Maanantaina on naistenpäivä - kenelle ihanalle naiselle antaisit ison kimpun punaisia ruusuja?
Saisiko niitä puoliso, äiti vai joku muu erityisen tärkeä henkilö?
M38
Kommentit (76)
Suomessa jokainen päivä on nykyään naistenpäivä.
Annan paketin punaisia maskeja ensimmäiselle vastaantulijalle.
Itselleni. En osta koskaan itselleni mitään, ja olen useita vuosia laittanut muut kaikessa etusijalle. Omaishoitajuuteni päättyi hiljattain ja olen yksin. Siksi nyt kerrankin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut punaisia ruusuja. Jotenkin tosi tunkkainen ja mieliluvitukseton valinta.
Samoin. Inhoan punaisia ruusuja. Ei sovi mihinkään sisustukseen.
Maarit Tyrkylle. Tästä onkin ollut joskus puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiaiselle.
Hänellä on ollut viime aikoina vaikeuksia ja kukat saattaisivat piristää mieltä.
Ehdottomasti.
Antaisin ison kimpun Jacinda Katelle. Hän on johtanut hienosti korona kriisiä ja tehnyt oikeasti toimivia toimenpiteitä koronan ehkäisemiseksi omassa maassaan. Upea nainen!
Itselleni. Ne kukkaset näytti niin vietävän hyviltä kaupoissa...
Antaisin ne oikeushammaslääkäri Helena Rannalle. Upea ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Itselleni. Ne kukkaset näytti niin vietävän hyviltä kaupoissa...
Ostaako arvon narsisti itsellensä kenties narsisseja?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kulkevat naistenpäivänä aina vähän häntä koipien välissä ja ostavat naisille suklaata tai jotain vastaavaa. He pitävät sitä isona asiana. Todellisuudessa tuollainen on vain vähän kiusallista. Ihan söpöä tietenkin, mutta ei naistenpäivällä oikeasti ole mitään väliä.
Tulee mieleen vain se kauhea naistenpäivänkonsertti.
Milloin on vastaava miestenpäivä. Mitä saavat miehet ?
Miestenpäivä on 364 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Eevalle
Kiitos 😍
T: Eeva
Sanna Marin saa multa ruusut. Ihan vaan siksi että hänelläkin olisi joskus kiva mieli.
Hakupalojen Meku Manner saa minulta kukkeja.
Työkaverilleni johon olen palavasti ihastunut. Harmi vaan että taitaapi olla hetero :(
N28