkin mä rinnastan tällaisen käytöksen hienotunteisuuden puutokseksi, missä täytyy puolison kuullen kommentoida jonkun ihmisen kauneutta. Mun mieheni on yleisen kauneuskäsityksen mukaan komea ja raamikas eikä lainkaan huonolla itsetunnolla varustettu, muttta en näe mitään pointtia hänen läsnäollessaan(kaan) kommentoida muiden miesten ulkonäköä. En myöskään nauti tilanteista missä joku mies, etenkään ystäväni puoliso, kommentoi ulkonäköäni erityisen positiivisella tavalla, sillä koen sen tätä puolisoaan hiukan loukkaavaksi tai tilanteen ainakin vähän noloksi. Kyllä jokainen ihminen noteeraa kauniit ja näyttävät ihmiset, mutta kysymys on kuuluu mikä pointti näitä on ääneen kommentoida. Etenkään puolison kuullen. Hienotunteisuus on osa älykkyyttä, eli onko niin että mainitsemasi äo ei olekaan mikään tae sydämen sivistyksestä.

Yritätkö sanoa että mikä pakko positiivisia asioita on sanoa ääneen? Marisetko samalla kun sinun ulkonäköäsi ei kukaan ikinä kehu?

En osaa loukkaantua että mies näkee hyviä asioita muissa, loukkaako se sinua?

N28

Vierailija
356/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentointi on loukkaamista, nimenomaan tarkoitettu puolisolle. Sama myös näissä kyyläämisissä, täydellistä toisen dissaamista.

Tämä. Haukkua saa kaikkia ja kiusata, mutta ei kehua.

Vierailija
357/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka äimistelet siellä että onko toisten ulkonäön kehuminen huonoa käytöstä? Niin KYLLÄ ON. Ja lisäksi ihan helvetin noloa.

Kukaan itsetuntoinen ja älykäs ihminen ei kyylää ja arvostele toisten ulkonäköä hyvässä kuin pahassakaan.

Ikävä jos sulle ei ole hyvää käytöstä opetettu.

Eli et ole ikinä käyttäytynyt huonosti ja kehunut muuta kuin omaa ulkonäköäsi?

Ok.

Vierailija
358/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

diih kirjoitti:

AP.. Sinulla on ongelmia, ei miehelläsi. Kyllä se on ihan normaalia ihastella tuntemattomien ulkonäköä parisuhteessakin, tuskin kukaan sokea on.

Mutta kuinka juntti pitää olla, että sanoo sen ääneen. Tulee mieleen exäni joka kehui aina muita naisia mutta ei minua koskaan. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään alkaa hänelle kommentoimaan muiden miesten komeutta. Onneksi en enää ole noin törpön kanssa!

Vierailija
359/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yritätte saada loukkantumattomat loukkaantumaan ja loukkaantuneet... loukkaantumattumaan?

No?

Tietääkö kukaan?

Vierailija
360/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

diih kirjoitti:

Mutta kuinka juntti pitää olla, että sanoo sen ääneen. Tulee mieleen exäni joka kehui aina muita naisia mutta ei minua koskaan. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään alkaa hänelle kommentoimaan muiden miesten komeutta. Onneksi en enää ole noin törpön kanssa!

Okei, sinulla reaktiosi selittää se että olet jakanut törpöille. Mieheni ei kommentoi minun eikä muiden ulkonäköä juuri koskaan, joskus saattanut sanoa tuollai samalla tavalla kuin ap:n mies. Ehkä kerran pari kymmenen vuoden aikana. Olen itsekin saattanut joskus. En muista.  Keskustelemme paljon kaikenlaisesta.