Rikokset kuriin kaupassa.
Olemme kyselleet poliisilta neuvoja asioiden suhteen. Saimme myös vahvistuksen, että jos asiakas ottaa kylmästä tuotteen ja jättää sen lämpimään pilaantumaan niin syyllistyy nyt ainakin näpistykseen. Jatkossa kun näemme pilaantuneen tuotteen niin otamme selvää kuka sen on tehnyt ja teemme ilmoituksen poliisille.
Kommentit (31)
Onneksi on kaupassa kamerat. Sillä saatte aina selville kuka teki ja mitä.
En ymmärrä miten on niin vaikeaa viedä tuote takaisin mistä sen otti, jos ei päädy ostamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten on niin vaikeaa viedä tuote takaisin mistä sen otti, jos ei päädy ostamaan sitä.
Jossain hypermarketissa matkaa viilipurkin palauttamiseen saattaa kertyä 200m.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten on niin vaikeaa viedä tuote takaisin mistä sen otti, jos ei päädy ostamaan sitä.
Saisipa tähän joskus järkevän vastauksen. Matka takaisin hyllylle ei ole mikään syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten on niin vaikeaa viedä tuote takaisin mistä sen otti, jos ei päädy ostamaan sitä.
Jossain hypermarketissa matkaa viilipurkin palauttamiseen saattaa kertyä 200m.
Ja ratkaisu tähän on, että jätetään tuote pilaantumaan?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on kaupassa kamerat. Sillä saatte aina selville kuka teki ja mitä.
Tässä maassa on se ja sama tekeekö ilmotuksia. Rikollista ei saada vastuuseen. Kauppayrittäjät jää vaan velkaa. Asiakas jättää viilipurkin leipäosastolle, nini se on kauppiaan taskusta pois. Joku varastaa se on kauppiaalta pois. Kauppias katsoo kamerasta ja kyselee kuka on tekijä, niin saa itse syytteen maineen pilaamisesta. Kauppias ottaa varkaan kiinni, niin kauppias joutuu maksaan varkaalle kivut ja säryt. Tämän maan lakikirja on oikeasti tyäsi vitsi. Kiva olla kauppias ja yrittää tehdä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten on niin vaikeaa viedä tuote takaisin mistä sen otti, jos ei päädy ostamaan sitä.
monelle se on ja kun ei ole oma, niin mitä väliä eihän se ole itseltä pois. noin ne ajattelee.
Huonoja neuvoja olette saaneet. Tuo ei mene näpistyksenä mitenkään. Vahingonteko mahdollisesti.
En ole ikinä tajunnut sitä, miten kauppiaan voi asettaa syytteeseen jos julkaisee näpistelijöiden kuvia sosiaalisessa mediassa, varsinkin jos asiasta on varoituslappu kaupan seinässä. Itsehän se näpistelijä päättää asettaa itsensä valokeilaan, maine ei voi mennä jos ei tee mitään sen menettämiseksi.
Ei jaksa viedä. Ketä kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa viedä. Ketä kiinnostaa...
Kauppaa kiinnostaa. Ja varmaan suakin alkaa kiinnostamaan jos ei pääsekkään kalaan tai lenkille, silleen miten pitäisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten on niin vaikeaa viedä tuote takaisin mistä sen otti, jos ei päädy ostamaan sitä.
Jossain hypermarketissa matkaa viilipurkin palauttamiseen saattaa kertyä 200m.
Miksi kantaa viilipurkki 200m päähän jos ei ole aikomusta ostaa sitä?
Huono tunnistaa jos on maski päässä.
Voi kamala, lihatiskin wäiskille tulee varmaan tosi paha mieli
Jonnet harrasti joskus sellaisia kepposia, että limutölkki pudotettin pakasta-altaaseen. Siellä tölkki menee rikki ja sotkee paikat.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, lihatiskin wäiskille tulee varmaan tosi paha mieli
Voi kamala. Jos polveen vähän sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Jonnet harrasti joskus sellaisia kepposia, että limutölkki pudotettin pakasta-altaaseen. Siellä tölkki menee rikki ja sotkee paikat.
Miltähän tuntuisi makoilla itse siellä pakasteessa muutaman tunnin? Pelleistä siis.
Minä teen kesäisin toisin päin. Kylmäkaapin virvokkeet ovat tuplasti kalliimpia kuin lämpimässä olevat. Niinpä käyn kaupassa ja pistän kaljan, lonkeron tai siiderin kylmäkaappiin. Käyn sitten sen sieltä ostamassa parin tunnin päästä, että voin nautiskella sen puistonpenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Jonnet harrasti joskus sellaisia kepposia, että limutölkki pudotettin pakasta-altaaseen. Siellä tölkki menee rikki ja sotkee paikat.
Jonnet ei jääneet katsomaan miten siinä kävi. Ei muuten mene rikki. Ilmiö tosin on tuttu, sekä kaupasta että kotoa. t. kaupantäti
Hyvä.