Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt lihava mies

Vierailija
04.03.2021 |

Nainen, voitko nähdä lyhyttä pyöreää miestä seksikkäänä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha harvemmin on seksikäs. Ainakin pitää olla raamia, kunnon hartiat ja sellainen karhumainen äijänköriläs. Kauheinta on jos perse on leveämpi kuin hartiat, sellainen kokispullotyyppi. 

Danny DeVito ei kyllä sytytä lainkaan...

Vierailija
2/12 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on varakas tai johtavassa asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä vatsakkaista miehistä

Vierailija
4/12 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lyhyen voin, mutta pyöreää en.

Vierailija
5/12 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Olen varmasti nähnytkin.

Pieni pyöreä vatsakumpu on symppis. Etenkin jos on vähän pehmeää karvaa.

Vierailija
6/12 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mahakas karhumainen lyhyt mies.

Todella ihana mies.

Vierailija
7/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen mahakas karhumainen lyhyt mies.

Todella ihana mies.

Hienoa kuulla, mutta pidätkö hänestä juuri ulkonäön takia? Ihastuitko ulkonäköön?

Vierailija
8/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lyhyt ja leveä, lihaksikas mies. Tiedän, että se ei naisia kiinnosta, joten en edes yritä. Tyydyn olemaan ilman naista, elämässä on muutakin.

Ja tervekätinen mies pystyy hoitamaan fyysiset tarpeet itsekin, ettei tule eturauhasvaivoja.

Vierailija
9/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lyhyt ja leveä, lihaksikas mies. Tiedän, että se ei naisia kiinnosta, joten en edes yritä. Tyydyn olemaan ilman naista, elämässä on muutakin.

Ja tervekätinen mies pystyy hoitamaan fyysiset tarpeet itsekin, ettei tule eturauhasvaivoja.

Ai?!

Kyllä minua on kiinnostanut, jos on ollut sopivasti pilkettä silmässä.

Vierailija
10/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onneksi löytänyt yhden naisen joka kiinnostui, silloinkin kyllä sain kuulla selvästi että se ei tapahtunut ulkonäön takia. 😊

Kun olin poikamies ja tukevassa kunnossa, niin sain baareissa yms. sellaisissa tilanteissa todella väheksyviä katseita ja kommentteja naisilta. Joskus kun yritin edes katsoa heihin päin. Eiväthän he olleet sinne mitään pandaa tulleet hakemaan.

Mutta elämäni varrella olen myös laihtunut niin, että en ollut itseäni tunnistaa. Tällöin sain jopa suoria ehdotuksia naisilta. Mutta en vain pysty pitämään itseäni siinä kuosissa, vaikka tiedän että se olisi tämän asian kannalta hyvä. Ei kiinnosta vissiin tarpeeksi. Ja huomasin että itsestänikin tuli kusipää kun sain liikaa huomiota.

Miehiä pidetään usein naisia esineellistävinä, ehkä he meistä joilla on siihen ulkonäön puolesta varaa ovatkin,mutta sama pätee kyllä toisinpäin. Ja nytkin on varmasti paljon miehiä jotka kärsivät tästä, puutteena, läheisyyden kaipuuna ja yksinäisyytenä, sekä huonona itsetuntona. Ja kun esimerkiksi pituudelleen ei mitään vaan oikein voi.

Pituudellahan voi saada naisten silmissä pienen lihavuudenkin anteeksi. Kaikin puolin iso mies on varmaan turvallinen. Kun taas 10-15cm lyhyempi monien mielestä vain ällöttävä. Ymmärrän tämän täysin, ei itseänikään miehenä hirveästi viehätä todella isot (pitkät ja tukevat) naiset.

No...tasan ei käy onnen lahjat, ja niillä korteilla on pelattava jotka saa. Ja mitä muita sanontoja niitä nyt onkaan. Otettava silti paras irti mitä saa, ja aina muistettava että huonomminkin voisi olla. :)

Vierailija
11/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiakin on monenlaisia, esim itse pidän nimenomaan lyhyistä miehistä. Omalle ulkonäölleen ja olemukselleen voi yrittää myös tehdä jotain että olisi parempi vienti. En ole itse mitään missiainesta naaman tai vartalon puolesta, ja aina on nätimmillä ystävillä ollut parempi vienti, mutta olen aina kuntoillut ja pitänyt huolta etten liho kauheasti, pitänyt pitkää tukkaa, pukeutunut kivasti ja ollut miehille hymyileväinen. Minulla on myös luonnostaan kai aika hyvä itsetunto varsinkin tällaisissa seksuaalisissa asioissa, se ehkä johtuu siitä, että en ole niin älyttömän miehenkipeä vaan elämässä on muutakin mielenkiintoa ollut aina.  Aivan tarpeeksi olen saanut miehiltä huomiota, poikaystäviä ja seksiä, enkä ole jäänyt suremaan ulkonäköä. Nykyisin seurustelen aivan ihanan 170 cm miehen kanssa ja meillä on huippuseksiä ja ihanaa yhdessä. Ihmiset tietysti katsoo aina ulkonäköä, mutta se että on terveen ja iloisen oloinen, tekee jo paljon. Tsemppiä vaan kaikille ei niin täydellisille.

Vierailija
12/12 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiakin on monenlaisia, esim itse pidän nimenomaan lyhyistä miehistä. Omalle ulkonäölleen ja olemukselleen voi yrittää myös tehdä jotain että olisi parempi vienti. En ole itse mitään missiainesta naaman tai vartalon puolesta, ja aina on nätimmillä ystävillä ollut parempi vienti, mutta olen aina kuntoillut ja pitänyt huolta etten liho kauheasti, pitänyt pitkää tukkaa, pukeutunut kivasti ja ollut miehille hymyileväinen. Minulla on myös luonnostaan kai aika hyvä itsetunto varsinkin tällaisissa seksuaalisissa asioissa, se ehkä johtuu siitä, että en ole niin älyttömän miehenkipeä vaan elämässä on muutakin mielenkiintoa ollut aina.  Aivan tarpeeksi olen saanut miehiltä huomiota, poikaystäviä ja seksiä, enkä ole jäänyt suremaan ulkonäköä. Nykyisin seurustelen aivan ihanan 170 cm miehen kanssa ja meillä on huippuseksiä ja ihanaa yhdessä. Ihmiset tietysti katsoo aina ulkonäköä, mutta se että on terveen ja iloisen oloinen, tekee jo paljon. Tsemppiä vaan kaikille ei niin täydellisille.

Olet aivan oikeassa. Kannattaa pitää itsestään huolta vaikka olisikin lihava, ja olla hymyileväinen jos pystyy. Siksi ehkä edes sen yhden naisen onnistuin saamaan. Mutta naiset ovat tämän asian suhteen vähän onnekkaammassa asemassa, joten kokemuksiasi on ehkä huono verrata miesten kokemuksiin. Miehillä kun on keskimäärin haluja reilusti enemmän kuin naisilla ja ehkä siihen vaikuttaa muutkin tekijät,mutta miehet pitävät kyllä rimaa paljon matalammalla, varsinkin pelkän seksin saamisessa. Ja tästä johtuen vähemmällä ulkonäöllisellä lahjalla varustettu nainen voi saada läheisyyttä ja seksiä reilusti helpommin kuin vastaava mies. Vaikka mies pitäisikin hygieeniastaan huolta tms. Tämä on fakta, ei tarvitse kuin koittaa laittaa seuranhaku ilmoitus naisena tai vastaava miehenä ja katsoa yhteydenottojen määrää.

Mutta kommenttiisi silti yhdyn. Itsestä huolenpito ok kaiken A ja O.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän