Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen raskaana ja ukko lähtee viikonlopuksi pe-su hurvittelemaan =(

Vierailija
09.08.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö senkin elää kuin raskaana oleva??

Vierailija
2/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla kun vapaaks pääsee niin hullaantuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nauti sinä vkl itseksesi,kun vauva syntyy niin sulla ei sellaisia tule olemaan aaaaaikoihin!!! Tee jotain sellaista mitä et enää vauvan syntymän jälkeen voi tehdä yksin :)

Vierailija
4/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö miehenkin lopettaa aläminen kun sä et lähde. anna sen nyt mennä. kyllä mieskin tuulettumista kaipaa!

Vierailija
5/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus turvata mun olon... ihan kun se baby vielä syntyisi

Vierailija
6/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pirttihirmu, meillä vain näin. Ikävä tulee heti pienestäkin erosta.

9 (yhdessä 15 vuotta)

Vierailija
7/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan mun mielipide, että kyllä tulevan isän täytyisi ymmärtää jo raskausaikana rauhoittua ja jättää juhlimiset melko minimiin. Voi muuten tulla aika shokkina se, miten elämä muuttuu kun vauva syntyy.

Vierailija
8/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ole pirttihirmu, meillä vain näin. Ikävä tulee heti pienestäkin erosta.

9 (yhdessä 15 vuotta)

Vierailija
9/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/16

Vierailija
10/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mies voi olla " raskaana" , ei se voi ymmärtää!

ja näin niitä eroja taas tehdään...

Vierailija
11/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/16

Vierailija
12/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tulisin hulluksi noin tiiviissä suhteessa. Mitä jos pääsisit joskus vaikka ulkomaille töihin vähäksi aikaa, jättäisitkö tilaisuuden käyttämättä?

-18

Vierailija:

9/16

Vierailija
13/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hiljaisuudesta ja yksin olemisesta. Sitä herkkua ei ole näköpiirissä ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen! ;-)

Toinen pointti: Toinen menee jos on mennäkseen. Jos alat motkottamaan menemisistä ja tulemisista tai vedät siitä herneen pikku nenuusi, niin ei suhteella ole paljon tulevaisuutta. Kukaan ei pidä narun päässä olemisesta. Paitsi jos mies on ihan munaton..

Vierailija
14/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 41 ja lähti kavereittensa kanssa american car show:hun. Tein sille kyllä tosi paskan tempun, menin vanhempieni luo, oli tarkotus olla siellä vaan jäähdyttelemässä pari pvää että mies saa ihmetellä mutta synnytys käynnistyi, paskaäijälle en edes ilmottanut että lapsi syntyi. se oli tietty soittanu mun vanhemmille ja kuullut siitä ja tuli sairaalaankin vauvaa katsomaan, mä en puhunut sille sanaakaan koko puolen tunnin aikana. taksilla menin sitten kotiinlähtöpäivänä hakemaan tavaroitani ja menin vauvan kanssa porukoille vielä kahdeksi viikoksi. tää suhde kyllä kariutuikin sitten ihan samaisesta syystä, jos mies halusi mennä niin hää meni, multa ei kyselty enää. usein oli päiviä poissa. kerran sitten pakkasin kamat ja jätin avaimet pöydälle ja muutin pois. elämäni paras päätös tähän mennessä.

Vierailija
15/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/16 jne...

Vierailija
16/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanotte et " pitää ymmärtää et juoksut on loppu" jne

Meillä mies kävi raskausaikana kerran baarissa ja yhden kerran to-su " omassa reissussa" ,kavereiden kanssa mökillä ja varmaan joivatkin siellä jotain,lähinnä kyllä kalastivat.

Ei olisi tullut mieleenkään,et kun minä en pääse mihinkään niin ei mieskään?? Ja KERRAN 9kk aikana to-su pois... miten joku voi sanoa,ettei mies jättäisi niin " pitkäksi aikaa" HEEEEEEEH!!!

kamala ajatuskin....

Ja kyllä mun mies on vauvan synnyttyäkin saanut käydä kalassa,nyt ei oo halunnut (poika jo 4v) kertaakaan olla yhtä yötä kauempaa poissa,mut yötä oli jo vauva-aikana pois.

Nyt kun poitsu on jo iso poika (ja n 2v lähtien) minäkin olen tehnyt omia reissuja kavereiden luo jotka asuu toisessa kaupungissa ja muutaman kerran ollut,HUI,yötä poissa kotoa!!!!

Vierailija
17/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisin aika erossa kahden 9 vuoden aikana on 4 päivää.

10-vuoden sisällä kaks viikkoa.

Ikävä jo pienestä erossa olossa, enkä osaa nukkua yksin.

Vierailija
18/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies baarissa käynyt 1,5 vuoteen ja olen sanonut et menis nyt kun vielä voi. Eipä ole mennyt, ei työporukan risteilylle, ei baariin...

Musta nyt olis hyvä väli käydä koska sit ku vauva tulee taloon niin en sit kyl kato hyvällä jos mies sit sillon alkaa huitelemaan.

Vierailija
19/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa, että joutuu olemaan miehestään erossa. Työmatkoja, kursseja toisessa kaupungissa, tyttöjeniltoja :) tai mitä vain. Itseäni rajoittaisi liikaa, jos pitäisi olla jatkuvasti miehen kanssa käsi kädessä.

-18

Vierailija:

9/16 jne...

Vierailija
20/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lisäksi 3 muutakin lasta. No menkööt jos haluaa. Minäkin menen jos siltä tuntuu :)