Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
181/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat parhaassa lisääntymisiässä noin 30-vuotiaana, ja keskiverto ikäero parisuhteissa on vain 2-3 vuotta.

Eli sinun pitäisi olla noin kymmenen vuotta nuorempi jotta sinulla olisi hyvät mahdollisuudet. Juna siis taisi mennä jo.

Oikeasti, naiset ovat hedelmällisimmillään 20-vuotiaina, 35 vuotiaina hedelmällisyys alkaa laskea jyrkästi.

Ja parisuhteissa keskimääräinen ikäero on 3-4 vuotta.

Ja juna ei ole mennyt mihinkään, koska maailmalta löytyy hurjasti tarjontaa, jollei muuten niin laittaa Tinderin kv. asetukset...

Maailmalla on hurjasti tarjontaa, ei voi kun nauraa😂😂 Monenkaan ensisijainen toive ole päästä kylmään Pohjolaan vaan Keski-Eurooppa, Usa ja Englanti on monen tasokkaan naisen haaveena,joissa miehetkin jo eri tasoa.

Et tainnut tietää, että esim. Suomi on siksi niin haluttu maa tulla, koska täällä on puhdasta.

Vierailija
182/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole ottanut aiemmin? Luuletko niitä lisääntymisikäisiä naisia nyt niin vaan saavasi, kun et tähänkään mennessä ole onnistunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat parhaassa lisääntymisiässä noin 30-vuotiaana, ja keskiverto ikäero parisuhteissa on vain 2-3 vuotta.

Eli sinun pitäisi olla noin kymmenen vuotta nuorempi jotta sinulla olisi hyvät mahdollisuudet. Juna siis taisi mennä jo.

Oikeasti, naiset ovat hedelmällisimmillään 20-vuotiaina, 35 vuotiaina hedelmällisyys alkaa laskea jyrkästi.

Ja parisuhteissa keskimääräinen ikäero on 3-4 vuotta.

Ja juna ei ole mennyt mihinkään, koska maailmalta löytyy hurjasti tarjontaa, jollei muuten niin laittaa Tinderin kv. asetukset...

Maailmalla on hurjasti tarjontaa, ei voi kun nauraa😂😂 Monenkaan ensisijainen toive ole päästä kylmään Pohjolaan vaan Keski-Eurooppa, Usa ja Englanti on monen tasokkaan naisen haaveena,joissa miehetkin jo eri tasoa.

Mitä luulet, meneekö vielä kuinka kauan, että ymmärrät miten sinulla ja kyseisten maitten miehillä on täysin erilainen käsitys tasokkaista naisista?

Vierailija
184/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole ottanut aiemmin? Luuletko niitä lisääntymisikäisiä naisia nyt niin vaan saavasi, kun et tähänkään mennessä ole onnistunut?

Aloittaja on nainen joka esiintyy miehenä.

Ihme porukkaa....

Vierailija
185/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä naisena en halua nelikymppistä suomalaismiestä. En jaksa passata ketään. Olen varakas ja tulen hyvin toimeen. Voin hyvin elättää perheeni ja miehenkin. Haluan olla vapaa ja onnellinen. Haluan saada mieheltä yhtä paljon, kuin antaa.

40+ naiset sopivat parikymppisille miehille Mrs. Robinsoniksi tai sitten 60-vuotialle miehille parisuhteeseen. Se on kiistaton tosiasia. Joskus samanikäinen mies voi olla vähän aikaa suhteessa 40+ naisen kanssa, mutta etsii tällöin kaiken aikaa parempaa nuoremmista naisista.

HAHHAAAA! Kuule, sinäkään et tietäis minut näkemällä, että oon 45v. Aina luullaan 10v nuoremmaksi . Ja nuoret kundit kattelee. Iällä ei niinkään väliä , vaan sillä miten on säilynyt. Ja luonteella. Moni 20v. on jo ihan täti. 

Ei kannata lähteä noiden trollimiesten koukkuihin. Haluavat vain sheimata naisia ja keksivät mitä vaan. 

Ihan sama, ei älykästä tai fiksua toimintaa. Heillä on haasteensa itsensä kanssa, kuinka oppia olemaan... . Kuinka.... . 

Prosessi itsejensä kanssa. Mutta jos mies haluaa tarpeeksi muutosta, mies pystyy. Eikä vaivu samaan. 

Vierailija
186/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten vaan yrität iskeä itselles nuorempaa tirppaa.

Tämä. Ja kun saat nuoren iskettyä haluaako/ mahtuuko hänen seuraavan 5vuoden suunnitelmiin lapset kun sen aika on?

Vierailija
187/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen sinkkunainen, eikä perheen perustaminen voisi vähempää kiinnostaa.

Joten kiva kuulla, että ap kiertää minut ihan oma-aloitteisesti kaukaa.

Olen oppinut viihtymään sinkkuna, joten voisin ajatella pariutuvani vain jos joku nuorempi, älykäs ja hyvännäköinen mies kiinnostuisi tosissaan. Elättäjäähän en tarvitse, potenssi sen sijaan on aika olennainen. Valitettava totuus oman ikäisistä miehistä on se, että ne ovat pappaantuneita, alkoholisoituneita tai isimiehiä joilla on kersat kuvioissa. Jos ei halua vakiintua, niin seksiähän vähän nuoremmilta miehiltä saa joka tapauksessa, mikä on ihan fine sekin.

Kitkeryydestäsi jos jotain voisi päätellä, niin on tainnut olla melko hiljaista sillä rintamalla.

Vierailija
188/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Harva tasokas nelikymppinen mies on kuitenkaan alkuperäinen sinkku vaan eronnut. Joku vika sussa on, kun sua ei ole aiemmin poimittu?

True👌🏻 Uskon näin myös. Joku vika sussa on jos et ole asettautunut ja haluat vasta yli 40 asettautua

Vierailija
189/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis saa teidät aina mukaansa näihin trolleihin.

Ei voi mitään. Parviäly.

Vierailija
190/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nuorimies joka etsii 40-50 vuotiasta neitokaista elämänkumppaniksi.

T: 25M

Vierailija
191/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7 kaveria, joilla mies on 8-15 vuotta vanhempi naista. Itse oon nyt 33v ja kaverit lähes samaa ikää eli Ap sulla ei oo mitään hätää. :)

Vierailija
192/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen sinkkunainen, eikä perheen perustaminen voisi vähempää kiinnostaa.

Olen oppinut viihtymään sinkkuna, joten voisin ajatella pariutuvani vain jos joku nuorempi, älykäs ja hyvännäköinen mies kiinnostuisi tosissaan. Elättäjäähän en tarvitse, potenssi sen sijaan on aika olennainen. Valitettava totuus oman ikäisistä miehistä on se, että ne ovat pappaantuneita, alkoholisoituneita tai isimiehiä joilla on kersat kuvioissa. Jos ei halua vakiintua, niin seksiähän vähän nuoremmilta miehiltä saa joka tapauksessa, mikä on ihan fine sekin.

Kitkeryydestäsi jos jotain voisi päätellä, niin on tainnut olla melko hiljaista sillä rintamalla.

Olen eri mutta kommentoin edellisiin. Tiedän myös n 40 vuotiaita jotka ei ole isi miehiä, ei pappaantuneita vaikka ei olekkaan enää 30v, ja on ihan hyvässä kunnossa ja ulkonäköä eikä ole lapsiakaan pyörimässä. Näillä

Yleensä vielä oikeesti vientiä riittää ja ehkä osa syynä miksi ei ole vielä halunnut

Perustaa perhettä kun sitä vientiä riittää ja ei ole huolta etteikö sitten naista saisi kun mahtaa luopua näistä muista. Ikuisia naisten miehiä. On niitä ketkä myös eivät ole löytäneet sellaista naista vielä eikä kova haku päällä. Vaikka kannattaisi jos lapsia aikoo vielä hankkia. Tuskin kukaan nainen ihan ensi tapaamisesta lasta alkaa väsään ja jos ikää on 40 niin kyllä siinä muutama vuosi vierähtää ennen kun suhde siinä tasolla.. eli kun mies on tyyliin 45-47? Ja olet sitten 50v kun tulet ensi kertaa isäksi.

En myös kannata että mies viilettää menemään eri naisten kanssa ja aikaa ei ole sille oikealla kun muut naiset ja työ houkuttaa enemmän. Sit kun joskus haluavat asettautua on iso miinus että mies on käynyt koko kaupungin naiset ja muidenkin läpi. Ei ole mies materiaalia tuollainen mies joka käynyt kaikki naiset läpi ennen vakiintumista

Vierailija
193/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parikymppinenhän tyttöhän haluaa innosta kiljuen nelikymppisen, kaljamahaisen ukon.. not.

Sori ap, juna meni jo.

Vierailija
194/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näkee jonkun vanhan ukon nuoren aasialaisen naisen kanssa, niin välittömästi tulee mieleen, että on niin huono ukko, ettei muuta saanut. Näinhän ei välttämättä ole asian laita, mutta tuo nyt vaan tulee ekana mieleen.

Mitä vikaa siinä jos mies haluaa parasta mahdollista naista? Nuorempi nainen aina parempi kuin iäkkäämpi. 

Mikä vika siinä on, joscnainen haluaa parempaacmahdollista miestä? Laatikkoleukakirurgilentäjää on parempi, kuin perus- Pertti.

Sinulla ainakin on vikana tuo päihtymystila ja kirjoitustaidon puute.

Vierailija
195/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta kommentoin edellisiin. Tiedän myös n 40 vuotiaita jotka ei ole isi miehiä, ei pappaantuneita vaikka ei olekkaan enää 30v, ja on ihan hyvässä kunnossa ja ulkonäköä eikä ole lapsiakaan pyörimässä. Näillä

Yleensä vielä oikeesti vientiä riittää ja ehkä osa syynä miksi ei ole vielä halunnut

Perustaa perhettä kun sitä vientiä riittää ja ei ole huolta etteikö sitten naista saisi kun mahtaa luopua näistä muista. Ikuisia naisten miehiä. On niitä ketkä myös eivät ole löytäneet sellaista naista vielä eikä kova haku päällä. Vaikka kannattaisi jos lapsia aikoo vielä hankkia. Tuskin kukaan nainen ihan ensi tapaamisesta lasta alkaa väsään ja jos ikää on 40 niin kyllä siinä muutama vuosi vierähtää ennen kun suhde siinä tasolla.. eli kun mies on tyyliin 45-47? Ja olet sitten 50v kun tulet ensi kertaa isäksi.

En myös kannata että mies viilettää menemään eri naisten kanssa ja aikaa ei ole sille oikealla kun muut naiset ja työ houkuttaa enemmän. Sit kun joskus haluavat asettautua on iso miinus että mies on käynyt koko kaupungin naiset ja muidenkin läpi. Ei ole mies materiaalia tuollainen mies joka käynyt kaikki naiset läpi ennen vakiintumista

Tämä😂😂 sinä ura keskeinen ja naisten mies joka et ole löytänyt vielä oikee xD

Vierailija
196/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet herää liian myöhään tuohon perheen perustamiseen.

Mutta jos nelikymppinen mies on hyvin tienaava, komea, fiksu, hyväkäytöksinen, keskustelutaitoinen ja sporttinen, niin erittäin hyvät mahkut on saada kolmekymppinen emäntä tai jopa nuorempi. Laatumiehillä on aina kysyntää kaikenikäisten naisten keskuudessa. Tosiasia vaan on, että laatumiehiä on hyvin vähän.

Ei tarvitse olla. Tuttavapiiristä löytyy useita miehiä, joilla on huomattavasti nuorempia vaimoja. Ovat ihan tavallisia työukkoja. Ovat vain kyllästyneet oman ikäisiin kalkkunoihin.

Otapa huomioon että meillä muillakin on tuttavapiirit niin että tiedetään miten asiat oikeasti menee, ja miten harvinaista se on että on huomattavasti nuorempi kumppani. Omassa tuttavapiirissä on ollut vain kaksi tapausta, molemmat päättyi huonosti, oikeastaan suorastaan klassisen huonosti. Nainen pariutui huomattavasti nuoremman kokemattoman miehen kanssa, meni naimisiinkin. Liitto kariutui siihen että mies oli täysi psyko ja lopulta vaarallinen naiselle. Toinen tapaus oli sellainen että mies jätti vaimonsa ja teini-ikäiset lapset parikymmentä vuotta nuoremman takia, talo meni vaimolle. Noh, mies sairastui parin vuoden päästä vakavasti ja neiti lähti menemään. Mies yritti päästä takaisin ex-vaimonsa hoiviin, mutta ei enää päässyt.

Vierailija
197/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet myöhässä. Menin itse naimisiin 28-vuotiaana samanikäisen vaimoni kanssa. Reilut kaksi vuotta tuon jälkeen saimme ensimmäisen lapsemme.

Miksi hedelmällisessä iässä oleva nainen valitsisi sinut, kun voi saada lähempänä omaa ikäänsä olevan miehen?

M30

Täs on asiaa. Miksi kukaa nuori nainen haluaisi sinut perheen perustamiseen tai ”ehkä sitten joskus”kun itse huitelee sitä aikaa että lapset tulevat ajankohtaiseksi. Vaikka miehet haluaisit valkata nämä nuoret- nuoret naiset ei ole aina mitään jo viidettäkymmenettä käyvää.

Vierailija
198/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis saa teidät aina mukaansa näihin trolleihin.

Ei voi mitään. Parviäly.

Aivojakin saisi käyttää. Mutta ei..

Vierailija
199/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen on tehtävänsä tässä elämässä tehnyt. Jäljellä on enää varjo menneestä ja karmea henkinen painolasti joka purkautuu mm. nalkutuksena. Seksuaalinen vetovoima ja puoleensavetävä eloisuus on iäksi poissa.

Puolisoksi ja lisääntymiseen kannattaa ehdottomasti valita alle kolmekymppinen nainen.

Vierailija
200/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myöhässä. Menin itse naimisiin 28-vuotiaana samanikäisen vaimoni kanssa. Reilut kaksi vuotta tuon jälkeen saimme ensimmäisen lapsemme.

Miksi hedelmällisessä iässä oleva nainen valitsisi sinut, kun voi saada lähempänä omaa ikäänsä olevan miehen?

M30

Täs on asiaa. Miksi kukaa nuori nainen haluaisi sinut perheen perustamiseen tai ”ehkä sitten joskus”kun itse huitelee sitä aikaa että lapset tulevat ajankohtaiseksi. Vaikka miehet haluaisit valkata nämä nuoret- nuoret naiset ei ole aina mitään jo viidettäkymmenettä käyvää.

Oletko juovuksissa, ulkomaalainen vai miksi kirjoitat tuollaista siansaksaa?