Avioero seksin takia
Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.
Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.
Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.
Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.
Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.
Kommentit (822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ottaa miehen egoon, ettet halua häntä.
Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.
Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.
Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.
Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.
Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.
Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.
Kuka haluaa olla läheinen ihmisen kanssa jolta ei saa seksiä?
Ainoa mikä erottaa parisuhteen ja kaverisuhteen on seksi. Jos seksiä ei ole niin ei ole parisuhdettakaan.
Kuka haluaa olla läheinen ihmisen kanssa joka haukkuu ja uhkailee?
Kaikki seikat jotka erottavat parisuhteen alistussuhteesta myötävaikuttavat seksiin. Jos niitä ei ole niin ei ole seksiäkään.
AP:n esimerkki ei uhkaillut. Se ei ole uhkailua sanoa että hakee eroa jos ei saa seksiä. Se ei ole uhkailua jos sanoo hakevansa seksiä muualta jos sitä ei omalta vaimolta saa.
Hyi ap, miksi edes avioiduit. Lopeta se juominen... kirjoituksesi on sekava!
Ekö naiset ymmärä, että heidän läheisyytensä johtaa siihen, että miehellä hormonit alkavat vaatia seksiä. Se on ihan apinamiehiltä asti periytynyt luonnon valinta. Kun mies haistaa naisen tuoksun, luonto hoitaa loput!
Luen edelleen ketjun otsikon "avioero seksin aikana"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä on, että parisuhteessa miehet kuin unohtavat, miten itsetyydyttää itseään?
Miksi olla parisuhteessa jos pitää itse tyydyttää itsensä?
Parisuhteen tärkein asia on seksi!
NIINPÄ!!!
Jos ja kun mies aina vain ottaa oman nautintonsa ja jättää vaimon kiihottuneena ilman tyydytystä, miksi olla parisuhteessa? Itsensä voi tyydyttää tuhansin tavoin ilman, että ensin likaa itsensä alistumalla miehen runkkupatjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän elämä ei tosiaan ole seksi vaan huonosti käyttäytyvä mies. Tuollaisen seurassa vähätkin halut lähtee kokonaan. Jos mies ei suostu terapiaan, niin teille ero on hyvä vaihtoehto, kun kotielämä on painajaista.
Jokainen tulee vihaiseksi kun omalta vaimolta ei saa seksiä.
Jokainen nainen tulee surulliseksi ja haluttomaksi kun omalta mieheltä ei saa hellyyttä.
Hellyys tulee vasta seksin jälkeen. Nainen ei voi vaatia mieheltä mitään jos ei hänelle anna seksiä.
Seksi tulee vasta hellyyden jälkeen. Mies ei voi vaatia vaimolta mitään jos ei hänelle anna hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä alottaja akalla mitään tunteita äijää kohtaa ole. Päästäis vaan ukon ikeestä ja lähtis lätkiin. Helpotus miehellekkin ja itelle
Eihän se mies missään vankilassa ole eikä hän tarvitse lähtemiseen vaimon lupaa. Kai mies nyt osaa erohakemuksen tehdä ihan itse?
Ikävä kyllä moni mies kitkuttaa todella surkeassa suhteessa jo pelkästään sen takia, että erossa vain ruskeaksi pinttyneen pieretinnarun mukanaan tuonut ja vain miehen rahoilla elänyt stringeistään uloslihonut mätisäkki vie mieheltä vähintään puolet miehen työllä ja tuskalla hankkimastaan omaisuudesta.
Miten tyhmä pitää olla miehen, joka vie vihille tuollaisen mätisäkin? Eikö yksilöltä voi edellyttää minkäänlaista järjenkäyttöä, jos sillä on pallit housuissa? Miksi ei?
Tutkimusten mukaan naisilla on olemassa ns. huijarigeeni. Asiaa on tilastoitu jo 50-luvulta lähtien ja silloin vielä naiset olivat suht seksikkäitä ja hyväkroppaisia. Silloin myös perheet olivat onnellisia ja kauniita hoikkia naisia oli pilvin pimein. Sitten alkoi alamäki, eli tuli 60-luku, jolloin luotiin ns. kyläpyörän esiaste, eli nainen, joka veti huimausaineita kuin leipää ja jakeli römpsykkäänsä samanlaisille hörhöukoille. Suomessa oli vielä 70-80-luvulla ihan pantavannäköisiä nuoria naisia, mutta sen jälkeen ollaan tultu siihen ikävään pisteeseen, että jos mies tapaa suht viehättävän 50-kiloisen neidon, niin tämän paino tahtoo kaksinkertaistua hyvinkin nopeasti. Nykyisin taidetaan puhua jo kolminkertaistumisesta.
Eli vaikka nykyisin alttareilla näkee betonin murtolujuuksia haastavia tuhteja morsiamia todella paljon, niin joskus lähtötilanne voi olla sellainen vielä nykyisinkin, että vaimoehdokas on vain normaali 50kg tapaus. Tosin harvoin kylläkin.
Vihkikaavaan pitäisi ehdottomasti saada lisättyä, että "lupaatko olla tulematta hirveäksi mätisäkiksi ja paskaperseeksi". Ja jos lupaa mutta rikkoo lupauksen niin akalle vähintään 10 vuotta kuristushuonetta!!1
Sinulla on tietenkin linkit näihin tutkimuksiin, eikö totta? Ja ymmärrät tietenkin antaa ne ilman, että täytyy anoa, eikö totta?
Aineistoa on niin paljon, koska varmaan ymmärrät, kun kyseessä noinkin pitkäaikaistutkimus, että linkkikin on jo niin pitkä ettei sitä saa mitenkään tänne. Toisaalta, et sinä varmaan niistä tuloksista kostu, vaan päinvastoin.
Sinulla ei siis ollut mitään muuta annettavaa kuin mutua. Tiesin, ei yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.
Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.
Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.
Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.
Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.
Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.
Kuka haluaa olla läheinen ihmisen kanssa jolta ei saa seksiä?
Ainoa mikä erottaa parisuhteen ja kaverisuhteen on seksi. Jos seksiä ei ole niin ei ole parisuhdettakaan.
Kuka haluaa olla läheinen ihmisen kanssa joka haukkuu ja uhkailee?
Kaikki seikat jotka erottavat parisuhteen alistussuhteesta myötävaikuttavat seksiin. Jos niitä ei ole niin ei ole seksiäkään.
AP:n esimerkki ei uhkaillut. Se ei ole uhkailua sanoa että hakee eroa jos ei saa seksiä. Se ei ole uhkailua jos sanoo hakevansa seksiä muualta jos sitä ei omalta vaimolta saa.
Mutta uhkailua on se, että sanoo haluavansa hakata ja raiskata. Vai eikö sinusta? Kerro, miksi ei ja mikä sitten on?
Nyt on kuultu vaan ap:n versio. Mieheltä tulisi aivan erilainen! Se, että nyt ollaan av mammojen reviirillä ei tarkoita, että täällä edes yritettäisiin puhua totta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuultu vaan ap:n versio. Mieheltä tulisi aivan erilainen! Se, että nyt ollaan av mammojen reviirillä ei tarkoita, että täällä edes yritettäisiin puhua totta.
Mitäs täällä notkut? Mene laudalle, jos haluat (uli)miesten vesion.
Meillä sama tilanne. Koen, että mies kohtelee minua huonosti, haukkuu ja saattaa jopa käydä käsiksi. Kun on ensin koko päivän saanut kuulla olevansa läski ja hullu, josta ei ole mihinkään (Olen omasta mielestäni hyvännäköinen enkä ainakaan vielä hullu), niin ei tuollainen käytös paljon haluta. Naiselle seksi on aivokemiaa ja jos oma kumppani ensin haukkuu ja sitten vaatii seksiä, niin ei se vaan haluta. Nukkumaan mennessä mökötys ja tahallinen jonkin ilkeän asian sanominen on ollut vuosia sitä tasoa, että olen nykyään jo monetta vuotta uneton.
Vierailija kirjoitti:
Ap h u o r a
Menpäs lapsukainen opettelemaan niitä ihmisten tapoja ennen kuin tulet tänne someen nolaamaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä alottaja akalla mitään tunteita äijää kohtaa ole. Päästäis vaan ukon ikeestä ja lähtis lätkiin. Helpotus miehellekkin ja itelle
Eihän se mies missään vankilassa ole eikä hän tarvitse lähtemiseen vaimon lupaa. Kai mies nyt osaa erohakemuksen tehdä ihan itse?
Ikävä kyllä moni mies kitkuttaa todella surkeassa suhteessa jo pelkästään sen takia, että erossa vain ruskeaksi pinttyneen pieretinnarun mukanaan tuonut ja vain miehen rahoilla elänyt stringeistään uloslihonut mätisäkki vie mieheltä vähintään puolet miehen työllä ja tuskalla hankkimastaan omaisuudesta.
Miten tyhmä pitää olla miehen, joka vie vihille tuollaisen mätisäkin? Eikö yksilöltä voi edellyttää minkäänlaista järjenkäyttöä, jos sillä on pallit housuissa? Miksi ei?
Tutkimusten mukaan naisilla on olemassa ns. huijarigeeni. Asiaa on tilastoitu jo 50-luvulta lähtien ja silloin vielä naiset olivat suht seksikkäitä ja hyväkroppaisia. Silloin myös perheet olivat onnellisia ja kauniita hoikkia naisia oli pilvin pimein. Sitten alkoi alamäki, eli tuli 60-luku, jolloin luotiin ns. kyläpyörän esiaste, eli nainen, joka veti huimausaineita kuin leipää ja jakeli römpsykkäänsä samanlaisille hörhöukoille. Suomessa oli vielä 70-80-luvulla ihan pantavannäköisiä nuoria naisia, mutta sen jälkeen ollaan tultu siihen ikävään pisteeseen, että jos mies tapaa suht viehättävän 50-kiloisen neidon, niin tämän paino tahtoo kaksinkertaistua hyvinkin nopeasti. Nykyisin taidetaan puhua jo kolminkertaistumisesta.
Eli vaikka nykyisin alttareilla näkee betonin murtolujuuksia haastavia tuhteja morsiamia todella paljon, niin joskus lähtötilanne voi olla sellainen vielä nykyisinkin, että vaimoehdokas on vain normaali 50kg tapaus. Tosin harvoin kylläkin.
Vihkikaavaan pitäisi ehdottomasti saada lisättyä, että "lupaatko olla tulematta hirveäksi mätisäkiksi ja paskaperseeksi". Ja jos lupaa mutta rikkoo lupauksen niin akalle vähintään 10 vuotta kuristushuonetta!!1
Niin mutta miehelle ei niinkö? Vähän niin kuin siellä etelänmaissa että eri säännöt miehille?
Mutta sama sääntö molemmille sukupuolille ja naiset pääsisi kätevästi mätisäkkiriiippakivimiehistä. Miehet on ninittäin ne jotka syö itsensä mätisäkiksi kun pääsee naimisiin, eivät yhtään arvosta vaimoaan niin että pitäisi itsensä edes siedettävän näköisenä.
Ja 1950- luvulla naiset ei olleet onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ekö naiset ymmärä, että heidän läheisyytensä johtaa siihen, että miehellä hormonit alkavat vaatia seksiä. Se on ihan apinamiehiltä asti periytynyt luonnon valinta. Kun mies haistaa naisen tuoksun, luonto hoitaa loput!
Niin mies on aina hormoniensa vietävissä, ei pysty elämään järjellä vaan tunteet vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mies on aina hormoniensa vietävissä, ei pysty elämään järjellä vaan tunteet vie.
Miehet ovat näiden palstamiesten fantasioissa viettiensä vietävissä olevia eläimiä. Oikeassa elämässä tilanne on onneksi usein ihan toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei onneks tollasta naista ole. Seksiä on usein ja paljon joka viikko, välillä päivittäin. Uusperhe kyseessä ja monta lasta yhteensä, eikä ongelmia seksin suhteen ole. Oon onnellinen !
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aina jännä miten avioliitossa naisen rahat muuttuu miehen rahoiksi. Sitä kutsutaan varastamiseksi. Ja ei kaikilla miehillä ole paljon suurempi palkka kuin naisilla ja niillä joilla on on tapana huolehtia ettei vain 'joudu' maksamaan ememmän kuin vaimo vaan puolet. Jännästi se vaimo maksaa sitten yksin niiden yhteisten lasten kulut. Ja sitten vaimo vie puolet miehen omaisuudesta. Anna mun kaikki kestää!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta ja taas vastaavasti pitkään miestä ilman ollut nainen on oikeastaan vaarallinen. Joskus nimittäin istuin aivan summamutikassa eräässä baarissa naisen viereen ja haistoin vienon sillin tuoksun. Ajettelin, että siinä on joko nainen, joka on syönyt anjovisleivän tai kotona tehnyt sellaisen krapulaiselle ukolleen aamulla. Siinä sitten muutaman tuopposen jälkeen juttu alkoi luistaa kyseisen naikkosen kanssa ja vaikka lähes suoraan pukilta baariin menin, niin jokin siinä rempseässä leidissä sai hormonit hyrräämään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet pilannut avioliittosi pihtaamalla
Miten se AP on tässä pihtari? Tässähän mies odottaa, että nainen on aina valmiina ja tekisi myös aloitteen jollain mysteerityylillä, jota mies ei edes suostu vokalisoimaan
Aineistoa on niin paljon, koska varmaan ymmärrät, kun kyseessä noinkin pitkäaikaistutkimus, että linkkikin on jo niin pitkä ettei sitä saa mitenkään tänne. Toisaalta, et sinä varmaan niistä tuloksista kostu, vaan päinvastoin.