"Siepin (29v) mukaan hänellä on haaveissa oma perhe JOSSAIN KOHTAA, mutta tällä hetkellä hän haluaa nauttia unelmatyöstään ja elää itselleen."
Niin, sittenkö se vauva tulee tilaamalla, kun ikää on 40 ?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hänen asenteensa itkettää sinua koska ________________?
Ihmetyttää vaan, että missä nykynaisten mielestä on se oikea kohta, jos kolmekymppisenä ei vielä huvita.
Minulle oikeat hetket hankkia lapset oli 39v ja 43v, muista naisista en tiedä, eikä kiinnosta. Ihmettele sinä vaan rauhassa.
Ihme, että sait terveitä lapsia(?) On varmaan kiva eläkeläismummuna paimentaa jotain teiniä ja kytätä, että missä se milloinkin luuhaa ja kenen kanssa.
Ei se mikään ihme ole. Suurin osa lapsista on terveitä vanhempien iästä riippumatta.
iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hänen asenteensa itkettää sinua koska ________________?
Aloittajan kysymys on erittäin hyvä. Sara ei taida pikku päässään tajuta, että hän on 40v silmänräpäyksen päästä eli jos haluaa lapsen niin se pitäisi hankkia pikapuoliin.
Hän varmaan tajuaa asian aivan hyvin. Mutta jos ei ole kumppania, jonka kanssa lapsen yrittäminen olisi juuri parhaillaan realistista, niin mitä pitäisi tehdä?
S ymmärtääkseni elelee sinkkuna.
Surkutella?
Eikö missille muka löydy miestä parisuhteeseen?
Ei taija ihan kuka vaan mies kelvata! Villi arvaus.[/quote
Sara kuvittelee ansaitsevansa rikkaan miehen vaikka on jo post-prime.
Eiköhän Sara nyt miehen itselleen saisi... jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisjulkkiksilla "lapset tervetulleita sitten joskus mutta nyt haluan keskittyä uraani" -kommentti on koodi-ilmaisu sille, että asia ei toimittajalle kuulu eikä ko. julkkis siitä aio sen enempää avautua. Olisi kyllä joskus todella virkistävää, jos joku paukauttaisi vastakysymyksen noihin uteluihin. "Miksi haluat tietää? Olen julkisuudessa poliitikon työni/muusikon urani/mallintöideni/somepäivitysteni takia ja sinä olet kiinnostunut lähinnä lisääntymiselimistäni? He eivät anna julkisuuteen mitään lausuntoja, kiitos vaan mielenkiinnosta." Tosin varmasti puoli kansaa vetäisi tuosta hirveät hernepellot nokkaan, kun ilmeisesti julkisuudessa olevien naisten velvollisuus on vastailla vauvauteluihin seikkaperäisesti ja suloisesti hymyillen. Miesjulkimoilta tentataan perhesuunnitelmia huomattavasti harvemmin.[/quote
Ensinnäkin jos se sometyrkky on itsensä sinne julkisuuteen tyrkyttänyt niin kestäköön myös kysymyksen perheen lisäyksestä. Ei tietenkään miehiltä tentata perhesuunnitelmia koska a) naisen tehtävä on synnyttää lapsia ja b) miesjulkimo voi hankkia lapsia vaikka 70 vuotiaana koska mies on lisääntymisen(kin)suhteen käytännössä iätön.
Synnyttäminen ei ole naisen tehtävä. Se on vapaaehtoinen valinta.
Miesten spermanlaatu alkaa heikentyä 30-vuotiaana. Yli 30-vuotiaiden isien lapsilla on suurentunut riski autismiin ja skitsofreniaan. Riski kasvaa iän myötä jatkuvasti, joten 70-vuotiaan miehen lapset tuskin ovat terveitä.
Saraa ei välttämättä perheellistyminen kiinnosta lainkaan. Silti hän ei ehkä sanoa sitä suoraan, vaan puhuu ympäripyöreästi tulevaisuudesta, niin minäkin olen tehnyt enkä halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisjulkkiksilla "lapset tervetulleita sitten joskus mutta nyt haluan keskittyä uraani" -kommentti on koodi-ilmaisu sille, että asia ei toimittajalle kuulu eikä ko. julkkis siitä aio sen enempää avautua. Olisi kyllä joskus todella virkistävää, jos joku paukauttaisi vastakysymyksen noihin uteluihin. "Miksi haluat tietää? Olen julkisuudessa poliitikon työni/muusikon urani/mallintöideni/somepäivitysteni takia ja sinä olet kiinnostunut lähinnä lisääntymiselimistäni? He eivät anna julkisuuteen mitään lausuntoja, kiitos vaan mielenkiinnosta." Tosin varmasti puoli kansaa vetäisi tuosta hirveät hernepellot nokkaan, kun ilmeisesti julkisuudessa olevien naisten velvollisuus on vastailla vauvauteluihin seikkaperäisesti ja suloisesti hymyillen. Miesjulkimoilta tentataan perhesuunnitelmia huomattavasti harvemmin.[/quote
Ensinnäkin jos se sometyrkky on itsensä sinne julkisuuteen tyrkyttänyt niin kestäköön myös kysymyksen perheen lisäyksestä. Ei tietenkään miehiltä tentata perhesuunnitelmia koska a) naisen tehtävä on synnyttää lapsia ja b) miesjulkimo voi hankkia lapsia vaikka 70 vuotiaana koska mies on lisääntymisen(kin)suhteen käytännössä iätön.
Synnyttäminen ei ole naisen tehtävä. Se on vapaaehtoinen valinta.
Miesten spermanlaatu alkaa heikentyä 30-vuotiaana. Yli 30-vuotiaiden isien lapsilla on suurentunut riski autismiin ja skitsofreniaan. Riski kasvaa iän myötä jatkuvasti, joten 70-vuotiaan miehen lapset tuskin ovat terveitä.
Mielenkiintoinen väite, ihme että vanhempien julkkismiesten lapset ovat suorastaan valioyksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 20v jos nainen tekee lapsen hän on teiniäiti. 25v heittää uransa hukkaan. 30v on jo hieman myöhässä, mutta parhaat vuodet työelämässä menee. 35-50v äiti tekee lapsestaan vammaisen/ ei saa lasta. Sitten seuraa hauta. Koskaan ei ole hyvä.
Tämä!! Ikinä ei ole hyvä, aina on joku valittamassa!
Mielestäni Sara vaikuttaa paljon fiksummalta kuin moni muu julkkisnainen eikä vaikuta olevan yhtä täynnä itseään. Olen varma, että Sara saa vielä halutessaan hyvän miehen ja perheen. Hän on varmasti myös terve ja hyvässä kunnossa, joten raskautuminen lienee helppoa.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Itse olen 33 ja tulin juuri raskaaksi ensiyrittämällä. Turhaan olisin alle 30-vuotiaana paniikkivauvan vääntänyt.
Itse jätin ehkäisyn pois 29-vuotiaana ja vieläkään ei ole tullut kertaakaan plussaa tikkuun, olen siis 31 nyt. Eipä se kaikilla niin onnistu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysytään mitä sattuu, saatetaan vastata mitä sattuu.
Joten me täällä vauvapalstalla myös kestettäköön se, että tuollaiseen kysymykseen vastauksella ei ole mitään merkitystä, joten sen analysoimisella ja siitä kinaamisella ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Itse olen 33 ja tulin juuri raskaaksi ensiyrittämällä. Turhaan olisin alle 30-vuotiaana paniikkivauvan vääntänyt.
Itse jätin ehkäisyn pois 29-vuotiaana ja vieläkään ei ole tullut kertaakaan plussaa tikkuun, olen siis 31 nyt. Eipä se kaikilla niin onnistu...
Varmasti johtuu ihan miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti johtuu ihan miehestä.
Molemmat on käynyt tutkimuksissa eikä mitään vikaa löydy
Hyvä asenne. Ei lapsia tule tilauksesta. Jos sopivaa miestä ei löydy, niin ei löydy. Kun sitten kolahtaa, alkaa haluamaan lapsia nopeastikin. Sieppi on vielä nuori, ehtii hyvin.
Sellaiset, jotka yleensä vaikuttavat kunnon kanaemoilta, eivät välttämättä sitä kuitenkaan lopulta ole. Tai sisimmässään haluavatkin jotain aivan muuta kuin äitiyttä elämässä. Tälläisen havainnon olen tehnyt. Siis sellaiset, jotka jo ihan teini-iässä hokevat haluavansa suurperheen: näistä tuntemistani monet ovat päätyneet luomaan uran. Ikäänkuin äitiys olisi liian helppo ja ilmeinen vaihtoehto heille.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Sara vaikuttaa paljon fiksummalta kuin moni muu julkkisnainen eikä vaikuta olevan yhtä täynnä itseään. Olen varma, että Sara saa vielä halutessaan hyvän miehen ja perheen. Hän on varmasti myös terve ja hyvässä kunnossa, joten raskautuminen lienee helppoa.
Vaikea sitä on tietää, minkä asioiden kanssa kukakin kamppailee päänsä sisällä.
Typerä aloitus. Hankin omat lapseni 32-35 vuotiaana enkä mitään ole katunut. Ehdin löytää ihanan miehen jonka kanssa olemme edelleen onnellisia 22-avioliittovuoden jälkeenkin, matkustella, juhlia, elää riippumatonta elämää sekä vakiintua ja valmistua yliopistosta.
Mitään en kadu. Uskon että väkisin niitä lapsia ei kannata tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Typerä aloitus. Hankin omat lapseni 32-35 vuotiaana enkä mitään ole katunut. Ehdin löytää ihanan miehen jonka kanssa olemme edelleen onnellisia 22-avioliittovuoden jälkeenkin, matkustella, juhlia, elää riippumatonta elämää sekä vakiintua ja valmistua yliopistosta.
Mitään en kadu. Uskon että väkisin niitä lapsia ei kannata tehdä.
Niinpä. Meillä jokaisella on oma elämämme elettävänä. Ei ole yhtä ainutta ja oikeaa tapaa elää elämää. Lapsia voi myös adoptoida tai olla maailman paras äitipuoli, vaikkei saisi biologisia lapsia. Ihmiset tuntuvat heti olettavan Siepistä, että hänen pitäisi saada biologisia lapsia, kun on miss Suomi.
Juu ei sitä kannata kiirehtiä. Peliliike on tehdä lapset vasta eläkkeellä. Lapsilisä meinaan täydentää kivasti pientä työeläkettä. Sinne kun säästää lapsen teon, se on vähän kun pistäis rahaa jemmaan.
Mä luulen että aloitus oli nimenomaan koukku yhdeltä av-vaikuttajalta, pidemmästä nuoruudestaan ja ilman lapsia reilaamisestaan vaahtoavalta naiselta, joka teki lapset vasta juuri oikeaan aikaan. Ekan sivun kommentit "nuoren äitiyden puolesta" on niin vajaita ja helposti teilattavissa. Kyllähän se houkutti monetkin tänne raivoamaan "vastaan" kuinka lapsellisia, epäkypsiä häviäjiä nuorena lapsensa saaneet naiset ovat. Selvästi useammalla on noita patoumia. Oma äitini oli 33 kun minut sai, mummoni sai hänet yli 40-vuotiaana, itse sain esikoiseni 22-vuotiaana. Kaikki kaikessa epäonnistuttiin täysin jos täältä kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei sitä kannata kiirehtiä. Peliliike on tehdä lapset vasta eläkkeellä. Lapsilisä meinaan täydentää kivasti pientä työeläkettä. Sinne kun säästää lapsen teon, se on vähän kun pistäis rahaa jemmaan.
Just tuollaisella asenteella on jo suurperhe kolmikymppisenä. Taitaa sinulla ollakin.
Ei taija ihan kuka vaan mies kelvata! Villi arvaus.