Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustatteko eri paikkakunnille sukulaisille tänä aikana?

Vierailija
05.03.2021 |

Vnhemmat pyytävät käymään eri paikkakunnalla jatkuvasti ja kiva olisikin, mutta työskentelen vakavasti vammautuneen henkilön kanssa ja yritän hänenkin takiaan välttää turhia matkustamisia. Miten on? Matkusteletteko te Suomen sisällä tälllaisia sukulaisreissuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En käy edes samassa kaupungissa asuvien sukulaisten luona.

Vierailija
2/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tuut kun ovat saaneet rokotteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sitä edes tällä hetkellä käydä? Uusien rajoituksien nojalla.

Vierailija
4/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vanhemmilla käyn. Ovat vähän päälle kuusikymppisiä. Turvaväliä kyllä pidetään useita metrejä. Onneksi kohta on kevät niin voidaan nähdä ulkona vähän useamminkin.

Vierailija
5/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti kyläillään. Työnki puolesta tulee reissaamista pitkin maata plus harrastukset ja lomailu.

Vierailija
6/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty sukuloimassa. Ennen lähtöä on vähennetty muutenkin vähäisiä kontakteja. Nyt sulkuaikana ei lähdettäisi.

Vierailija
7/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan entiselle kotipaikkakunnalle, joka sijaitsee saman sairaanhoitopiirin alueella ja jonne menen omalla autolla. Sielläkään en sitten käy muualla kuin serkun ja vanhempieni luona. Bussit ja junat ovat jääneet kokonaan pois eikä kiinnosta kyllä kauemmaksi lähteä vaikka on pyydelty. 

Etäopiskelen niin mulla ei ole omassa kotikaupungissa mitään ihmiskontakteja, kauppareissuja lukuun ottamatta.

Vierailija
8/8 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos menen vanhemmille olen siellä vähintään yhden yön. Menen sinne bussilla pari tuntia suunta. Eli sellainen ulkoilutreffimäinen näkeminen ei onnistu.

Kiitos vastauksista! Edelleen mietin silti onko järkeä lähteä vai ei :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän