Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minä teen?

Vierailija
04.03.2021 |

Olen todella hämmentynyt ja pyydän neuvoja.
n. 6kk sitten löysin ihanan miehen.
Hän on tosi kiltti ja hyvä minulle toisin kun aikaisemmat exäni ja olemme (?) todella samanlaisia.

Tänään hän on töissä illan ja siivoilin täällä hänen kotonaan ja näin laatikossa nipun laskuja.
Mies on aina sanonut että myös hänelle tärkeää maksaa laskut, vuokra jne ajallaan.
En olisi saanut mutta katsoin laskuja ja siellä oli useita laskuja joiden eräpäivä oli ollu jo viime vuonna ja perintäkirjeitäkin oli monta monta...

En tiedä mitä teen.
On pari muutakin outoa juttua liittyen hänen lapseensa..
Haluaisin ulkopuolisen mielipiteen joka ei ajattele tunteella koska minä olen rakastunut ehkä enemmän kun ikinä mutta tämän löydön jälkeen tuntuu että mies on pettänyt minut, mutta toisaalta ajattelen että ehkä tälle kaikelle on järkevä selitys.
:(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se sun elämään vaikuttaa toisen rahapolitiikka?

Vierailija
2/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sä huoli vaan omista asioistasi.

Vierailija
4/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍

Vierailija
5/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä oot menossa naimisiin sen kanssa kun tuollainen asia häiritsee?

Vierailija
6/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee tuosta niin valehtelee todennäköisesti myös muustakin.

Vierailija
7/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuollainen asia hävettää. En minäkään rahahuolistani kenellekään avaudu.

Vierailija
8/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss!

9/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle on ihan järkevä selitys. Mieheen et voi todellakaan luottaa. On jo nyt valehdellut sinulle noista ns yleensä laskujen maksamisesta. Hänen elämästään paljastuu taatusti kaikenlaista.

Jokainen ihminen kun on RAKASTUNUT , katselee asioita ruusunpunaisten lasien läpi. Kaitpa muista ap , miten ihania olivat ” aikaisemmat exäni”. Ikävä todeta ,mutta näin se useinkin etenee.

Miks ihmeessä ihmiset muuten eroaisivat, koska se on useimmiten tosi rankkaa molemmille, puhumattakaan lapsiraukoista.

Mietippä näitä, ennenkuin jatkat hänen kanssa. Taatusti raivostuu tai seli seli, älä hämmästy.

En taatusti jatkaisi moisen ihmisen kanssa.

Vierailija
11/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja ,SEKAISIN LOVESTA, siellä kerrotaan mitä aivoissa tapahtuu,kun rakastuu. Ja se tunnetila kestää max 1000pv, sitten alkaa ARKI.

Vierailija
12/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika ?

Vierailija
13/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele muita, vaan kuuntele omia tunteitasi ja vaistojasi.

Vierailija
14/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELLI sitä enemmän .!’

Vierailija
15/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakohan se mies olla kanssasi, jos saa tietää sinun penkoneen luvatta hänen papereistaan. Ei voi puhua luottamuksesta. Varmaan tekisit jatkossakin niin.

Vierailija
16/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaakohan se mies olla kanssasi, jos saa tietää sinun penkoneen luvatta hänen papereistaan. Ei voi puhua luottamuksesta. Varmaan tekisit jatkossakin niin.

papereitaan

Vierailija
17/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka asiallisesti vastasitte. Lähdin omaan kotiini ka laitoin laskupinkan pöydälle ja avaimet viereen.

Vaisto sanoo että hönessä todella on jotain hämärää.

Järkyttävintä oli saunamaksut jotka ovat pieniä summia eikä ole maksanut niitäkään.

Miten kehtaa asua talossa, en ymmärrä.

Puhuu tosi rumasti välillä tytölleen myös esim " ethän sä voi tajutakun olet niin tyhmä" ja kun huomautin tästä niin väitti että kuulin väärin 😤 Jättää tytön 9v yksin myös kotiin kun on töissä 7h mikä ehkä toisille voi olla o. k mutta ei minusta tunnu hyvältä , mutta minulla ei ole lapsia niin en tiedä.

Surullinen tyttö on usein ja saa raivareita.

Vierailija
18/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut? Hmmm eihän laskuissa koskaan lue onko ne maksettu vai ei. Perintäkirjeet ei ole mikään maailmanloppu. Jospa hänellä ei vaan ole ollut varaa maksaa sillä hetkellä maksujaan. On sitten kuitenkin maksanut ne vaikkakin myöhässä. Perintäkirjeethän ei ole sama kuin ulosotto.

Vierailija
19/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskut? Hmmm eihän laskuissa koskaan lue onko ne maksettu vai ei. Perintäkirjeet ei ole mikään maailmanloppu. Jospa hänellä ei vaan ole ollut varaa maksaa sillä hetkellä maksujaan. On sitten kuitenkin maksanut ne vaikkakin myöhässä. Perintäkirjeethän ei ole sama kuin ulosotto.

Tämä. En ehdi kirjoittaa enempää (klo 23).

Vierailija
20/30 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun löysit laskut ja selvisi mikä valepukki on kyseessä!

Itse tutkin kännisen ukkoni puhelinta kun sammui baari - illan jälkeen ja siinä meni 5vsuhde eikä suinkaan minun tekemisistäni vaan siitä että ukolla ollut pitkän aikaa sivusuhde huomattavasti nuorempaan naiseen.

Jos naiset epäilette miestänne niin tehkää sama , vaikka väärältä tuntuukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi