Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet saisivat niin paljon ja helposti enemmän huomiota naisilta, jos pukeutuisivat paremmin

Vierailija
05.03.2021 |

Eli ihan normi arkipukeutumista tarkoitan. Ei nyt puku päällä ja kraka kaulassa tartteis kuitenkaan olla

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle miesten vaatteilla ei juuri ole merkitystä siinä, pidänkö miestä puoleensavetävänä vai en. Enemmän katson olemusta, kasvoja ja kroppaa.

Tosin työmiesten neonvärinen työvaatetus ja turvakengät ovat omasta mielestäni seksikkäitä.

T. 34-vuotias nainen

Voisi olla mun kirjoittama viesti.

Lisään vielä, että puku ei sytytä ollenkaan.

N31

Vain, jos kroppa on selvästi lihaksikas siellä vaatteiden alla. Iso maha ei sytytä, kun itselläkään ei sellaista ole.

N47

Kullikaan ei varmaan sytytä kun itselläsikään ei sellaista ole.

Vierailija
22/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan naiset itse ole huomiota vailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta, sillä naiset haluavat olla rauhassa miesten huomioilta.

Vierailija
24/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle miesten vaatteilla ei juuri ole merkitystä siinä, pidänkö miestä puoleensavetävänä vai en. Enemmän katson olemusta, kasvoja ja kroppaa.

Tosin työmiesten neonvärinen työvaatetus ja turvakengät ovat omasta mielestäni seksikkäitä.

T. 34-vuotias nainen

N31

Vain, jos kroppa on selvästi lihaksikas siellä vaatteiden alla. Iso maha ei sytytä, kun itselläkään ei sellaista ole.

N47

Tällaista saa lukea koko ajan miesten kirjoittamana naisten ulkonäköä koskevista kommenteista tällä ja monella muullakin palstalla. Heti kun nainen kirjoittaa sen, tulee alapeukkua.

Arvostan miehiä ihmisinä mahan koosta riippumatta, mutta en välttämättä kiinnitä heihin huomiota.

Se sama N47

Vierailija
25/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta, sillä naiset haluavat olla rauhassa miesten huomioilta.

Kaikkien vai tiettyjen?

Avaa vähän.

Vierailija
26/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 34-vuotias nainen

N31

N47

Kullikaan ei varmaan sytytä kun itselläsikään ei sellaista ole.

Sitä ei vaatteiden läpi näe, joten sitä ei voi huomioida.

N47

Vierailija
27/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pointti paitsi kun lukee naisten esimerkkejä "hyvästä pukeutumisesta" niin ymmärtää miehenä miten pihalla ovat tästä teemasta.

Vierailija
28/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä naisten antamalla huomiolla oikein tekee?

Jos pukeudun (mielestäni) paremmin minua tuijotellaan ja palvelu muuttuu huonoksi.

Tulen ihan hyvin toimeen ilman näitä kahta, kiitos.

Vierailija
29/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 34-vuotias nainen

N31

N47

Mua kyllä sytyttää.

N31

Vierailija
30/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha ekaks, pukeudun itteeni varten. Toiseks, en tee naisten huomiolla mitään. Ja kolmanneks, olis kiva, jos ei painostettas toisii pukeutuu tietyl taval. :) Ite pukeudun pillifarkkuihi ja PlayStation-aiheisiin paitoihin ja huppareihin, enkä nää mitää syytä alkaa pukeutuu "aikuismaisesti".

Vierailija
31/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minulle 1000€ lahjakortti sinne mikä-ikinä-sen-nimi-olikaan luxus vaatekauppaan, niin lupaan pukeutua tyylikkäämmin.

Vierailija
32/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa huomiota naisilta kyllä resupekkapukeutumisellaan. Aloitushan ei eritellyt millaista huomiota.

Niinpä. Palastan miesten kertomuksen perusteella mikä tahansa huomio kelpaa.

Vierailija
33/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja normaalit käytöstavat. Tämäkin tuntuu olevan liikaa monelle. Työelämässä sama. Miesten ei tarvi täyttää kuin just ja just normaalin tunnusmerkit niin etenevät, kun taas naisille asetetaan kaikenlaisia vaatimuksia.

Vierailija
34/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti ja normaalit käytöstavat. Tämäkin tuntuu olevan liikaa monelle. Työelämässä sama. Miesten ei tarvi täyttää kuin just ja just normaalin tunnusmerkit niin etenevät, kun taas naisille asetetaan kaikenlaisia vaatimuksia.

Mitä vaatimuksia? Edes sairaanhoitaja ei saa tuomiota potilaan kuolemasta, kun naissairaanhoitaja makaa kännissä kylpyhuoneessa. 

Vierailija
35/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna minulle 1000€ lahjakortti sinne mikä-ikinä-sen-nimi-olikaan luxus vaatekauppaan, niin lupaan pukeutua tyylikkäämmin.

Ole sitten yksin tai tyydy vähempään, jos et ole valmis tekemään asialle mitään.

Vierailija
36/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pitää paikkansa. 

Mutta homoksi pukeutuminen ei auta. Siitä suurin osa naisista ei pidä. Olen huomannut, että naisiin vetoaa eniten varsin konservatiivinen, mutta juuri istuva ja tyylikäs pukeutuminen, kuten koko tyyli ylipäätään. 

Kyllähän Antti Tuisku saa varsin paljon huomiota naisilta.

Vierailija
37/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä joitain sadan vuoden takaisia katukuvia Helsingistäkin. Silloin kuljettiin puvut päällä ihmisten ilmoilla. Eli olivat tyylikkäämpiä ihmiset silloin kuin nyt. Vain maalla kuljettiin rynttyissä.

Ai että kun olisi hienoa!

N24

Vierailija
38/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Iha ekaks, pukeudun itteeni varten. Toiseks, en tee naisten huomiolla mitään. Ja kolmanneks, olis kiva, jos ei painostettas toisii pukeutuu tietyl taval. :) Ite pukeudun pillifarkkuihi ja PlayStation-aiheisiin paitoihin ja huppareihin, enkä nää mitää syytä alkaa pukeutuu "aikuismaisesti".

No eipä ihme, kirjoitatkin kuin 13-vuotias.

Vierailija
39/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä joitain sadan vuoden takaisia katukuvia Helsingistäkin. Silloin kuljettiin puvut päällä ihmisten ilmoilla. Eli olivat tyylikkäämpiä ihmiset silloin kuin nyt. Vain maalla kuljettiin rynttyissä.

Oli ne maalaistenkin vaatteet arvokkaanman oloisia, ei mitään pieruverkkareita vaan pussihousuja, saappaita, henkseleitä, kauluspaitoja. Painava päällystakki ja jokin päähine. Ja naisilla pitkä hame.

Ihmiset arvostivat enemmän itseään.

Vierailija
40/41 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Mihin ihmeeseen tarvitsisin huomiota? Naisilta tai yhtään keltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi