Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Siepin (29v) mukaan hänellä on haaveissa oma perhe JOSSAIN KOHTAA, mutta tällä hetkellä hän haluaa nauttia unelmatyöstään ja elää itselleen."

Vierailija
05.03.2021 |

Niin, sittenkö se vauva tulee tilaamalla, kun ikää on 40 ?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007836766.html

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Saran valitsema asunto jo kerro paljon: sinkulle sopiva ullakkohuoneisto. Jos lapsia haluaisi, niin hankkisi käytännöllisen perheasunnon, jonne mahtuisi mies ja lapset.

Vierailija
102/113 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei sitä kannata kiirehtiä. Peliliike on tehdä lapset vasta eläkkeellä. Lapsilisä meinaan täydentää kivasti pientä työeläkettä. Sinne kun säästää lapsen teon, se on vähän kun pistäis rahaa jemmaan.

Just tuollaisella asenteella on jo suurperhe kolmikymppisenä. Taitaa sinulla ollakin.

Ei kun kolmekymppisenä ne lapsilisät tulis bailattua. Parempi sitten täydentää lapsilisillä eläkettä. Aikaakin on silloin eläkkeellä enemmän. Ei tarvi jatkuvasti instaan päivitellä pyllykuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa minulle.

Vierailija
104/113 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sara ei haluakaan biologisia lapsia?

Oma äitini oli 40 ja isä 48 kun synnyin. Tykkäsin siitä että vanhempani olivat vähän iäkkäämpiä.

Vierailija
105/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iso sika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen asenteensa itkettää sinua koska ________________?

Aloittajan kysymys on erittäin hyvä. Sara ei taida pikku päässään tajuta, että hän on 40v silmänräpäyksen päästä eli jos haluaa lapsen niin se pitäisi hankkia pikapuoliin.

Hän varmaan tajuaa asian aivan hyvin. Mutta jos ei ole kumppania, jonka kanssa lapsen yrittäminen olisi juuri parhaillaan realistista, niin mitä pitäisi tehdä?

S ymmärtääkseni elelee sinkkuna.

Surkutella?

Eikö missille muka löydy miestä parisuhteeseen?

Ei taija ihan kuka vaan mies kelvata! Villi arvaus.[/quote

Sara kuvittelee ansaitsevansa rikkaan miehen vaikka on jo post-prime.

Ja sinä kuvittelet tietäväsi mitä Sara kuvittelee.

Vierailija
106/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Saran valitsema asunto jo kerro paljon: sinkulle sopiva ullakkohuoneisto. Jos lapsia haluaisi, niin hankkisi käytännöllisen perheasunnon, jonne mahtuisi mies ja lapset.

Näytä minulle alle 30-vuotias sinkku, jolla on varaa ostaa pk-seudulla muuta kuin yksiö. Pitäisi olla kyllä rikas sinkku ja silloinhan kumppanikin löytyisi alta aikayksikön.

Vierailija
107/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä asennetta? Varmaan 99% naisista tietää, että hedelmällisyys laskee 30 jälkeen. Mutta MITÄ SITTEN? Itsekin tiedostan asian ja olen 30. Silti haluan yrittää lasta aikaisintaan 35-vuotiaana. Jos ei tärppää niin ei voi mitään.

Juuri näin. Omat lapset sain 34, 36 ja 41 vuotiaana

Vierailija
108/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, sittenkö se vauva tulee tilaamalla, kun ikää on 40 ?"

Että mua ärsyttää tällainen tahallinen vääntely!

Ai jos 29v. ei halua vielä lasta, niin seuraava mahdollisuus on sitten 40-vuotiaana?!!!!

Miten olis 31 tai 32 tai 33 tai 34 tai 35.....?

Tai sitten justiinsa 40v. tai jopa 45 niin kuin itse tein. Ooooh! Vastuutonta! :D

Vierailija
109/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä kommentteja. Onko tosiaan naisen vika, jos sopivaa miestä ei löydy? Kolmekymppisiä miehiä kiinnostaa lähinnä pleikkarin pelaaminen ja elämä ilman lapsia. Omastakin lähipiiristä löytyy näitä, ja tavallisia fiksuja kouluttautuneita miehiä ovat.

Mistä löytyis NORMAALI tavallinen mies, joka haluaa lapsia?

Jos ei löydy, niin perhehaaveet ei valitettavasti ole ajankohtaisia yksin.

Vierailija
110/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksustihhan tuo on ajateltu,jos ei vielä lapsia halua.Toisin on nämä,jotka pykää lapsia,eikä sitten jaksakkaan hoitaa niitä!

Vierailija
111/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on vielä 2-4 v aikaa tuohon hommaan

Vierailija
112/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä minulle alle 30-vuotias sinkku, jolla on varaa ostaa pk-seudulla muuta kuin yksiö. Pitäisi olla kyllä rikas sinkku ja silloinhan kumppanikin löytyisi alta aikayksikön.

Minä? Ostin kalliosta ensiasunnoksi kolmion, kun sain yksiön hinnalla. Hintaa 135 000 € vuonna 2005. En ole rikas ja on ollut vaikea löytää ja pitää miestä. Asuntoa ostaessani ajattelin, että sinne mahtuisi mies ja jopa lapsi tai lapsia. Elämäntilanteet elää.

Vierailija
113/113 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä? Ostin kalliosta ensiasunnoksi kolmion, kun sain yksiön hinnalla. Hintaa 135 000 € vuonna 2005. En ole rikas ja on ollut vaikea löytää ja pitää miestä. Asuntoa ostaessani ajattelin, että sinne mahtuisi mies ja jopa lapsi tai lapsia. Elämäntilanteet elää.

Nopealla laskulla noitahan saisi kolme puolella miljoonalla. Mielummin sitä kuitenkin haluaisi enemmän tilaa, vaikka kulmat ja sijainti ei olisikaan niin hienoja.