PETITE POMMESTA tilanneet
Miten saatte tilauksen läpi?Olen päässyt kassalle kolmesti ja aina suoritus on epäonnistunut.Olen kokeillut eri kortteja ja pyytänyt tilinroa ja jättänyt lukuisia sp.viestejä,mutta yhteenkään ei ole tullut vastausta.
Esim.Petit pataponen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia,vaan kaikki on sujunut suorastaan loistavasti.
On muuten söpöjä syysvaatteita kummassakin,vaikkakin jälkimmäisessä aika kalliitakin...
Kommentit (8)
.. ei tilaus mennyt ekalla kerralla läpi, kun en fiksuna heti keksinyt mitä sieltä kortin takaa piti kirjoittaa, ei tuo tanska oikein luonnistu :). Mutta tokalla kerralla meni läpi, ja minullakin tosiaan nuo summat tanskan kruunuina.
kiitos vinkistä!
Oletko maksanut luottokortilla?Jossain vaiheessa joku kertoi tilanneensa niin,että sai tilinron sähköpostiinsa ja sitten maksaneensa,mutta tanskaa ymmärtämättömänä en ainakaan moista vaihtoehtoa suoraan löydä.Sivuilla ei myöskään näy maksun aikana salausta,onko turvallinen?
Mulla sama juttu eli jäi kiinni siitä mitä piti kirjoittaa kortin takaosasta,ei siis hyväksyny sitä millään.Onko se se 4-numeroinen luku vai mikä? =0)
Minulla oli nimittäin samoja ongelmia vaikka muiden nettikauppojen kanssa vastaavaa ei ole ollut.Ja osasin kyllä näpytellä oikeat numerot ahkerana nettishoppaajana;)
Laitoin vain sähköpostia englanniksi petite-pommelle ja hyvin onnistui.Sähköpostissa olen aina kirjoittanut mitä tilaan ja saanut vastauksena swift koodit yms.
Nettipankilla maksettaessa mitään ekstra kuluja ei ole tullut.
Suosittelen!Nimimerkillä itsekin tilaamista suunnitteleva:D
Kuinka pian sait sähköpostia eli siis vastauksen siitä kun lähetit viestiä petiteen?Kun malttamattomana olen jo muutaman viestin lähettänyt...Kiitos kaikille vastanneille,onneksi en ole ainoa,jolla ongelmia on ollut ko.kaupassa:)
Itselläni Mastercard ( jos noissa jotain eroa) ja kirjoitin vasemmalla ihan alhaalla olevat kolme kirjainta sinne. Minulla siis alhaalla vasemmalla kaksi kirjainta väli ja kolme kirjainta siellä, siis tyyliin 09 JKS, ja kirjointin tuon kirjainsarjan sinne. Yritin ensin näpytellä niitä numeroita, jotka löytyy allekirjoituksen yläpuolelta, vaan ei kelvannut :).
On se hauskaa, kun tuo tanska luonnistuu, huonolla ruotsilla ymmärsin sanan kolme, ja sitten mietin mitä kolmea se tarkoittaa.. Kokeilemalla onnistu :D.
Tosin kauppa ei ole ihan joka päivä auki joten se saattaa vaikuttaa asiaan.Nopeasti olen kuitenkin vastauksen aina saanut...Saattaa myös olla että tilauksia on nyt tullut paljon (osin tämänkin palstan ansiosta) ja siksi vastaus viipyy.
Jos olen muuttanut summat niin että näkyvät euroina en ole päässyt kassalle mkasamaan, mutta kun summat ovat tanskan kruunuina on tilaus mennyt läpi =)