Tuliko nyt parempi olo kun sytytit kynttilän?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin sytyttämässä kynttiän keskustassa monen muun tavoin. Tippa tuli silmään.
Kai käyt huomenna hakemassa sen muovikuoren pois?
Kyllä aion käydä, kauppareissulla kuljen siitä kuitenkin ohi. Voin ottaa koko pussillisen niitä jämiä mukaani, metallikannet tietenkin metalliroskiin.
Minä kävin viemässä kynttilän, sinä päätit sen sijaan arvostella mielenilmaisuun osallistuvia. Kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion käydä, kauppareissulla kuljen siitä kuitenkin ohi. Voin ottaa koko pussillisen niitä jämiä mukaani, metallikannet tietenkin metalliroskiin.
Sama täällä! Älä pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä.
Ei oikeastaan. Hieman parempi mieli tulee jos uhrin läheisille tulee olo, ettei heidän rakkaan kohtaloa viitata kintaalla ja unohdeta.
Toivoton olo tulee kun lukee keskustelupalstoilta soihtujen ja talikoiden kanssa riehuvien hurmosjoukkojen väkivalta ja kostofantasioita. Meillä ei ole mitään toivoa enää.
Hienoa, että tällainen tapahtuma järjestettiin. Kiusaaminen tarvitsee näkyvyyttä, ei hiljaista hyväksyntää.
Tulee mieleen vain Simpsonien Ralph ja samoin ne pösilöt, jotka vaihtavat Facebook-profiilikuvansa mustaksi ruuduksi kun jossain päin maailmaa terroristit tappavat ihmisiä.
I AM HELPING
99,9% näistä on naisia.
Naiset voisi myös antaa oman panoksensa siihen ettei nuoret miehet syrjäydy ja joudu naisettomuuden takia kiusatuksi.
Kyllä mulle ainakin tuli. Tähän asti on ollut sellainen olo, ettei voi osoittaa mitenkään sitä, että välittää ja tuntee, siis tavallaan itselleenkään, koska ratkaisu sen osoittamiselle ja tuntemiselle ei ole se, että alkaa käyttää enemmän omaa aikaansa muiden asioista huolehtimiseen.
Se, miten mä välitän on se, etten itse, omassa elämänpiirissäni, ikinä sortuisi tuollaiseen toimintaan ketään ihmistä kohtaan, kuin nuo pojat, mutta mitä se auttaa maailman tilanteeseen? Sellainen tunne tässä tulee.
Kynttilän sytyttäminen helpotti, koska sain konkreettisesti osoittaa välittäväni kyllä, vaikkei se maailmaa muutakaan. Se riitti minulle.
En käsitä, miten joku voi toimia noin, kuin ne kiusaajat, se on aivan hirveää ja jos näkisin sellaista tapahtuvan ja tajuaisin, mistä on kyse, puuttuisin asiaan. Mutta kun kukaan ei nähnyt... jos ne keskenään vain ovat tätä harrastaneet. Eikä uhri kyennyt kellekään kertomaan.
Se on asia, johon tulisi pystyä panostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisi myös antaa oman panoksensa siihen ettei nuoret miehet syrjäydy ja joudu naisettomuuden takia kiusatuksi.
Eivät voi. Koita sinä estää se, ettei naisen tarvitse kokea vastenmielisyyttä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kynttilä?
Vierailija kirjoitti:
Pari kiusaajaa käynyt jo alapeukuttamassa.
En vienyt kynttilöitä koska en tiedä minkälainen tyyppi on kyseessä? Syrjäytynyt nuori mies on todenäköisesti myös inselli
Mikä juttu tää on? Eilen illalla oli kahdella naapurilla kynttilä palamassa postilaatikon vierellä. Eihän nyt ollut mikään joulu, tms enkä huomannut että heillä olisi ollut mitään kotibileitäkään.
Kyllä tuli, kiitos kysymästä. Nyt on aika kova tuuli, joten ne loppuunpalaneet muovitötteröt pyörivät tuulessa pitkin tannerta, mutta en viitsi lähteä siivoamaan jälkiäni. Luntakin alkoi juuri tulla vaakasuoraan. Ja enemmänhän siellä muiden jälkiä on, siivotkoot itse. Sitä paitsi siinä on jotain sydämeenkäyvän haikeaa, kun kynttilänkuoret vierivät myrskyssä jo sammunein sydänlangoin. Muistan lämmöllä uhria - enää häneen ei satu eikä kukaan häntä kiusaa.
Ai niin, muistaako joku, mikä tämän tyypin nimi oli?
Kauhean teon tekivät 3 poikaa.
Sytytin kynttilän omalla parvekkeella ja ellei korona aikaa niin olisin mennytKoskelaan sytyttämään.
Kyynistyminen ei ole hyväksi kellekään.