Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverin vaimo ärsyttää - miten lopettaa yhteydenpito kohteliaasti?

Vierailija
04.03.2021 |

Mies tapasi pari vuotta sitten harrastuksessaan yhden kaverin, jonka kanssa on siitä lähtien hengaillut ja heistä ovat tulleet ns. best friends. Pari kuukautta sen jälkeen tapasimme neljästään ja se kaverin vaimo on siitä lähtien jotenkin nähnyt mut parhaana kaverinaan. Siis meillä on neljästään ihan kivaa, mutta en vain kestä tätä naista, jos ollaan kahdestaan. Tapaamme tasaisin väliajoin kun aikoinaan suostuin tapaamaan torstaisin kun miehet olivat yhdessä treenamassa. Mutta se ei ole koskaan ollut mulle mikään viikon kohokohta vaan usein saan hampaat irvessä itseni kammettua tapaamiseen. Meillä on ihan eri arvot, kiinnostuksen kohteet ja mielipiteet. Mutta silti hän pitää minua "parhaana ystävänään" ja WhatsApp laulaa päivittäin, vaikka en kaikkiin viesteihin edes vastaa.

Oltiin tämän parin kanssa lomallakin edellisvuonna ja mulle se oli yhtä helvettiä. En kuitenkaan uskalla sanoa miehelle, että tämä nainen on todella ärsyttävä ja oikeastaan ei haittaisi yhtään, jos hän häipyisi elämästämme. En myöskään kehtaa sanoa sitä tälle naiselle suoraan.

Miten tehdä tämä hienovaraisesti?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit hyvin vedota koronaa. Sanot ettet/ettette halua tapailla nyt ketään.

Vierailija
2/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei se lopeta yhteydenpitoa esim WhatsAppissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä oli jo konkreettinen ohje. En ymmärrä ihmisiä, jotka tänä aikana tapailevat toisiaan. Ja sitten kun korona helpottaa niin järjestät itsellesi torstaisin jonkin muun harrastuksen tai menon. Otat vähitellen etäisyyttä.

Vierailija
4/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit jonkun harrastuksen torstaille.

Vierailija
5/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi miehellesi kertoa, ettei sinulla synkkaa tämän naisen kanssa?

Vierailija
6/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin viesteihin ole pakko vastata. Jos kysyy niin sanot että hups,en huomannut

Vierailija
7/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan, hyvä tietää ajatuksesi 😥

Vierailija
8/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa? Vastaat vain harvakseltaan.

Vierailija
9/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennät whatsappin häneltä ja katsot viestit silloi, kun jaksat. Vastaat vain kun hän kysyy jotain ja silloinkin viiveellä.

Suoraselkäinen tapa olisi tietenkin sanoa suoraan, että olet nyt liian kuormittava, mutta eihän ihmiset tällaista uskalla sanoa/vastaanottaa suuttumatta.

Vierailija
10/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua käy sääliksi se toinen nainen, joka on luulut saaneensa kaverin ja viettää sen kanssa hyvää aikaa samalla kun toinen oikeasti inhoaa sitä

Vierailija
11/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että on kiireitä, että et ehdi vastailemaan. Kun tapaatte, hauku vaihvihkaa, tai ole aina tyytymätön johonkin hänessä. Todennäköisesti vähitellen kyllästyy sinuun, tai saatte kehitettyä jonkun riidan, jonka avulla pääset hänestä.

Vierailija
12/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa? Vastaat vain harvakseltaan.

No olen koittanut, mutta sitten tulee joko puhelinsoitto, Facetime tai muuta, jossa kysyy, että onko mulla kaikki ok kun en vastaa...

Vierailija
13/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kuvio.

Minullakin on pari kaveria, joiden puolisoita vaimoni juoksee karkuun ja syystä.

Vierailija
14/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua käy sääliksi se toinen nainen, joka on luulut saaneensa kaverin ja viettää sen kanssa hyvää aikaa samalla kun toinen oikeasti inhoaa sitä

No tämä. Kaikenlaiseen valheeseen tuntuu koko elämä perustuvan nykyään. Kehenkään ei voi luottaa.

Vierailija
15/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittävä myös vähä-äläisyys. Normaali ihminen ymmärtää ottaa vinkeistä vaarin.

Vierailija
16/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää myös vähä-älyisyys. Normaali ihminen ymmärtää ottaa vinkeistä vaarin.korjattu

Vierailija
17/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi helpompaa antaa konkreettisia ohjeita, jos tietäisi tarkemmin mikä erityisesti ärsyttää? Nyt saa sen kuvan tämän tekstin perusteella, että tämä miehesi kaverin vaimo on hyvinkin ulospäinsuuntautunut, ystävällinen ja innostunut seurastasi ja sinä taas tavallinen suomalainen jurottaja, joka vetäytyy hiljaisena ja suuttuneena nurkkaan kun joku alkaa puhumaan sinulle.

Pahoittelut, koska näinhän tämä tilanne ei varmasti ole! Kerrotko tarkemmin luonteidenne eroista ja siitä miksi yhdessäolo tuntuu hankalalta niin on helpompi hahmottaa tilannetta, sekä pakotie ja pääsy siitä pois.

Vierailija
18/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään kohteliasta tapaa ole. Joko sanoo suoraan tai sitten vaan välttelee yhteydenpitoa ja seurustelua.

Vierailija
19/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä näitä pakkopulla perheystävyyksiä, jos joku ystävystyy jonkun kanssa, niin eihän se ole mikään automaatti, että ko. henkilöiden puolisotkin ovat ystäviä tai lapset keskenään.

Vierailija
20/34 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljennät whatsappin häneltä ja katsot viestit silloi, kun jaksat. Vastaat vain kun hän kysyy jotain ja silloinkin viiveellä.

Suoraselkäinen tapa olisi tietenkin sanoa suoraan, että olet nyt liian kuormittava, mutta eihän ihmiset tällaista uskalla sanoa/vastaanottaa suuttumatta.

Niin, olen kyllä miettinyt, että pitäisi sanoa, että olet ihan mukava ihminen, mutta ei meistä ole kavereiksi. Mutta sitten ajattelen, että hän on kertonut mulle periaatteessa kaiken itsestään ja elämästään niin pettäisin hänen luottamuksensa ja hänelle tulisi huijattu fiilis.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän