Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laardi-aivot tahtoo käydä kuntosalilla korona aikana. Reipas ulkoilu ei käy.

Vierailija
06.03.2021 |

On se kamala asia.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluimmat vouhkaa maskeista, vaikka jopa pääministeri myönsi ettei kovimman maskipakkojen maissa maskit ole auttaneet ja siksi maskipakko ei ole käytännöllinen juttu. Eristäytyminen ja hyvä hygienia auttavat.

mies53v

Vierailija
2/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely/hölkkä ei harjoita lihasryhmiä tai voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakin siirtyä huulihölkkään

Vierailija
4/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään minkään näköinen "tuottava" tai auttava hyötyliikunta. Maa on täynnä omakotitaloissa asuvia vanhuksia, jotka kaipaisivat apua pihatöissä tai esim. halkojen hakkuussa. Mieluummin kuitenkin mennään koronalinkoon nostelemaan tyhjänpäiväisiä metallimöykkyjä.

Salit voisi sulkea lopullisesti.

Vierailija
5/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä myöskään minkään näköinen "tuottava" tai auttava hyötyliikunta. Maa on täynnä omakotitaloissa asuvia vanhuksia, jotka kaipaisivat apua pihatöissä tai esim. halkojen hakkuussa. Mieluummin kuitenkin mennään koronalinkoon nostelemaan tyhjänpäiväisiä metallimöykkyjä.

Heh. Kelpaa sekin. Olen haja-asutusseudulla asuvan isäni omaishoitaja. Kyllä niitä "tuottaviakin töitä" on tullut tehtyä. Ei se vaan oikein riitä tällaiselle vanhalle painonnostojalle(kilpaura). 

Vierailija
6/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niiden vanhusten luo saa mennä kun ovat riskiryhmää

Vierailija
7/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herubabe kirjoitti:

Mutta ku ulkona ei voi ottaa belfietiä ja tissivakokuvia!

ja siellä joutuu viettämään aikaa muun perheen seurassa.

Vierailija
8/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. No, jospa piirtäisin kuvaa omasta tilanteestani: Minulla on moninivelrikko. Liikun päivittäin, koska se pitää nivelet toimintakuntoisina. On kuitenkin tarkkaan mietittävä, miten liikun. Ennen koronaa kävin vesijuoksemassa kahdesti viikossa, kuntosalilla kolmesti viikossa ja parina päivänä kävelylenkeillä. Kesällä vaihdoin jonkin näistä aktiviteeteista pyöräilyyn. Olen joutunut luopumaan vesijuoksusta, enkä pyöräile talvisaikaan, kuin kuntosalin spinning-pyörällä. Jäljelle on jäänyt siis kuntosali ja kävely. Jos joudun luopumaan salitreenistä, jäljelle jää kävely.

En pysty nivelteni takia kävelemään, kuin max kahdesti viikossa. Suuri muutos entisiin liikuntatottumuksiini, eikö?

Tällä sepustuksella halusin osoittaa, etteivät todellakaan kaikki kuntosalikävijät ole sitä porukkaa, jotka pumppaavat lihaksiaan visuaalisessa mielessä muita liikuntamuotoja kaihtaen. Monelle salitreeni on tärkeä osa kokonaisuutta. Siellä kun voi itse säätää kuormituksen ja vaihdella treeniä tilanteensa mukaan.

Vierailija
9/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. No, jospa piirtäisin kuvaa omasta tilanteestani: Minulla on moninivelrikko. Liikun päivittäin, koska se pitää nivelet toimintakuntoisina. On kuitenkin tarkkaan mietittävä, miten liikun. Ennen koronaa kävin vesijuoksemassa kahdesti viikossa, kuntosalilla kolmesti viikossa ja parina päivänä kävelylenkeillä. Kesällä vaihdoin jonkin näistä aktiviteeteista pyöräilyyn. Olen joutunut luopumaan vesijuoksusta, enkä pyöräile talvisaikaan, kuin kuntosalin spinning-pyörällä. Jäljelle on jäänyt siis kuntosali ja kävely. Jos joudun luopumaan salitreenistä, jäljelle jää kävely.

En pysty nivelteni takia kävelemään, kuin max kahdesti viikossa. Suuri muutos entisiin liikuntatottumuksiini, eikö?

Tällä sepustuksella halusin osoittaa, etteivät todellakaan kaikki kuntosalikävijät ole sitä porukkaa, jotka pumppaavat lihaksiaan visuaalisessa mielessä muita liikuntamuotoja kaihtaen. Monelle salitreeni on tärkeä osa kokonaisuutta. Siellä kun voi itse säätää kuormituksen ja vaihdella treeniä tilanteensa mukaan.

Suurin osa salikävijöistä on ihan tavallisia ihmisiä. Tai no, en tiedä jostain Helsingin trendisaleista, mutta ainakin omalla salillani on näin. Tavan ihmisiä, jotka pitävät itsestään huolta. Mulla istumatyö on pilannut selän ja nyt säännöllisellä lihastreenillä pysyn suht kivuttomana. Uiminen olisi myös hyvä, mutta sehän on jo viety. Jotenkin kornia tämä ulina saleista, kun ei niissä edes juurikaan ole ollut tartuntoja. Varsinkin kun juuri tässä taudissa hyvästä kunnosta on ihan todistetusti apua, jos sairastuu.

Vierailija
10/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä en käy salilla, joten kenenkään muunkaan ei tarvitse käydä..."

Vierailija
11/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopainotreeniä voit tehdä missä vain.

Vierailija
12/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain jompikumpi, niin ehdottomasti ulkoilu.

Toki kukin tyylillään.

Vierailija
13/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paskapuhetta, että kuntosali on muka välttämättömyys! Ihminen halutessaan voi keksiä muita ratkaisuja mutta ääliöt eivät osaa vaihtaa moodiaan vaan jynkyttävät samaa uraa elämässään. Mielikuvituksetonta porukkaa.

Vierailija
14/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kuntosaleilu on jollekin niin elintärkeä, niin kyllä sellaisella ihmisellä on kotonakin joku käsipaino, leuanvetotanko ja kuntopyörä.

Vierailija
15/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paskapuhetta, että kuntosali on muka välttämättömyys! Ihminen halutessaan voi keksiä muita ratkaisuja mutta ääliöt eivät osaa vaihtaa moodiaan vaan jynkyttävät samaa uraa elämässään. Mielikuvituksetonta porukkaa.

On se mulle ainakin ammatti. About 200-300 euroa päivässä näppiin. (Käteismaksut niin en maksa veroja.)

Vierailija
16/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa salikävijöistä on ihan tavallisia ihmisiä. Tai no, en tiedä jostain Helsingin trendisaleista, mutta ainakin omalla salillani on näin. Tavan ihmisiä, jotka pitävät itsestään huolta. Mulla istumatyö on pilannut selän ja nyt säännöllisellä lihastreenillä pysyn suht kivuttomana. Uiminen olisi myös hyvä, mutta sehän on jo viety. Jotenkin kornia tämä ulina saleista, kun ei niissä edes juurikaan ole ollut tartuntoja. Varsinkin kun juuri tässä taudissa hyvästä kunnosta on ihan todistetusti apua, jos sairastuu.

Tavan ihminen voi jumppailla mainiosti kotona sen aikaa. Muutkin on tässä joutuneet luopumaan harrastuksistaan.

Vierailija
17/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tossa selän takana neljät erilaiset käsipainot, kahvakuula, kuminauhoja muutama erilainen eri vastuksilla, pöydän alla on jumppapallo ja sohvan vieressä rulla. 8 neliön työhuoneessa on kuntopyörä. Hyvin tässä pärjää. Mitään isoja levytankoja tai laitteita tänne ei mahdu, mutta kyllä mä vielä pari kahvakuulaa hankin ja vähän isommat puntit vielä. Ei jumppaan tarvitse salia, pieni tila riittää ja kyllä mulla on voimaa siirtää pöytä pois tieltä. 

Vierailija
18/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kuntopyörä kotiin.

Vierailija
19/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona aika? Tuon termin käyttö viittaa vahvasti propagandalla aivopestyyn määkivään lampaaseen. Heheheheheee

Ja sinun kommenttisi kokonaisuudessaan vahvasti salaliittoteorioilla aivopestyyn pseudoälykkyydellään leveilevään tohvelieläimeen.

Vierailija
20/86 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenevan ihmisen pitäisikin nimenomaan käydä myös kuntosalilla eikä pelkästään kävelyllä yms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi