Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin vaikutuksista

Vierailija
05.03.2021 |

Yritin kirjoittaa kommentin tinder-keskusteluun, mutta se poistettiin kun olin lähettämässä kommenttia. Tässä kyseinen mielipiteeni siitä miksi tinder on huono tapa tutustua ihmisiin.

Olen nainen ja lopetin tinderin käytön, koska sieltä tavatut miehet eivät osaa sitoutua. En etsimällä etsi miestä enää. Uskon, että se itselle sopiva tulee vastaan oikeassa elämässä jos on tullakseen. Myös ystävieni tinderissä alkaneet suhteet ovat yksi toisensa jälkeen loppuneet. On ollut nopeita yhteenmuuttoja ja repiviä eroja. Mitä tinderistä haetaan? Nopeaa toimintaa. Miksi? Koska älypuhelin on totuttanut meidät nopeaan mielihyvään kaikessa! Kaiken saa parilla klikkauksella. Ihmisten pitkäjänteisyyden puute näkyy ihan kaikessa. Tinderi on yksi näistä missä se näkyy.
Upeita persoonia olen tavannut Tinderin kautta, mutta omassa ikäluokassa älypuhelinten tuoma nopea mielihyvä näkyy siinä että nämä herrat etsivät vaan lisää ja lisää säväyttäviä kiksejä. Niin kuin huumeidenkäyttäjillä toleranssi kasvaa.
Itse en halua enää tuhota aivotoimintaani tinderin karkkikaupassa (inhoan tota sanaa, mutta kaikessa inhottavuudessaan se kuvaa Tinderiä täydellisesti). Lopetin sen käytön 1,5v sitten ja olen ollut sen jälkeen paljon kiinnostuneempi ihmisistä. Suhteeni ja itsetuntoni on parantunut valtavasti, koska nyt joudun itse antamaan itselleni sen hyväksynnän mitä ennen hain tinderin kautta.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitä ajatuksia herättää?
Tämä ei ole provo vaan oma kokemukseni.

Kommentit (261)

Vierailija
61/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen suhteen haluaa, niin ei kannata luottaa "kohtaloon", kun semmoista ei ole. Ei se unelmien työpaikkakaan löydy "kohtalon" avulla, vaan aktiivisesti etsmällä-sama pätee numpöaniin. Baarissa se o tuurista kiinni, ja se on nyt vaan vanhanaikainen tapa. Tinderi ja muut neetideitit on hyviä, niissä on tarjolla suurempk ihmismäärä ja laajemmin tarjolla. Ei kannata ottaa miian vakavasti, mutta tosissaan nuitennin. Bioon ja kuviin kannattaa panostaa. Mörköjä tulee vastaan, .mutta möröt voi karsia pois. Tunnen useita naisia, jotka ovat löytäneet kumppaninsa Tinddristä/nettideiteiltä- tämä ei ole legendaa.

Vierailija
62/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesi on Ap samantapainen minkä olen (miehenä) kuullut aiemminkin useamman kerran. - Koska Tinderillä on mielikuvissani tällainen maine, niin en ole halunnut laittaa itseäni likoon sinne lainkaan. 

Mutta toki olisi enemmän kuin kivaa tietää, mistä saattaisi sen oman mahd. kumppaninsa löytää ja kohdata kun en oikein viihdy baareissa tai yökerhoissakaan tms. e. paikoissa joissa on usein hieman hämärä ja alkoholi enemmän ja vähemmän läsnä riippumatta siiä nauttiiko ise alkoholia vai ei. 

Toki niistäkin  olen seuraa löytänyt mutta, jos minut haluaisi löytää baarista tai yökerhosa niin todennäköisyys ilman "korona aikaakin" oli jo aika pieni, koska käyn niissä niin harvakseltaan.   

Tiedän kyllä, että oman rakkaansa voi löytää mistä vain mutta olisi mukavaa, jos asiaa voisi jotenkin jouduttaa ja edesauttaa....      

Tästä on sanottu. Mikäli oikein kova paine potkii palleissa pääset kuolaamaan vaikka jo tänä iltana sponsoria vailla olevaa vosua. Baltian Tinder odottaa...

Ööh. - Miten minulle tuli kommentistasi sellainen olo, että tuskin Balttian tinderin kautta löytäisin  yhtään sen paremmin kuin Suomenkaan tinderistä itselleni kumppanin. - Kumppani siis tarkoittaa minulle muutakin kuin ihmistä jonka kansa kokea yhden yön juttu tai vastaavaa ohi kiitävää seikkailu. (- Jollainen minulle nyt enempi tuli tuosta kommentistasi tuli mieleen).

Kuten sanottu Tinder arveluttaa, koska muodosunu mielikuva, eä siellä haetaan enempi lyhytaikaisempaa tyydytystä ja ohi kiitävää huumaa ja seikkailua. Sen sijaan, eä haluttasiin löytää  jkiintymystä ja välittämistä,  joka jatkusi toisa kohtaan vielä senkin jälkeen kun ensihuuma on haihtunut.

Ei ole oikotietä onneen joko odotat sitä oikeaa tai jäät yksin. Sun kommentista sai sen kuvan että haluat seuraa NYT etkä 15 päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tavismiehellä onkin varaa olla haluamatta sitoutumista, kun voi myös pyörittää useampaa naista samaan aikaan 🙄 Ehkä jossain rinnakkaistodellisuudessa.

M32

Toki nämä ovat naisten silmissä niitä tavismiehiä, jotka ovat kuitenkin todellisuudessa sitä halutuinta priimaa. Loput miehistähän onkin sitten kuonaa ja niitä naisen unelmissa olevaa prinssiä ei ole olemassakaan.

Mä en vttu jaksa tätä!!!! Kun nainen ei löyfä miestä, vika on naisessa. Kun mies ei löydä naista, vika on naisessa. Ihan oikeasti, kyllä se vika on teissä miehissä itsessänne. Uskokaa vttu sikhen tasoteoriaanne myös itsenne kohdalla!!!!!

eli miesten pitäisi tyytyä ihan jokaiseen naiseen? 

Siis mitä? Taas tätä. Te täällä vingutte aina sitä, miten vika on naisissa, miten NAISTEN pitäisi laskea tasoaan ja naisten pitäisi tyytyä, ei teidän. Huhuhuijakkaa. Ihan voitte tavoitella taivaita, mutta älkää tulko tänne tai minnekkään muualle valittamaan, että naisettomuutenne vika on naisissa, se on teissä itsessänne!

Onko sulla miestä? 

Aaw, pitääkö kommentoijalla olla mies jotta voi kommentoida? - sivusta

Vierailija
64/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tavismiehellä onkin varaa olla haluamatta sitoutumista, kun voi myös pyörittää useampaa naista samaan aikaan 🙄 Ehkä jossain rinnakkaistodellisuudessa.

M32

Toki nämä ovat naisten silmissä niitä tavismiehiä, jotka ovat kuitenkin todellisuudessa sitä halutuinta priimaa. Loput miehistähän onkin sitten kuonaa ja niitä naisen unelmissa olevaa prinssiä ei ole olemassakaan.

Mä en vttu jaksa tätä!!!! Kun nainen ei löyfä miestä, vika on naisessa. Kun mies ei löydä naista, vika on naisessa. Ihan oikeasti, kyllä se vika on teissä miehissä itsessänne. Uskokaa vttu sikhen tasoteoriaanne myös itsenne kohdalla!!!!!

Siis mitä? Taas tätä. Te täällä vingutte aina sitä, miten vika on naisissa, miten NAISTEN pitäisi laskea tasoaan ja naisten pitäisi tyytyä, ei teidän. Huhuhuijakkaa. Ihan voitte tavoitella taivaita, mutta älkää tulko tänne tai minnekkään muualle valittamaan, että naisettomuutenne vika on naisissa, se on teissä itsessänne!

Onko sulla miestä? 

kyllä, muutenhan kyseessä on vain ulinainen, oman logiikkanne mukaan 

Vierailija
65/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa haastateltiin yhtä naista saman asian tiimoilta. Mä epäilen tähän liittyvän kohtaanto-ongelmat. Miehet etsii tavallista mikä voi tarkoittaa kaikkea naapurin Mirvasta aina Vikmannin Erikaan. Naisilla vaikuttaa olevan monipuolisempi miesmaku, kunhan mies olisi jotenkuten asiallinen.

Olen asiallisella YV-viestillä lähestynyt FB:n sinkkuryhmässä useita naisia, eikä kukaan reagoi mitenkään. Minusta tuo ei siis pidä oikein paikkaansa.

Olin aikoinaan yhdessä FB:n sinkkuryhmässä. Viestit kasaantuivat yksille ja samoille naisille. He kirjoittelivat sinne kerta toisensa jälkeen käyneensä treffeillä ja/tai kun he julkaisivat jotain niin alla oli pitkä litania miesten imartelevia kommentteja. Me muut naiset olimme täysin näkymättömiä. Itsekin tein yhdelle miehelle aloitteen viestillä, mutta vastaus oli välinpitämätön ja hetken kuluttua hänkin oli flirttailemassa yhdelle niistä suosituista naisista.

En valita, totean vain, että todennäköisesti sinäkin olet lähestynyt niitä suosittuja. Tai naista, joka ei ole itse tykkäillyt sinun päivityksistäsi tai kiinnittänyt sinuun muutenkaan mitään huomiota.

No, en todellakaan. Minä selasin jäsenlistaa ja lähestyin sellaisia taka-alalla hengaajia jotka katsoin itseni tyyppisiksi naisiksi, eli silmälasipäisiä nörtähtäviä naisia. En todellakaan koske pitkällä tikullakaan niihin miesten suosiossa paistatteleviin narsisteihin, jotka julkaisee jotain tissivakokuvia ja muuta hehkutusta harva se päivä. Ja onko se joku sääntö, että pitää saada tykkäys viestiin ennenkuin saa lähestyä? En usko. Noissa ryhmissä on sadoittain ellei tuhansittain täysin passiivisia ihmisiä.

En ymmärrä tätä- sinä olet miehenä tehnyt valinnan, että lähestyt jotain naista, joka on sinun "mieleisesi", miksi meillä naisilla ei ole oikeutta olla pitämättä sinusta, vai onko se niin että kun sinä miehenä teet sen valinnan, niin naisen on pakko pitää sinusta? Tätä ajattelutapaa en ole ikinä ymmärtänyt.

Vierailija
66/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok miinuksista päätellen miehet tahtoo saada sen oikean jo tänään. Naiset eivät tietenkään saa vaatia mitään, etteivät leimaannu prinsessoiksi.

Vierailija
67/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok miinuksista päätellen miehet tahtoo saada sen oikean jo tänään. Naiset eivät tietenkään saa vaatia mitään, etteivät leimaannu prinsessoiksi.

Mitenkäs noi maajussi-ohjelman miehet?

Normaalipainon toivominenkin herättää paskamyrskyn suomalaisissa naisissa. 

Vierailija
68/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Onko sulla miestä? 

No mulla on.

Vierailija
69/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet telkkariin ja yllätyt että saat huomiota.

Me ei olla missään Venäjällä jossa naisten elämän keskipisteenä toimii mies.

Vierailija
70/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Olen lukenut tosi paljon palstamiesten kommentteja ja kysyn nyt henkilökohtaisesti sinulta miksi sinä viestit tuolla kaavalla, jota muutkin palstamiehet aina käyttävät.

Miksi et milloinkaan käytä sanaa "minä". Et koskaan sano "minun kokemukseni mukaan, minä ajattelen, minä en osaa, minä en ole" jne. Puhut aina itsestäsi kolmannessa persoonassa. Miksi sinä teet noin?

Vierailija
71/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa haastateltiin yhtä naista saman asian tiimoilta. Mä epäilen tähän liittyvän kohtaanto-ongelmat. Miehet etsii tavallista mikä voi tarkoittaa kaikkea naapurin Mirvasta aina Vikmannin Erikaan. Naisilla vaikuttaa olevan monipuolisempi miesmaku, kunhan mies olisi jotenkuten asiallinen.

Olen asiallisella YV-viestillä lähestynyt FB:n sinkkuryhmässä useita naisia, eikä kukaan reagoi mitenkään. Minusta tuo ei siis pidä oikein paikkaansa.

Olin aikoinaan yhdessä FB:n sinkkuryhmässä. Viestit kasaantuivat yksille ja samoille naisille. He kirjoittelivat sinne kerta toisensa jälkeen käyneensä treffeillä ja/tai kun he julkaisivat jotain niin alla oli pitkä litania miesten imartelevia kommentteja. Me muut naiset olimme täysin näkymättömiä. Itsekin tein yhdelle miehelle aloitteen viestillä, mutta vastaus oli välinpitämätön ja hetken kuluttua hänkin oli flirttailemassa yhdelle niistä suosituista naisista.

En valita, totean vain, että todennäköisesti sinäkin olet lähestynyt niitä suosittuja. Tai naista, joka ei ole itse tykkäillyt sinun päivityksistäsi tai kiinnittänyt sinuun muutenkaan mitään huomiota.

No, en todellakaan. Minä selasin jäsenlistaa ja lähestyin sellaisia taka-alalla hengaajia jotka katsoin itseni tyyppisiksi naisiksi, eli silmälasipäisiä nörtähtäviä naisia. En todellakaan koske pitkällä tikullakaan niihin miesten suosiossa paistatteleviin narsisteihin, jotka julkaisee jotain tissivakokuvia ja muuta hehkutusta harva se päivä. Ja onko se joku sääntö, että pitää saada tykkäys viestiin ennenkuin saa lähestyä? En usko. Noissa ryhmissä on sadoittain ellei tuhansittain täysin passiivisia ihmisiä.

En ymmärrä tätä- sinä olet miehenä tehnyt valinnan, että lähestyt jotain naista, joka on sinun "mieleisesi", miksi meillä naisilla ei ole oikeutta olla pitämättä sinusta, vai onko se niin että kun sinä miehenä teet sen valinnan, niin naisen on pakko pitää sinusta? Tätä ajattelutapaa en ole ikinä ymmärtänyt.

Sinä et sitten varmaankaan ole koskaan lähestynyt miehiä tai saanut pakkeja, olet ollut se lähestymisten vastaanottaja ja jaellut pakkeja. Johan tuossa nainenkin valitti juuri samasta asiasta, kun jopa yhdelle miehelle oli viestiä laittanut mutta mies tykkäsikin jostain suositusta bimbosta enemmän. Mikset valita hänelle asiasta, vaan minulle, pahalle miehelle?

Vierailija
72/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on paska deittisivu, naiset ei yleensä kerro mitään itsestänsä, arvuuttele siinä sitten olisiko kyseinen henkilö millään tavalla sopiva ja lapsetkin salataan hyvin usein.

Tinder on myös pilannut naiset sillä kun saavat paljon tykkäyksiä niin ylimielistyvät ja kuvittelevat liikoja itsestänsä. Tavalliselle naiselle ei enää kelpaakaan tavallinen mies, tähän on tultu.

Vierailija
73/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyi naisen saamisen? Ilmeisesti halutaan hoikka kaunotar ja tulla maajussiksi :D

Vierailija
74/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on paska deittisivu, naiset ei yleensä kerro mitään itsestänsä, arvuuttele siinä sitten olisiko kyseinen henkilö millään tavalla sopiva ja lapsetkin salataan hyvin usein.

Tinder on myös pilannut naiset sillä kun saavat paljon tykkäyksiä niin ylimielistyvät ja kuvittelevat liikoja itsestänsä. Tavalliselle naiselle ei enää kelpaakaan tavallinen mies, tähän on tultu.

OK.

Tiedän Tinderin nähneenä mitä taso voi olla huonoimmillaan. Siksi siirryin naapuriin löytääkseni etsimäni. En etsinyt rikasta tai komeaa. Hain rakastavaa miestä joka tahtoi osoittaa ekoilla treffeillä olevansa kiinnostunut muutenkin kuin vain sanomalla.

Vierailija
75/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyi naisen saamisen? Ilmeisesti halutaan hoikka kaunotar ja tulla maajussiksi :D

edellisessä viestissä puhuttiin vaatimisista.  miehet eivät saa edes toivoa. 

normaalipaino = hoikka kaunotar? really? 

Vierailija
76/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Olen lukenut tosi paljon palstamiesten kommentteja ja kysyn nyt henkilökohtaisesti sinulta miksi sinä viestit tuolla kaavalla, jota muutkin palstamiehet aina käyttävät.

Miksi et milloinkaan käytä sanaa "minä". Et koskaan sano "minun kokemukseni mukaan, minä ajattelen, minä en osaa, minä en ole" jne. Puhut aina itsestäsi kolmannessa persoonassa. Miksi sinä teet noin?

Siis puhutko sinä töissäkin tyyliin: "tavismiehellä on nyt nälkä, tavismies pitää ruokatauon tässä kohtaa"?

Vierailija
77/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Onko sulla miestä? 

No mulla on.

Onko se tyytyjä ja mistä löysit sen? Kauanko olette olleet yhdessä? 

Vierailija
78/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edellisessä viestissä puhuttiin vaatimisista.  miehet eivät saa edes toivoa. 

normaalipaino = hoikka kaunotar? really? 

Saa toivoa. Miksi sua tai muita miehiä kiinnostaa muiden naisten mielipiteet?

Vierailija
79/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri 1800-luvulla kirjoitetun kirjan missä opiskelijapoika valitti täsmälleen tuosta. Tinderiä toki ei mainittu. Mutta miehet ovat ruikuttaneet samasta asiasta vuosisatoja.

Vierailija
80/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Onko sulla miestä? 

No mulla on.

Onko se tyytyjä ja mistä löysit sen? Kauanko olette olleet yhdessä? 

Tupareista. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta