Olenko nyt vanhus, kun uni tulee silmään viikonloppuisin viimeistään 21.30 ja herään viimeistään 7.40?
Toisaalta miksi ihmeessä sitä kotona ollessa pitäisikään koko yötä kukkua.
Kommentit (9)
Pistän paremmaksi. Nukahdan klo 20 ja herään viimeistään klo 6.
N36
Vierailija kirjoitti:
Nukut pitkään. Sitten olet vanhus, kun heräät joskus viiden maissa.
Ihme juttua. Menin nukkumaan tänään ~klo 02:00 ja heräsin 05.22..Tiedän varttuneemman naisen joka on mennyt koko ikänsä nukkumaan klo 19;00 tienoilla ja herännyt yöllä 02:00 paikkeilla. Omat vanhemmat valvovat reilusti puolen yön jälkeen (jopa aamuyöhön)ja heräävät sitten aamulla joskus ennen klo 12:sta. Ihmisiä on erilaisia.
mies53v
Kuulostaa enemmän teiniltä kun noin kauan nukut.
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi. Nukahdan klo 20 ja herään viimeistään klo 6.
N36
Sama N32
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset nukkuu paljon vähemmän kuin nuoret. Unentarve ihan eri.
Olet.
Minä taas kuulun nuorisoon, kun menen nukkumaan tyypillisesti n klo 2 tai myöhemmin.
t. 60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttua. Menin nukkumaan tänään ~klo 02:00 ja heräsin 05.22..Tiedän varttuneemman naisen joka on mennyt koko ikänsä nukkumaan klo 19;00 tienoilla ja herännyt yöllä 02:00 paikkeilla. Omat vanhemmat valvovat reilusti puolen yön jälkeen (jopa aamuyöhön)ja heräävät sitten aamulla joskus ennen klo 12:sta. Ihmisiä on erilaisia.
mies53v
Ei tuossa nyt ole niin kauhean paljon erilaisia ihmisiä nukkumisen suhteen, paitsi sinä. Klo 19-02=7h, aamuyö-12=n. 6-8h.
Luulen että sinulla on jokin unihäiriö johon kannattaisi hakea apua. Ei ole hyvä että nukkuu vain 3-4h/yö
Et todellakaan. Sitten kun nukahdat klo 19 ja heräät aamukolmelta yli kuukauden putkeen, saatat olla. Itselleni on käynyt niin ja tuntuu että olen ikäloppu jo nelikymppisenä.