Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Advancen herkemmästä raskaustestistä

09.08.2006 |

Hei!

Onko joku saanut ko testiin vahvan testiviivan?

Testasin lauantaina Apteekin omalla haamun ja vielä tänään (ke) tuohon Advanceen tuli todella heikko testiviiva. Plussahan se on, mutta olo on tosi epävarma. Ehkä tuulimuna tms. Mieskään ei tuon perusteella usko koko raskauteen ;).

Täytyy kai vielä jatkaa testailua. Enpä olisi uskonut että mustakin tulee tällainen testien suurkuluttuja.. Aiemmin kun vastaus on ollut hyvin selvä!

No, nyt ei ovulaatioajankohdastakaan kyllä ole tietoa.

t. Peetu-Lotta kp 36/28(?)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse saman testin kp 32/??? illalla ja haalea, mutta punertava viiva kuitenkin tuli. Ovulaatiosta (tai ainakin niin luulen) oli noin 11-12 päivää. Kp 36 tein uuden testin ja siihen ilmestyi viiva heti, mutta se ei testiajan puitteissa tullut läheskään konrolliviivan väriseksi. Aikaisemmassa raskaudessa (muistaakseni Surestick) viiva tuli saman väriseksi kuin kontrolliviiva. Advancen ohjeissa lukee, että jos viiva tulee näkyviin 40 sekunnissa, on hormoonia paljon. Eli olisiko Advancessa niin, että hormoonipitoisuuden ilmaisee se, kuinka nopeasti viiva tulee, ei niinkään viivan yhtäpitävyys kontrolliviivan kanssa? Tosiaan ekassa testissäni kesti pari-kolme minuuttia, ennen kuin edes haamu tuli esiin.

Peetu-Lotta, jos kuitenkin teit Apteekin omalla haamun aiemmin (sehän ei ole edes yhtä herkkä kuin Advance), niin tuskin kannattaa huolehtia Advancen viivan tummuudesta. Tarkkailitko,kuinka nopeasti viiva tuli? Itse tein molemmat testit illalla, entä sinä?

Ja tuosta ovulaatiosta vielä, ekan kohdalla laskettu aika siirtyi ultrassa kahdella viikolla eteenpäin, kun ovulaatio oli ollut tosi myöhäinen.

Olipa sekavaa sepustusta, anteeksi siitä!

Mutta minuakin kiinnostaa, onko joku saanut kontrolliviivan värisen viivan???

Vierailija
2/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt illalla testasin Apteekin omalla selvän plussan. Edelleen viiva haaleampi kuin kontrolli, mutta alkoi muodostua lähes heti. Eli ei sillä Advancen viivan tummuudella tosiaan ole väliä!!! lImeisesti mulla on ollut myöhäinen ovulaatio, tai myöhäisempi kuin ajattelin ja ilman sitä en olisi raskautunutkaan ;). Onnea sinullekin mum80!!!

P-L ja rv:t hakusessa, varmaan nyt 4+0 korkeintaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kunnon plussan. Ultrassa sitten selvisi, että olin ekat testit tehnyt joskus rv 3+4, minulla kun pitkä ja epäsäännöllinen kierto.. Eli ei ihme, etteivät viivat meinanneet vahvistua! :0)

Vierailija
4/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti Peetu-Lotta! Ilmeisesti Advancella tosiaan sitten on näin, helpottava tieto :o)

Esikoisen suhteen en ollut näin höpsö testaamisissa, kai se tieto ja kokemus lisää tuskaa.

Itselläkin viikot hakusessa, laskeskelin tekay.fi sivuilla, että LA voisi olla noin 15.4.2007.

Nyt vaan peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin!

Vierailija
5/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen laskuissani päätynyt tuohon 15.4. päivään. Ultrassa varmistuu sitten!

t. P-L