Kahdessa kuukaudessa alle 10% annettu ensimmÀinen annos
Kommentit (15)
Huvittavaa ettÀ edes luullaan suomalaisten ottavan sitÀ rokotetta,suurin osa ei nimenomaan ota sitÀ.
TÀytyy kyllÀ olla aika vajaa tapaus, ettÀ suostuu ottamaan kokeellisen feikkirokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Sannalle ripeÀstÀ toiminnasta!!! HyvÀ Sanna!!! /s
Ei ole Sannan vika, ettÀ EU on sössinyt rokotehankinnat.
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy kyllÀ olla aika vajaa tapaus, ettÀ suostuu ottamaan kokeellisen feikkirokotteen.
EU:n hyvÀksymÀt koronarokotteet ei ole mitÀÀn kokeellisia feikkirokotteita, vaan niiden tehosta ja turvallisuudesta on kattavaa tutkimustietoa.
Rahahan siellÀ puhuu, ettÀ kenelle niitÀ rokotteita toimitetaan ja kuinka paljon.
MistÀ vetoa, niin tÀÀ rÀjÀhdys tartunnoissa johtuu siitÀ, ettÀ rokotetut levittÀÀ sitÀ rokottamattomiin!!!
Monissa muissakin rokotteissa on sama!
Nyt tarvitaan express-rokotuslinjasto jossa jokainen voi itse piikittÀÀ itseÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU:n hyvÀksymÀt koronarokotteet ei ole mitÀÀn kokeellisia feikkirokotteita, vaan niiden tehosta ja turvallisuudesta on kattavaa tutkimustietoa.
Hahahaa!! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siitÀ voi olla kattavaa tutkimustietoa, kun kliiniset testit pÀÀttyvÀt 2023 ?
Juuri tÀmÀn aamun telkkarin Korona infossa Taneli Puumalainen nÀytti pylvÀÀt ja tilastot, jossa Suomi on Euroopassa hyvÀssÀ vauhdissa.
Rokotepula on muissakin maissa, ei vain Suomessa.
Ruotsissa sama juttu kuin Suomessa, rokotteita tulee milloin tuleem ja tipotellen ja pieniÀ mÀÀriÀ, samoin kuin Suomeenkin.
Olen jatkuvasti yhteydessÀ EtelÀ-Ruotsissa asuviin sukulaisiin ja tiedÀn hyvin ruotsalaisten omat tunnelmat koronasta ja rokotuksista.
Vierailija kirjoitti:
MistÀ vetoa, niin tÀÀ rÀjÀhdys tartunnoissa johtuu siitÀ, ettÀ rokotetut levittÀÀ sitÀ rokottamattomiin!!!
Monissa muissakin rokotteissa on sama!
ĂlĂ€ sönkötĂ€.
Eniten on rokotettu vanhuksia ja hoitolaitoksissa olevia iÀkkÀitÀ.
Miten kummassa he tartuttavaisivat ketÀÀn, kun eivÀt liiku yhtÀÀn missÀÀn.
Kotihoito hoitaa kotiin, ateriat tulee valmiina. Ja hoivakodissa olevat ovat aina sisÀllÀ.
TÀllÀ paikkakunnalla rokotustila tai odotustila on sen luokan koronalinko (pieni koppi), ettÀ en mene rokotettavaksi, jos ei asiaan tule parannusta. Olishan se aika nurinkurista jos rokotusreissulla saa koronan ja ehdit sairastaa vakavan tautimuodon tai jopa kuolla siihen ennen kuin rokotus alkaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvitaan express-rokotuslinjasto jossa jokainen voi itse piikittÀÀ itseÀÀn.
Ei yhtÀÀn hullumpi ajatus.
Ruotsissa saa itse ottaa koronanÀytteen kotona, laittaa sen muovipussiin ja lÀhettÀÀ tai viedÀ sen analysoitavaksi.
Itse vaan työnnÀt sen puikon syvÀlle nenÀÀn ja siinÀ se nÀyte on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siitÀ voi olla kattavaa tutkimustietoa, kun kliiniset testit pÀÀttyvÀt 2023 ?
Myös tavallisen kansan rokottamisesta ja sen vaikutuksista on tehty tutkimuksia.
Kiitos Sannalle ripeÀstÀ toiminnasta!!! HyvÀ Sanna!!! /s