Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jättänyt miehen epäsiisteyden vuoksi?

Vierailija
05.03.2021 |

Itse olen suhteessa (ei asuta yhdessä) miehen kanssa, joka on osoittautunut, yllättäen, melko epäsiistiksi. Tämä on tullut ilmi vasta nyt vuoden yhdessäolon jälkeen. Alussa mies selvästi tsemppasi, koska lakanat oli aina puhtaat ja kotinsa tuoksui hyvältä, mutta nyt näinä viime aikoina hän ei ole enää jaksanut pitää roolia yllä. Viimeksi kun olin miehen luona ja mentiin nukkumaan, en pystynyt nukahtamaan, kun hänen tyynyliinansa haisi niin voimakkaasti ihon rasvalta. Tiedätte varmaan sen haisevan talin, se on yksi kuvottavimpia hajuja mitä tiedän. Alussa ei tätä ongelmaa ollut, kun mies vaihtoi lakanoita. Nyt ne samat lakanat on sängyssä useita kuukausia. Mies itse ei haista hajua, koska on tottunut siihen. Emme siis pääse yhteisymmärrykseen lakanoiden vaihtovälistä.

Olen alkanut miettiä jo suhteen päättämistä. Onhan miehessä toki muitakin piirteitä, mitkä häiritsevät. Tämä hajuongelma vaan sai jotenkin ihan kunnolla pohtimaan onko suhteessa oikeasti mitään järkeä. Toki hänessä on hyviäkin puolia, mutta näinä viimeisimpinä aikoina on alkanut painaa ne huonommat puolet vaakakupissa enemmän kuin hyvät...

Otsikon kysymyksen lisäksi: Onko teille koskaan tullut tällaista herätystä, että jokin yksi ällöttävä puoli saa näkemään myös muut huonot puolet selvemmin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin jätkän koska hänen mieli oli sekaisin

(hallusinoiva ja psykoottinen)

Vierailija
2/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistinen aloitus.

Minut on jätetty, mutta ei siitä sen enempää koska sitä ei kysytty.

N32

Vierailija
4/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta kiinnostaa mitä mies sanoi kun kerroit harkitsevasi eroa tästä syystä.

Vierailija
5/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk. Tuo ihmistyyppi on sellainen jonka kanssa ei voi asua yhdessä.

Vierailija
6/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut kun miehet ovat aina olleet siistimpiä kuin minä. Ja en todellakaan jättäisi ellei siellä nyt jotain raatoja ja homeisia astioita loju siellä täällä. Oletko miehelle edes puhunut koko ongelmasta? Ihmisillä on hyvinkin erilaisia käsityksiä siitä mikä on "tarpeeksi siistiä" arkeen.

Vierailija
7/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin niin epäsiisti, etten kehdannut enää jatkaa.

Vierailija
8/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun naisen pahanhajuisen hengityksen takia.

M

Vierailija
9/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin suoraan että sängyssä ei voi nukkua kun lakanat haisee.

Vierailija
10/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa. muita kysymyksiä? 

Vierailija
11/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tapailun naisen pahanhajuisen hengityksen takia.

M

Juu, tuo on ällöttävää. Minä jätin miehen samasta syystä. Huomasin ettei hän edes pese hampaita kuin vain iltaisin, eikä koskaan käyttänyt hammaslankaa (hammasväleissä haisevaa moskaa).

Vierailija
12/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olisi pitänyt. Oli sillä sen siivottoman kämpän lisäksi muitakin elämänhallintaongelmia.

Vierailija
13/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Vaihtaako se lakanat vain jouluna ja juhannuksena?

Vierailija
14/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olisi pitänyt. Oli sillä sen siivottoman kämpän lisäksi muitakin elämänhallintaongelmia.

yleensä on.

Vierailija
15/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
16/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, samat lakanat monta kuukautta... Kuulostaa elämänhallintaongelmaiselta mieheltä joka jaksoi esittää aikansa. Aika pitkään olet jaksanut katsella tuota miestä.

Yleensä jonkinlainen kunnioitus itseä ja ennen kaikkea kumppaniaan kohtaan ohjaa sitä miten paljon "vaivaa" jaksaa nähdä. Jotkut miehet toki ovat siistejä vaikkei kumppania olisikaan, ja lakanoiden vaihto on itsestäänselvyys. Jotkut taas pitävät kumppaniaan itsestäänselvyytenä, jolloin lakanoiden vaihto tai moni muukaan asia ei enää kiinnosta...

Vierailija
17/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jo tapailuvaiheessa.

Vierailija
18/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa. Käsittämätöntä, että aikuinen ihminen ei siivoa edes omia sotkujaan. Ovat ilmeisesti tottuneet, että äiti siivoaa ja nyt kuvittelevat että minä jatkaisin tätä. Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
19/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesasiakas ei siis tapaillut naikkosta joka ravaa perässä kiljuen ongelmavyyhtinsä äkanssa.

Vierailija
20/26 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on helppo ratkaisu. Huomautat ystävällisesti siivoamisesta ja sitten laitat polvet yhteen niin pitkäksi aikaa, että siivous on tehty. M50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän