Mitä minä teen?
Olen todella hämmentynyt ja pyydän neuvoja.
n. 6kk sitten löysin ihanan miehen.
Hän on tosi kiltti ja hyvä minulle toisin kun aikaisemmat exäni ja olemme (?) todella samanlaisia.
Tänään hän on töissä illan ja siivoilin täällä hänen kotonaan ja näin laatikossa nipun laskuja.
Mies on aina sanonut että myös hänelle tärkeää maksaa laskut, vuokra jne ajallaan.
En olisi saanut mutta katsoin laskuja ja siellä oli useita laskuja joiden eräpäivä oli ollu jo viime vuonna ja perintäkirjeitäkin oli monta monta...
En tiedä mitä teen.
On pari muutakin outoa juttua liittyen hänen lapseensa..
Haluaisin ulkopuolisen mielipiteen joka ei ajattele tunteella koska minä olen rakastunut ehkä enemmän kun ikinä mutta tämän löydön jälkeen tuntuu että mies on pettänyt minut, mutta toisaalta ajattelen että ehkä tälle kaikelle on järkevä selitys.
:(
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti maksat koko pinon.
Niin tosi rakkaus tekisi.
(Varsinkin kun on mennyt "siivoamaan" toisen pöytälaatikoita...)
Mielestäni imurointi ja luuttuaminen olisi riittänyt vieraassa huushollissa.
Susta saa joku hyvän vaimon. Siivoatkin niin tarkkaan. Laatikotkin, jopa sisäpuolelta.
Etpä kyllä sinäkään ole luotettava, jos pengot toisen henkilön henkilökohtaisia papereita. Siinä olisi kyllä vakalle ollut oiva kansi. Molemmat yhtä epäluotettavia.
Mistä tiedät että laskut ovat maksamattomia?
Vierailija kirjoitti:
Perintäkirjeet samoista laskuista mm. vuoden saunamaksut jääneet maksamatta taloyhtiössämissä asuu!!
Kovasti on puolustelijoita valehtelijalle.
Ihminen ei ollut vieras vaan halusi mennä kihloihin ja muuttaa yhteen.
Case is close
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintäkirjeet samoista laskuista mm. vuoden saunamaksut jääneet maksamatta taloyhtiössämissä asuu!!
Ihminen ei ollut vieras vaan halusi mennä kihloihin ja muuttaa yhteen.Case is close
Aloittajaa alkoi hävettämään, että on penkonut toisen henkilökohtaisia papereita.
Minä ainakin säilytän maksetut laskut, heitän niitä pois parin vuoden välein. En aina merkkaa niihin, että milloin olen maksanut, joihinkin merkkaan. Mitä helvettiä sinä pengot toisen tavaroita ja asioita? Hyvä vaan että mies pääsi eroon epäluotettavasta tonkijasta.
Kukaan tuskin miestä puolustelee, mutta ap:n on myös ihan turha yrittää puolustella itseään. KENENKÄÄN papereita ei tongita ilman lupaa ja varsinkaan minkään seurustelusuhteen papereita. Törkeää käytöstä myös ap:ltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ollut vieras vaan halusi mennä kihloihin ja muuttaa yhteen.Case is close
Älä viitsi käyttää englantia jos et osaa. Ohis
Tietysti maksat koko pinon.