Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri rokotuksessa tekaistulla epikriisillä :D

Vierailija
04.03.2021 |

Näin meni läpi HUS:issa, krooninen astma antoi luvan mulle, 34-vuotiaalle, vähän etumatkaa jonossa. Mitäs tähän sanotte, ohjeita saa soveltaa!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ettei omaatuntoa selkeästi kolkuta

Vierailija
2/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit

Oikeasti, ei tuollainen voi mennä läpi. Luulisi että tarkistavat ristiin jostakin tietokannasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö provoilija.

Vierailija
4/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää nämä rokotus ja korona provot.

Rokotettavan sairaus voidaan tarkistaa Kanta ohjelmasta.

Vierailija
5/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, kävin itse juuri rokotuksessa ihan aitona 1. ryhmään kuuluvana sairauden vuoksi riskiryhmäläisenä. Ja katsovat tiedot kyllä ihan muualta - enkä kerro miten ja mistä. 

Vierailija
6/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/6, tämä tyytyväinen lammas sai jo piikin, harmillisen hitaasti etenee. 

Vierailija
7/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettu poliisille nettivinkki.

Tällaisia terveyspapereita lähdetään väärentämään ja saadaan hyötyä muiden riskiryhmäläisten ja sairaiden kustannuksella!

Vierailija
8/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vissiin katsoneet sun lääkkeitä sairauksiisi. Nooooo juuust! 0,1/5,0

Vierailija
9/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on krooninen astma, se on siinä Kela-kortissa numerona ja Kela-kortti pitää esittää ennen rokotusta.

Vierailija
10/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS ei rokota.

Kunnat hoitavat - ja jokainen rokotusoikeus tarkistetaan Kannasta.

Vierailija
11/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit

Oikeasti, ei tuollainen voi mennä läpi. Luulisi että tarkistavat ristiin jostakin tietokannasta

Voi mennä läpi.

Juuri luin uutisista että voi tuoda kopioidun A4 esim. epikriisitä josta ilmenee sairaus.

Vierailija
12/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia terveyspapereita lähdetään väärentämään ja saadaan hyötyä muiden riskiryhmäläisten ja sairaiden kustannuksella!

Siellä ei esitetä mitään terveyspapereita, ainoastaan Kela-kortti.

Vierailija
13/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on krooninen astma, se on siinä Kela-kortissa numerona ja Kela-kortti pitää esittää ennen rokotusta.

Jospa se kortti unohtui kotiin tai sitä uutta korttia ei ole edes saanut vielä kun sairaus vasta todettu tms. Kelalla viivettä..

Vierailija
14/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikeasti krooninen astma, eikä mulla siinä lue mitään koodia astmasta. Verenpainetaudin koodi kyllä lukee. (En ap)

Vierailija
15/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on päivä päivältä huonompia.

Vierailija
16/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä.

Juuri oli uutisissa juttua että jos kannasta ei löydy tietoja, voi itse tulostaa epikriisin sairaudesta ja tuoda sen tiedon paperisena. Joku käy yksityisellä tai sairaus niin vanha että tieto löytyy paperisena.

Ottakaa selvää.

So? Jos poliisi katsoo ettei syytä huoleen niin se ei sitten tutki nettivinkkiä! Mutta sen päättä poliisi - et sinä.

AP juttu voi pitää todellakin paikkaansa. Ulkomaita muiden nähty näitä kiihkokiireessä olevia koronahulluhuijareita. Osa jopa naamioinut itsenä vanhukseksi että saisi rokotteen.

Vierailija
17/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus-alueella ei vielä rokoteta 34-vuotiaita astmaatikkoja. Porvoosta en tiedä.

T. 37 v astmaatikko

Vierailija
18/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla selkärankareuma, joka ei kyllä ole noin kymmeneen vuoteen oireillut, eikä siihen enää siis lääkitystäkään.

Kela-kortissa kyllä koodi sairaudesta. Selkärankareumaa sairastava kuuluu II-riskiryhmään, joten pääsenköhän siis ihan korttia näyttämällä rokotettavaksi?

Sairastin kyllä Koronan jo viime keväänä erittäin vakavana. Olin sairaalassa ja teholla hiukan alle kuukauden.

Muuten olen perusterve ja normipainoinen ilman tuota diagnosoitua reumaa.

Vierailija
19/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma sinänsä ei oikeuta etuiluun. Vain jos se on huonossa hoidossa ja liittyy muutakin ongelmaa. Sairastin jo koronan oman astmani kanssa, eikä tuo ollut nuhakuumetta kummempi. Jonkin verran yskitti niinkuin mikä tahansa flunssa.

Astmaisenakin olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen.

Vierailija
20/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä.

Juuri oli uutisissa juttua että jos kannasta ei löydy tietoja, voi itse tulostaa epikriisin sairaudesta ja tuoda sen tiedon paperisena. Joku käy yksityisellä tai sairaus niin vanha että tieto löytyy paperisena.

Ottakaa selvää.

So? Jos poliisi katsoo ettei syytä huoleen niin se ei sitten tutki nettivinkkiä! Mutta sen päättä poliisi - et sinä.

AP juttu voi pitää todellakin paikkaansa. Ulkomaita muiden nähty näitä kiihkokiireessä olevia koronahulluhuijareita. Osa jopa naamioinut itsenä vanhukseksi että saisi rokotteen.

Naiset pukeutuivat mummoiksi saadakseen koronarokotteen USA:ssa – tilanne päätyi nolosti

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/e7ac5a3e-3982-4d35-8b10-4cb1d3ba…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän