Koska luulette, että on mahdollista mennä käymään kaupunkilomalla Lontoossa?
Kommentit (6)
Minä menen ainakin heti kun tiedän miten välttää karanteenin!
Eipä sinne taida keretä kun 2022 on enää muutamia ihmisiä hengissä maapallolla.
Kun on rokotuksen saanut voi lähteä matkoille.
Mutta rokotuksen jälkeen on odotettava vielä ainakin 4 vkoa, että rokote alkaa kunnolla elimistössä tehota.
Eihän se niin mene, että kun rokote on pistetty, voit seuraavana päivänä matkustaa ulkomaille.
Et voi, etkä vielä seuraavana viikkonakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun on rokotuksen saanut voi lähteä matkoille.
Mutta rokotuksen jälkeen on odotettava vielä ainakin 4 vkoa, että rokote alkaa kunnolla elimistössä tehota.
Eihän se niin mene, että kun rokote on pistetty, voit seuraavana päivänä matkustaa ulkomaille.
Et voi, etkä vielä seuraavana viikkonakaan.
Ja toki rokotettunakin Suomeen palatessa ollaan kiltisti pari viikkoa karanteenissa, rokote kun ei takaa sitä, etteikö virusta voisi levittää.
Tosin 99% näistä ulkomaille hinkuvista "minä minä minä" -idiooteista ei varmasti mihinkään omaehtoiseen karanteeniin jää, joten pakkotestausta ja -karanteeneja odotellessa.
Kunpa nuo katupartioinnista innostuneet tyypit saataisiin rajalle vastaanottamaan tuota "pakko päästä reissuun, PAKKO" -ryhmää ja tarvittaessa antamaan ex-tempore hammashoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sinne taida keretä kun 2022 on enää muutamia ihmisiä hengissä maapallolla.
Mihin ne kaikki on kuolleet?
EIköhän Venäjälle pääsee huomattavasti aiemmin kuin Isoon-Britanniaan. Sputnik sentään toimii paljon paremmin kuin Oxfordissa kehitetty rokote (Astrazeneca).